wat draag je vandaag

  • 17 April 2022
  • 62 reacties
  • 1187 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

In dit topic kan je de outfit(s) van de dag vertellen en elkaar eventueel complimenten over de outfit geven. :) 

xx Eenmeisje004 


Dit topic is gesloten

62 reacties

Hey ik ga vandaag in grijs-wit rokje met bloemenprintjes bloesje en ewers sport majo en lichtblauwe sneakers. @Julian12  wow echt leuke kleren heb jij telkens !  Allemaal trouwens hoor ! 

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +6

Ik ga vandaag met een donkere skinny jeans met, yet again, zwarte sokken en weer een refill t-shirt, met mijn zwarte bjorn borg sneakers erbij

Reputatie 7
Badge +14

Ik ga vandaag in een spijkerbroek, grijs t-shirt met “lets rock together”, een spijker jack voor als het te koud is op de fiets en all stars. :) 

xx Eenmeisje004 

@Sanny leuke outfit! Op dit moment heb ik niks aan😂. Ik doe denk ik een spijkerbroek aan en een lekkere warme blauwe trui met daaronder een dun zwart shirtje. Verder wat blauwe sokken en mijn grijze schoenen. Ik krijg binnenkort nieuwe schoenen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi allemaal,

weer een mooie dag en vandaag heb ik een ‘ton-sur-ton’ outfit aan. Ik ben helemaal in (allerlei soorten) blauw. Om te beginnen een donkerblauwe Adidas boxershort (we hebben straks gym en dan let ik wat meer op welke onderbroek ik aan heb als op andere dagen), verder een lichtblauwe skinny spijkerbroek, donkerblauwe Adidas sweater met daarover heen een blauw (iets donkerder dan mijn jeans en iets lichter dan mijn sweater) spijkerjasje, zwarte (sorry) enkelsokjes en donkerblauwe Adidas sneakers, donkerblauw Adidas petje, maar die moet af in de klas. En ik heb donkerblauwe oorknopjes in. Ik hoop niet dat ik iets vergeten ben.

Normaal let ik niet zo op merken en heb ook niet heel veel dure merkkleding, maar voor vandaag vond ik Adidas wel leuk.

Oh, ik heb straks dus gym en dan heb ik natuurlijk iets anders aan en dan lijk ik echt op Mickey Mouse, want dan trek ik een rood sportbroekje van Adidas aan met een zwart Adidas shirt (strak stretch shirtje) met korte mouwen, die zwarte enkelsokjes houd ik aan en ik heb wel schone droge enkelsokjes bij voor na het gymen, net als een schone boxer, een donkerblauwe Fila en je raadt het nooit, ik heb gele Adidas gazelle sneakers. Alles dus in de kleuren van Mickey Mouse 😁

 

Fijne dag allemaal

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik had weer sportkleren aan want had sportdag.

Wilhelmavemela.

Hey vandaag heb ik een blauwe skinny aan en een wit shirt met Feel Free en een vliegende muis er op ( ja @MickeyMouse  goed hé haha) en witte enkelsokjes en blauwe sneakers met witte veters. En oorhangertjes met een hartje en 2 polsbandjes met kleurtjes. 

Sanny xxxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben saai want  blauwe hoodie, donkergroen shirt,  donkerblauwe kniebroek met zwarte sokken en zwarte hight tops en een donkerbruin polsbandje. En horloge. :) 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Vandaag draag ik een flared spijkerbroek, m’n Rammstein t-shirt en all stars. :) 

xx Eenmeisje004 

Voor de jongens. Doen jullie wel eens kniesokken aan ? Ook opgetrokken tot je knieën ? Persoonlijk vind ik dat wel leuk staan, sporty stoer. Mn vriendje doet dat heel soms. Meisjes zie je het vaker bij. Maar misschien moet dit weer apart in een topic. Sorry in dat geval. 😊

Hoi, ik draag vandaag weer een blauwe spijkerbroek maar nu met een zwart shirt wat een beetje oversized is.

Reputatie 7
Badge +17

@Sanny   goede vraag hoor. bij het sporten vaak kniekousen. En bij mn korte of knie broeken dikke lange sokken tot mn knieën als ik ga hiken zodat je in het hoge gras enzo ze op kan trekken ter bescherming tegen de teek*. En op het water ook want dat is wel lekker als het bv wat frisser wordt. Kan ik ze optrekken. Maar meestal heb ik kniesokken dan aan maar omgeslagen naar beneden. Het zit wel lekker vind ik. 

Groetjes liefs Julian X

* is heel belangrijk. Informeer je goed over teken als je het veld of bos in gaat !

Zwarte shirt , donker blauwe broek , mijn sneakers en een spijkerjas. Wat een leuke kleren !!!!

 

Lunaaaa

Reputatie 7

hi ik draag vandaag een grijze spijkerbroek met een roze trui heel casual lol

Reputatie 7
Badge +19

Vandaag was ik lekker zomers ik had een witte BH aan onderbroek en broekje voor over mijn onderbroek zodat als het waait en mijn jurk omhoog gaat je dan geen onderbroek ziet. En een donkerblauw met wit gestreepte lange jurk tot iets boven mijn enkels met spaghetti bandjes. En slippers.

@Julian12 Ik heb laatst een hond gered van een teek man wat zijn die beesten sterk zeg ik kreeg hem niet kapot dus heeft de eigenaar van de hond hem in een sopje gedaan.

 

Wilhelmavemela.

Ik heb nu mijn pyjama aan.  Een kort zwart hemdje en een wit met lichtblauw gestreepte short ( soort herenboxer). 

Vabdaag had ik een zwart croped shirtje aan met kanten randje, een blauwe mom jeans een mijn zwart met roze jordan 1 mids. 

Morgen een witte off shoulder trui ( dun) en een blauwe mom jeans met svheuren een mijn witte nike  AF 1. 

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag droeg ik: een croptop met lange mouwen, een beetje grijs/blauw met paarden achterop, een high waisted spijker broek, een paars jasje, witte sneaker sokken en roze nikes:)

 

(super leuk bedacht dit topic, mijn complimenten voor de creativiteit!!)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vandaag wordt het weer 2 polsbandjes, horloge en een lichtblauw shirt met een klein printje linksboven met rode lettertjes en een korte zwarte spijkerbroek met omgeslagen pijpen en donkerblauwe sokken met mn zwarte sneakers met witte veters. 

Fijne dag! Grtjs liefs Julian  X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

Ik draag nu m’n Rammstein t-shirt, een grijze spijkerbroek en all stars. :) 

xx Eenmeisje004 

Ik vind om te beginnen @Eenmeisje004  en @Julian12  weer super stoer klinken vandaag ! Ik heb een wit cropje met korte mouwen en een donkerblauw donkerrood gestreept rokje met ecru panty en witte enkelsokken en  vaal roze sneakers. Mijn vriendje groen shirt met blauwe korte broek en blauwe sokken met zwart ruitje en donkergroene gympies.  Wel allebei met jas aan naar school was nog koud vanochtend ! ;) 

Sanny  xxxxx

Zo leuke kleren !!! Ook super cool en stoer !!! Ik heb een zwarte buikshirt, een grijze spijkerbroek en witte schoenen aan . O ja, mijn haar zit in een knot en ik heb geen make-up op 

 

Luna

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben saai hetzelfde als gister. Maar wel tof allemaal. Nu weer mijn Harry Potter pyjama aan met:

I would rather be at hogwarts.

 

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Ik was met karate natuurlijk in het witte pak en er voor en erna  zoals vanmorgen en nu lekker in de boxer, wit shirt en badjas. Ga nu toch niet meer buiten. Morgen denk ik een donkerrood shirt en de groene kniebroek en zwarte of donkergroene sokken met de zwarte high tops . En de bandjes om;)

Groetjes liefs Julian X

Hey vandaag: wit cropje weer met spijkerjasje en beige korte broek met zwarte  pantys en lichtgele sokjes met witte sneakers. Oorhartjes in en 2 armbandjes 1 met kleurtjes en 1 bedel. Fijne dag en love u !!

Sanny xxxx

@Sanny klinkt goed! Ik zat te denken aan een pak vandaag. Blauw met witte schoenen ofzo.