wat draag je vandaag

  • 17 April 2022
  • 62 reacties
  • 1187 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

In dit topic kan je de outfit(s) van de dag vertellen en elkaar eventueel complimenten over de outfit geven. :) 

xx Eenmeisje004 


Dit topic is gesloten

62 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi goed idee !! dan zit het net weer wat beter in het topic dan bij de andere ! :)

Vandaag draag  ik een multi pocket donkergroene korte broek met zwarte sokken en zwarte high tops en een zwart shirt zonder mouwen met Luxembourg print er op. Binnen gaan de high tops natuurlijk uit ;)  En inmiddels heb ik er een donkergroen vest over aan gedaan het shirtje werd te koud haha.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

Hoi goed idee !! dan zit het net weer wat beter in het topic dan bij de andere ! :)

Vandaag draag  ik een multi pocket donkergroene korte broek met zwarte sokken en zwarte high tops en een zwart shirt zonder mouwen met Luxembourg print er op. Binnen gaan de high tops natuurlijk uit ;)  En inmiddels heb ik er een donkergroen vest over aan gedaan het shirtje werd te koud haha.

Groetjes liefs Julian X

Klinkt leuk! Ik liep gewoon de hele dag in een trainingspak zoals gewoonlijk:)

Grtz,

Noah

Reputatie 3
Badge +1

Ik draag vandaag een kort T-shirtje met een bh erover aan(hype bij mij op school) 

Slipje en een jogin broek r

Roze hooge sokken en speakers

Ohja en nog een paars mutsje 

💖

Reputatie 7
Badge +19

Ik begin de dag met mijn prachtige Harry Potter pyjama! En straks een halfuur voor de kast staan twijfelen wat ik aan ga doen;) vast herkenbaar.

Wilhelmavemela.

Leuke kleren allemaal! En wat een goed idee;)

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, ik heb nu een paardrijbroek, lange zwarte sokken, een zwart shirt en een wit t-shirt met “rebelle sans a  motive” er op aan. :) Ik ga zo meedoen met de paasbuitenrit van 10:00 tot 12:00. With 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik begon met boxer en shirt haha en voor vandaag is het camo rok en zwarte  anti slipsokken 😉 en dan  mn  donkergroene high tops  en een rood shirt met donker bruin of groen vest. 

Groetjes liefs Julian X 

Hoi, mijn outfit voor vandaag is gewoon een blauwe spijkerbroek en een wit shirtje. Jullie outfits klinken veel leuker!

ik zit in mijn zwarte pyjama

Reputatie 5
Badge +1

Ik begin de dag met mijn prachtige Harry Potter pyjama! En straks een halfuur voor de kast staan twijfelen wat ik aan ga doen;) vast herkenbaar

Haha, ja, en dan doe ik uiteindelijk toch nog saai een trainingspak aan😅

Reputatie 7
Badge +6

Ik draag een mooie skinny jeans met een jack&jones t-shirt erbij en zwarte sokken

Hey ! Ik heb een zwart wit jurkje(  flowers) kniehoog met laarsjes. Polsbandje van stof met kleurtjes en knopjes in mijn oren.  Vriendje heeft een super rebel knieshortje met een leuk blauw shirtje met DolFijn er op haha en lichtblauwe omgeslagen kniesokken met zwarte sneakers.  

Leuk jullie hoor wow en @J8j8  is toch helemaal leuk een jeans met shirtje ? Niks mis mee <3

Sanny xxxxx

Reputatie 5
Badge +1

Ik lig nog in bed haha. Ik ga een  beige-roze t-shirt aandoen met witte bloemen erop en een tekst “always creative”. Daaronder een normale spijkerbroek. Witte converse schoenen daaronder. Gewoon casual, niet veel speciaals. Ik zit nu btw in een Harry Potter pyjama xD

Ikzelf ga als ik het niet weet voor de kast staan hand voor mijn ogen en dan met mijn andere hand zomaar wat pakken. 1 ding bij elk kledingvak zeg maar. En dan kijken of het staat :) 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

 

Letten jullie erop dat je niet off-topic gaat (Forumregel 12)? En dat dit geen chat wordt? (Forumregel 7).

Een aantal reacties is daarom nu verwijderd.

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Mariska H  We zullen er op letten, dankuwel. Excuses. Soms gaat het ongemerkt. Het zou jammer zijn van zo'n leuke topic dus we passen er op zoals u zegt. :) 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +2

Allemaal super leuke kleren !!!! I Love it !!! Ik heb een lichtblauwe t-shirt , zwarte jas , een donkerblauwe broek en mijn handschoenen aan. Harry potter pyjama's !!! Leuk !!!! Ik heb een SpongeBob en Mickey Mouse pyjama 's 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Eenmeisje004  en natuurlijk iedereen die hier mee leest en post,

 

leuk topic heb je gemaakt. Ik ga vanavond wel beter lezen wat jullie allemaal gepost hebben, want we (ik met 2 van m'n broers en een vriend) gaan fietsen en wat heb ik dan aan:

vanmorgen een hele morgen rondgelopen in alleen mijn strakke boxer en heb na het middageten (paar broodjes en een banaan (ik loop er nog krom van 😂) even snel gedoucht en nu heb ik mijn fietsbroek, nou ja, het is meer zo'n pakje uit één stuk met een rits, aangetrokken. Zonder onderbroek natuurlijk, want dat hoort zo. Een onderbroek in je fietspak is een no go. Dat zit niet lekker. Verder fietssokken en schoenen, handschoentjes en mijn helm natuurlijk en als laatste een fietsbril, vooral tegen de vliegjes en ook wel een beetje tegen de zon.

Dus, qua aantal kledingstukken heb ik niet echt veel aan.

Ik wilde eigenlijk mijn zwembroek nog meenemen, maar das weer gedoe, dus die laat ik wel thuis en dan zien we wel of we nog ergens waar we langs komen, op het strand gaan liggen.

 

Iedereen een fijne middag en ik zag hier en daar al leuke outfits voorbij komen, maar ik ga later nog beter lezen.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +19

@MickeyMouse Wielrennen? Mijn vader doet dat ook. Ik heb gesport heb een jogging broek aan katten sokken vest onderbroek  en hemd + nog een soort hemd alleen dan voor over je hemd een T-short zonder mauwen soort van.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, ik heb net in een all-you-can-eat restaurant gegeten met familie. Ik had een flared spijkerbroek, een wit  t-shirt met “rock n roll never dies” erop en all stars aan. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi heel cool wat iedereen draagt !  Echt mooi :D  ik ben van rok naar  donkerblauwe kniebroek geswitched om te kunnen zeilen in de Laerling ( bootje) en de groene high tops zijn gewisseld voor zwarte sportsneakers met witte zool. Handiger en lichter  ;)

Groetjes liefs Julian X

Spijkerbroek en een lekker sport shirt. Het sport shirt is lang en lekker warm. Verder gewoon schoenen en dunne sokken.  Meestal heb ik dit soort kleding aan of een hoodie. En @Julian12 leuke kleren man!

Reputatie 7
Badge +19

Ik ga nu in mijn ezel onesie ik stoot me telkens aan de zelfde steen mijn ouders zijn nou eenmaal gemeen en dat zullen ze blijven.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Ik ha weer weg sorry ik haat mijn ouders.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

Ik dacht ik ga me ook maar een fatsoenlijk aankleden, want ik hoor zoveel leuke dingen voorbij komen, dus hier komt ie.

Na het fietsen thuis ff gezwommen en daarna afgedroogd en iets makkelijks aan gedaan: neon roze sportbroekje met een strak zwart t-shirt en verder niks. Toen gegeten en na het eten lekker gedoucht en heb nu weer gewoon een onderbroek aan en een strakke, zwarte adidas joggingbroek denk ik dat het heet, Ik twijfel omdat ie niet slobbert, maar echt strak om mijn billen zit, maar het is geen legging volgens mij (ik heb 'm gisteren van mijn zus gekregen), verder een lila/paarse soort van polo, witte enkelsokjes en verder niks.  Binnen loop ik vaak gewoon op sokken. Mijn haar is ‘just out off bed look', terwijl de dag al bijna voorbij is. Verder heb ik vandaag ringetjes in mijn oren en mijn leren armbandje is vanmiddag gesneuveld, ik bleef ergens achter hangen

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

Hoi  vandaag een ( moest ff nakijken hoe het heet in de binnenkant) regular fit 3/4 jeans bermuda, oftewel kuitbroek haha,  en donkergroen shirt en hoodie vr op de fiets en zwarte sokken en mn donkergroene high tops weer.  Groetjes liefs Julian X