Vraag

Waar is @eenmeisje004 ???

  • 25 March 2022
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Weet iemand waar @Eenmeisje004 gebleven is ??? Zij is de laatste tijd niet meer actief.  Is zij geband ??? Ik denk het niet, want zij heeft nog geen enkel waarschuwing gehad . Weten de moderatie het ???? Of iemand ???

 

Emma


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal! 
Wat lief dat jullie aan me denken. Geen zorgen hoor, had alleen een kleine pauze genomen van het forum omdat het de laatste tijd niet zo goed gaat, mentaal en fysiek. Ik had dat tegen jullie moeten zeggen.  Zal daar nog wel een keer een topic over maken.
 

Maar er is dus niks aan de hand, ik ben niet geband gelukkig. Had al wel een waarschuwing gekregen voor het topic ‘reacties van MCES’ omdat de KT vond dat dat topic te veel op chatten begon te lijken. Ik heb daar geen problemen mee en het is juist goed dat ze daar een waarschuwing voor gegeven hebben. Kindertelefoon (moderatoren)  ga vooral zo door! :) 

Maar ik nam/neem dus even een pauze van het forum. Zal vandaag nog wel op een paar reacties reageren en blijf sommige topics nog wel lezen. Geen zorgen, zal m’n account NIET verwijderen. :) 

Lieve forumgebruikers, ‘t ga jullie goed en tot ziens. Jullie helpen elkaar zo goed en ik ben trots op jullie! :) 
 

 xx Eenmeisje004 

 

Ik ben zo happy dat je terug bent . Ik dacht echt dat je geband was 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

Ik zal aan je denken @Eenmeisje004 en echt voor je duimen en positieve energie sturen. Je hebt mij ook zo fijn gesteund toen ik hier net mn 1e topic maakte.  Echt belangrijk voor mij. Dus ik hoop dat het je gauw beter mag gaan en zoals Ellen zo mooi zei " wees lief wees sterk" 😘

Love you en groetjes Julian XxX

@Eenmeisje004 

Ik zou je missen :D

snik snik

 

ps

waar zijn de smileys gebleven 

Reputatie 5
Badge +2

@Eenmeisje004 stay strong en thx voor al je hulp hier

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben er weer! 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben er weer! 

xx Eenmeisje004 

Gelukkig maar zonder mensen hier is er geen forum.

Reageer