Vrolijk onderwerp

  • 27 November 2021
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Hey.

Elke keer als ik hier rondkijk zie ik van die vreselijk verhalen. Het is gewoon vreselijk dat mensen dit allemaal moeten meemaken. Maar je hoort het nooit als iemand wat leuks meemaakt. Daarom start ik deze topic zodat jullie je verhaal kwijt kunnen

 


3 reacties

Ik heb niet echt een vrolijk verhaal. Dan kan je je afvragen waarom ik dan reageer. Nou je topic verdwijnt zonder reacties. En deze topic hoeft niet weg! Daarom deze reactie. Ik hoop dat je nog meer reacties krijgt!!

Reputatie 3
Badge +1

Heb wel vrolijk nieuws nouja een vrolijk boodschap voor iedereen op deze forum: jullie zijn allemaal normaal betreft pesten en vreselijk verhalen zijn niet leuk maar iedereen is anders zoals mijn mentor zegt het zou saai zijn als iedereen hetzelfde is het is geen vrolijk nieuws wat er gebeurt. En het maakt niet uit hoe je je voelt iedereen is anders

Doei 😇 

Reputatie 7
Badge +9

ik heb een (voor mij) vrolijk verhaal. ik ben laatst uit een boom gevallen. dat klinkt ontzettend dom en vervelend maar dat betekent voor mij dat het me is gelukt om in een boom te klimmen. dat die tak mijn gewicht niet kon dragen toen ik naar de andere tak leunde kon ik ook niks aan doen.

Reageer