Vraag

vragenlijst 1.0


Reputatie 1
Badge

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
  • Wat is jouw raarste eigenschap?
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat?
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom?
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt?
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn?
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes?
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden

25 reacties

Reputatie 7
Badge +17
  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? 2 weken geleden of zo, toen m’n vriendje iets liefs zei (ja cringe, i know😂)
  • Wat is jouw raarste eigenschap? ik heb een hekel aan eetgeluiden
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? ziektes zoals kanker
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? De naam die ik nu heb. Ben er best tevreden mee
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Ik moest m’n goudvis uitlaten
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Gitaar spelen
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? wc papier, handig voor heel veel verschillende dingen 😉😜
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? “Loopt niet goed af”
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Nog steeds samen met m’n vriendje hopelijk. Verder weet ik het niet echt eigenlijk.
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden aardig, rustig, muzikaal
Reputatie 7
Badge +14

Hoi @A N O N I E M 9 9 9 ,

 

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

Natuurlijk is dat leuk! Ik kan ook niet wachten op jouw antwoorden 🙂

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? - uhm, tien minuten geleden, om mijn vriendje, ik ben een brief voor hem aan het schrijven o.a. om te vertellen hoeveel ik van hem hou en wat ik anders had moeten doen
  • Wat is jouw raarste eigenschap? - dat ik dingen vaak aan liedjesteksten koppel die daardoor een nog specialere betekenis (voor mij) krijgen en verder dat ik tegen alle leuke jongens die ik tegen kom ‘hoi’ of ‘hallo’ zeg, ook al ken ik ze niet
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? - liever vandaag dan morgen: geen oorlog meer, onverdraagzaamheid, ernstige ziektes en al dat soort dingen en dat de check ‘problemen’ op dit forum dan ook opgelost zijn 😅
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? - ik vind de naam die ik heb mooi en die heeft een speciale betekenis in het algemeen, maar ook omdat ik vernoemd ben en die persoon is er niet meer, dus daarom en het is een naam die in NL niet veel voorkomt, ik mag 'm niet zeggen vanwege de forumregels ivm anonimiteit 🙃, maar het is ….. .h ..u d... di. .l.t. t..ts.. i….s r..r🤣
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? - dat ik niet wist dat corona al voorbij was en de scholen weer begonnen waren en dat heb ik een paar weken geleden nog gebruikt, maar het werkte niet echt, iedereen moest wel om me lachen en das altijd goed, toch?
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? - het beste vriendje zijn van en voor Lev, hij zit onder mijn skin, die Lev, LEkker Ventje
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? - liefde om aan anderen te geven, maar volgens mij heb ik die sws nog wel genoeg, doe dan maar een levenslange hoeveelheid eten voor iedereen, all you can eat for the world, maar wel met mate(n) 😉
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? - ‘komt wel goed’ (omdat mama dat ook altijd zei en ik geloof haar, ook al is ze er niet meer) en verder zeg ik vaak ‘hou van je’ of ‘ik hou van jullie’
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? - idk, ik hoop samen met mijn vriendje Lev
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden - gevoelig, knuffelaar en dromer

Gr.MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +15

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Eergisteren 
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Ik eet mijn brood best vaak bevroren… idk wrm maar het is gwn lekker 😂😂
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Drugs & nicotine
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Mijn 5e voornaam. 
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Een jongen uit mijn klas… die kwam te laat “omdat hij die ochtend zijn teen had gestoten” 😂 
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Zwemmen
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? zoet water voor de hele wereld. Dan is dat probleem ook weer opgelost…
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? “ happiness is a choice” en ja… ik zeg het ook altijd in hrt engels… dat klinkt wat mooier… lol
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Studeren
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden sportief, rustig en…. Idk 

Kleine toevoeging… best grappig dat @MickeyMouse & @tim16 quotes hebben die elkaar ‘tegenspreken’ 

de quote van Mickeymouse is: ‘komt wel goed’ 

en die van tim; ‘loopt niet goed af’ 

 

Groetjes, 

Mij_Niet_Gezien 

 

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? gisterenavond omdat ik een hockeybal tegen mijn knie kreeg
  • Wat is jouw raarste eigenschap?  verslaafd aan tic tac snoepjes en kan niet tegen harde geluiden
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? geen oorlog meer
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? ik ben blij met mijn eigen naam en zou geen andere willen
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? dat ik naar de begrafenis van mijn verdronken goudvis toe moest
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? hockey
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? tic tac snoepjes
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes?  “komt wel goed, denk ik”  en “ja dikke doei”
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? dan hoop ik in Amerika te studeren en daarnaast in een hockeyteam te zitten
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden sportief, gevoelig en muzikaal

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mij_niet_gezien  en @tim16,

 

wat goed dat je dat zag, het viel mij ook al op….

Ik denk dat als @tim16  mij zou zien op mijn skatebord, fiets of wat dan ook en hoe stuntelig ik soms met jongens om ga TERECHT denkt  ‘loopt niet goed af’, terwijl ik dan denk ‘komt wel goed’  hahahahahaha en dan komt het uiteindelijk (meestal) ook wel goed na 6 weken gips of een relatiecrisis ofzo…

 

Ze zeggen toch ook wel ‘opposites attract', dus dan snap ik ook waarom ik wel goed ga met @tim16 hier op het forum en hij voor een betere balans bij mij zorgt.

Thnx Tim en thnx Mij niet gezien 🙂

Fijn weekend 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Mij_niet_gezien  en @tim16,

 

mijn reactie zit ff in de check, maar komt later hierboven te staan

 

Gr.MickeyMoue

@MickeyMouse 

 

Reputatie 2
Badge

● ☆wanneer heb je voor het laatst gehuild?☆

Ik heb gister voor het laatst gehuild, omdat mijn oma doodgaat

●☆wat is jouw raarste eigenschap?☆

Mijn raarste eigenschap is goed mensen kunnen shippen, want ik shipte mijn vriendin met iemand een jaar geleden en die hebben nu echt verkering.

● ☆ Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat☆

ik hoop dat milieuvervuiling er over 20 jaar niet meer is.

●☆ Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom☆

Jaxk, omdat ik een transjongen ben en, omdat ik het een leuke en coole naam is.

● ☆Wat is het beste excuus dat je hebt gehoord of gebruikt als je te laat bent?☆

Dat mijn moeder in het ziekenhuis is.

●☆ Als je de beste ter wereld zou kunnen hebben van wat dan ook, wat zou het dan zijn☆

 Ik denk dan youtube video's maken

●☆ Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn☆

Geld want dan kan ik alles kopen

● ☆ Wat is één van je meest gebruikte quotes☆echt niet doe zelf!

●☆Hoe zie je jezelf over 5 jaar?☆

Afgestudeerd en veel vriendinnen

●☆ Omschrijf jezelf in 3 woorden☆ 

Slordig, raar, grappig

 

Reputatie 7
Badge +9
  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Paar dagen terug 
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Dat ik blij ben dan na een half uur huil en dan weer blij ben soms
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Mannen die op straat naar vrouwen kijken en dingen naar vrouwen roepen en soms achter volgens 
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom?zara
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt?dacht dat het pauze was 
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?wiskunde of Duits 
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Condooms vraag er niet naar waarom 
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? Weet niet 
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Studeren aan de hbo
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden aardig gek dromerig
Reputatie 4
Badge +3
  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild?echt net nog.. ja onzeker en overthinker lekker combi maar gaat nu wel weer haha
  • Wat is jouw raarste eigenschap? idk of het een eigenschap is maar ben soms random heel druk in een keer 
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? racisme enzo en mensen disrespecten srry maar kan daar echt nie tegen respecteer iedereen gwn boeieh
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? ik ben eig wel tevreden met mn naam maar mss iets een engels naam ofz
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? ben naar de ortho geweest maar mn moeder heeft het niet door gegeven(rip als ze echt je moeder bellen maar mss gunt ze)
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? extrovert zijn en niet onzeker
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? chocolade
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes?ik doe niet aan slim
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? aan het studeren om fotograaf te worden 
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden respectvol, grappig, onzeker ( i guess en mss vriendelijk maar dat hoort wel bij respectvol (btw leuke vragenlijstt!
  • groetjes je favo Anoniempie145
Reputatie 7
Badge +12

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Gisteren.
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Ongekookte pasta eten.
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Ruzie.
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Ik denk gewoon mijn eigen naam, ik zou geen andere naam bij mij vinden passen, maar heel miss Skya.
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Ik ben nooit ongeoorloofd te laat gekomen, dus weet ik niet.
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? In acteren.
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Eten.
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? If life gives you shit flush it away
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Heeeeel volwassen
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden volwassen, meelevend, slim

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Paar weken geleden 
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Bij stiltes moet ik vaak lachen:)))
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat?  Oceaanvervuiling
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Ik vind mijn eigen naam al goed, want het past heel goed bij mij
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Mijn band is lek😂
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Hmm. Ik denk skateboarden of acteren
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Chipsss
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? Ik mag eigenlijk niet met gekke mensen omgaan maar dan ben ik meteen al me vrienden kwijt
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Geld verdienen om later naar Parijs of Londen te studeren;) En natuurlijk VWO afmaken
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden Druk-Grappig(Soms een beetje bijdehand:) )-Avontuurlijk

 

Reputatie 4
Badge +3

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Kan ik me niet herinneren
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Ik luister 24/7 muziek, en houd random gesprekken in mn hoofd terwijl ik in het echt in gesprek (soms over wat de persoon met wie ik in gesprek ben gaat zeggen) en dan zeg ik hardop iets over dat hersengesprek en dan kijken mensen me raar aan
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Pedofielie
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Ik zou het zo houden omdat ik david een handige naam vind
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Sorry iemand die ik ken ging net dood
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Leven
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Geld maar niet omdat ik rijk wil zijn maar omdat ik dan kan doen wat ik wil ookal betaald het slecht tot niks
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? “Het komt allemaal vast wel goed” en “leven en laten leven”
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Verpleegkundige
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden Raar, vermoeid, vriendelijk

 

Reputatie 7
Badge +7

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Idk
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Paranormaal zijn
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Touwklimmen
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Wil ik niet
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Sorry, ik zat in een file of sorry het was druk op de weg
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Gamen
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Geld, zodat ik het kan weggeven en er geen geld problemen meer zijn
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? Idk
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Student
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden lelijk

 

Reputatie 4
Badge +1
  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Vandaag
  • Wat is jouw raarste eigenschap? idk
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Ajax
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Gwn mn eigen naam
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Iemand zat vast in dr eigen huis
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Voetbal
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn?  Geld
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? Dont fall in love, cause love is the key to death
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? hopelijk met die ene meid
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden Sportief, Lelijk, Overprotective
Reputatie 4
Badge +2

HIII

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Gister
  • Wat is jouw raarste eigenschap? ik heb zelfverzekerheid als ik alleen ben maar met anderen niet.
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? vapes, Shag, drugs zulke dingen
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Rosalie, ik vind het een mooie naam
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? mijn fietssleutel kwam niet uit mijn fiets
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? lange playlists maken
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? albumsss
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? idk😭
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Hopelijk een opleiding aan het doen, wat blijer 
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden fangirl, raar, delulu
Reputatie 2
Badge +1
  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? vandaag nog
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Ik bedenk dingen in me hoofd die er zouden kunnen gebeuren, gewoon kleine films of verhalen en ik zie nogal vaak dingen die er niet zijn
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? drugs, vapes, sigareten, oorlogen
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? ik heb het ergens opgeschreven, maar ik weet het niet meer
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Ik ben van me fiets af geflikkerd (en dan ook oprecht doen)
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? slapen
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn?  bakspullen
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? Bros over hoes
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? op school, of een wereldreis maken 
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden delulu, vreemd, slaperig

groetjes -J

Reputatie 4
Badge +2

Heyhey,

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? → gisteren, voelde me weer een hoopje afval 
  • Wat is jouw raarste eigenschap? → ik luister echt 24/7 naar muziek, en ehm ja idk haha
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? → ik
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? → gwn mijn eigen, ben er wel blij mee
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? → ik moest halverwege het fietsen (20 minuutjes) terug naar huis omdat ik de deur niet op slot had gedaan...
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? → mensen blij maken
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? → telefoon+oortjes batterij ofc
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? → ‘verneuken is ook neuken’
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? → tussen 4 planken, onder de grond
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden → dik, bijzonder en stijlloo
Reputatie 7
Badge +7

Ik heb dus paar maanden geleden dit ook ingevuld:) Maar het leek mijn dus grappig om het nog een keer in te vullen! Ik heb niet naar mijn antwoorden gekeken omdat ik best benieuwd ben naar hoe erg ik ben veranderd zeg maar;) <33

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Gisteren… Ik zag een heel zielige video van een oud zwak vrouw die dakloos was en groente probeerde te verkopen. Toen kwam er een man die alles kapot maakte. De vrouw bleef huilend achter maar gelukkig kwam er een lieve man die haar hielp. Die lieve man bouwde een mooie grote groentekraam voor haar. Echt zo lief <333
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Ehum… Misschien dat ik heel snel van emoties kan wisselen? Soms wil ik echt boos zijn op iemand, maar daarna schiet ik toch weer in lach;)
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Racisme, Klimaatverandering, kindermishandeling, dierenmishandeling, oorlog, geweld, discriminatie, honger, ernstige ziektes en armoede 
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Ik denk misschien Fleur, Leah of Izzy. Omdat die namen allemaal zo mooi maar toch stoer zijn:))
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Mijn band is zo lek! Hij valt niet meer te redden:)
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Skateboarden! 🛹 
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Chips of macarons. Ik zou daar nooit genoeg van krijgen!!
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? Wees niet zo streng voor jezelf! Je bent prachtig, schitterend en oogverblindend! Ik vind het zo jammer dat je het zelf niet inziet hoe geweldig en fantastisch jij bent! Geloof me nou maar dat je goed genoeg bent voor de wereld 🩷🩷🩷
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Snelle rekensom... Ik ben dan bijna 18!! Ik hoop dat ik dan mijn rijbewijs gehaald heb! Qua uiterlijk zou ik denk ik niet heel erg veranderd zijn. Misschien highlights in mijn haar, geen beugel meer, lenzen en hopelijk ook iets langer;) Qua persoonlijkheid hoop ik dat ik niet ben veranderd. Ik hoop dat ik positief blijf in het leven. Ik hoop ook dat ik wijzer ben geworden:) Ik zie mezelf ook wel in een relatie misschien:)?
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden Druk-Aardig-Bijdehand;) 

Liefs xxx Banaantjeee <333

Reputatie 7
Badge +4

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  EUMM IK DENK GISTER TOEJ IK HOORDE DAT DE KAT VAN MN OPA EN OMA WAS OVERLEDEN😥
  • Wat is jouw raarste eigenschap?  HEEL VAAK DINGEN HERHALEN ZOALS: HE KIJK DAAR IS EEN VOGEN. 5 MINHTEN LATER: ZAG JE DIE VOGEL DAARNET.
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat?   IDD ZOALS@tim16 ZIJ ZIEKTES ZOALS KANKER ETC
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? SMOKEY. DAT IS MIJN NAAM UIT MIJN VORUGE LEVEN (KLINKT RAAR I KNOW)
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? EIGENLIJK KOM IK NOOIT TE LAST DUS IDK
  •  
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? IN TRICK RIDING (MOEILIJKE KUNSTJES OP EEN PAARD)
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn?  SINASAPPELS IK BEN DAAR ECBT VERSLAAFD AAN🤣
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes?  "WEES JEZELF ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN"
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? ALS EEN EMO/THERIANCORE HIPPIE 🤣🤣
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden GOED ALS LEIDER, BEHULPZAAM, VERLEGEN

WOW WAT EEN LEUKE VRAGENLIJST!!!

 

Reputatie 1
Badge

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? gister
  • Wat is jouw raarste eigenschap?  heel snel van moods verwisselen
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Oorlog en allemaal slechte dingen
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Melissa, zij is mijn alter ego
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt?  “Ik was de tijd vergeten”
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Quadrobics/ Knutselen/tekenen
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? knuffels.
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? Geen idee
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Beroemd op tiktok en met mijn vrienden het paranomale opzoeken
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden: Lelijk, raar en STUITERIG

 

Reputatie 7
Badge +8

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Ik denk een maand geleden ofzo
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Dat ik iets zeg en dat het uitkomt
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Oorlog en Vladimir Poetin 
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Sky
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Idk
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Mensen helpen met hun problemen 
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Voedsel 
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? Nou raad ens, Wees Jezelf natuurlijk!
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Iemand die gelukkig is
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden Behulpzaam, lief en een ijdeltuit 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik vul 'm ook in xd. 

*Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Gisteravond. Ik voelde me blij en opgelucht na mijn rokjesdagen en ineens moest ik even huilen. 

Wat is jouw raarste eigenschap?

Ik denk, dat ik de gewoonte heb gekregen om iedereen met 2 woorden aan te spreken. " Ja mevrouw, nee Jantje, ja Marieke." Of ook " hoi Peter, Marieke mag ik je pen even? Thanks Alice " dat dus.  Willekeurige namen hoor! 

Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Racisme, pesten en vervuiling. Eens met @Banaantjeeee . 

Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Zelfde als nu. Misschien nog een tweede naam die van mijn opa. Ik zou trouwens best kunnen trouwen en de achternaam van mijn vrouw nemen. Prima.

Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt?  

Van mijzelf deze keer. Ik struikelde over een mierenbult en we hebben 'm samen weer opgebouwd. 

Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Overtuigen dat vergroening echt moet.

Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Appeltaart 🤭

Wat is één van je meeste gebruikte quotes? 

"Dat zit goed". Of "vet! Het is gelukt!" 

Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Student in iets met zorg of misschien wel onderwijs.

Omschrijf jezelf in 3 woorden. 

Vind ik moeilijk maar denk rustig, beleefd en avontuurlijk. Hoop ik xd. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4
  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Vorige week tijdens een gesprek over mijn struggles met mijn mentor en moeder.. Ik kan mijn emoties de afgelopen tijd erg moeilijk bedwingen :P
  • Wat is jouw raarste eigenschap? De enorme mood switchtes die ik heb
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Klimaatverandering, racisme, oorlog, pesten.. Eigenlijk hetzelfde als wat @Tover01 en @Banaantjeeee ook zeggen :)
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Dezelfde naam als nu ben blij met mijn naam!
  • Wat is het beste excuus voor te laat komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Iemand uit mijn oude klas kwam een keer te laat binnen met zijn fietsband in zijn handen.. Ja sorry was mijn fiets vergeten zei hij toen😅
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Mensen blij en vrolijk maken :)
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Liefde om te delen met andere mensen die dat nodig hebben💖
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? It is What It is😉
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Ik hoop dat ik me dan wat fijner en vrolijker voel dan nu en hoop dat ik dan weer plezier heb in mijn leven
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden Rustig/verlegen, meelevend en ik hoop lief

 

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +8

Van wat er niet meer moet bestaan heb ik er nog een paar:

Depressie, (homo/LGBTIQA+)haat,(Zeker)pesten, klimaatverandering, Geld, Moordenaars, Macht, Dictatuur, Kim Jong Oen etc.

 

​​​​​​@Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

voor wie het leuk lijkt, heb ik hier een vragenlijst met 10 vragen. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Vandaag, door teveel licht 😂😅
  • Wat is jouw raarste eigenschap? Idk
  • Waarvan hoop je dat het over 20 jaar niet meer bestaat? Wespen, muggen, spinnen
  • Als je je eigen naam mocht kiezen, wat zou die dan zijn en waarom? Gewoon dezelfde die ik nu heb
  • Wat is het beste excuus voor te laat  komen dat je hebt gehoord of gebruikt? Det er file was
  • Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Huiswerk maken 😅
  • Als je een levenslange voorraad kon hebben van wat dan ook, wat zou dat dan zijn? Geld, kan ik dan weggeven 
  • Wat is één van je meeste gebruikte quotes? Not everybody is trying to break you 
  • Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Middelbare scholier
  • Omschrijf jezelf in 3 woorden i dont now
  • Groetjes mij@Anoniemxv 

 

Reageer