Voor welke forummers heb je respect>

  • 17 January 2020
  • 17 reacties
  • 369 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Voor welke forummers heb jij respect en waarom? Ik heb persoonlijk respect voor meerdere forummers.

Kenshin:

Kenshin plaatst altijd positieve en lange maar wel helpende reacties.

Pin:
Heeft al 6.3 duizend goede reacties geplaatst.

Blue:

Blue heeft problemen maar plaatst ondanks die problemen wel goede reacties op dit forum wat mij verbaasd want als ik mij niet zo goed voel doe ik meestal wat anders :)

Ronald2001:

Zelfde als Blue, ook goede reacties ondanks problemen.

Menspersoon:

Plaatst gewoon ronduit goede reacties en heeft de 1na meeste reacties van iedereen op het forum :)

-Dr8gon99


17 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Naamnietbekend menspersoon Lucas @TheMightySlayer@Julian12@Zelle@Vos123@ThatGalacticRobot@MCES@Wereld@Hanneke14 En nog een paar ik zal zo aan vullen

Iedereen

I love you

Hi,

ik heb respect voor iedereen die hier een positieve bijdrage levert op het forum. Dat kan zijn door een vraag te beantwoorden of door zelf een topic te starten. Dan maakt het mij ook niet uit of ze maar 1 topic aanmaken of meerdere of 1 reactie posten of meerdere. Als de intentie goed is, dan krijg je mijn respect.

Voor veel forummers is het al een hele drempel om te nemen om überhaupt iets te (durven) posten. Dus daar heb ik alle respect voor.

Het hoeft natuurlijk niet altijd alleen maar serieus te zijn. Een grapje op zijn tijd, om de boel, waar het kan, een beetje luchtig te houden of maken, mag ook, wat mij betreft. Het leven is ook soms een lach en soms een traan.

Ofc alle lof voor al die forummers, die een stapje extra lijken te zetten en meer dan gemiddeld tijd steken in het helpen van anderen. Hierboven zijn er al verschillende genoemd, die in de categorie vallen.

 

Groetjes,

M&M’s

Reputatie 7
Badge +19

@Ikke13@kwakend1tje@JS2006@Ellen@Sankonijn@Eenmeisje004 En vast later komen er nog wel bij

Reputatie 5
Badge +2

Love you guys😘😘😘

Reputatie 7
Badge +19

Ja mee eens maar de apart genoemden staan bij mij wel echt bovenaan

Mensen van het Forum

Jullie zijn allemaal super lief 

En jullie helden

Love you

 

Mensen van de kindertelefoon 

Jullie zijn Fantastisch 

Jullie zijn ook helden

Love you

 

Zelle

hey

 

Ronald zit ik serieus in jou vrienden groep 😂🤔 ik kan het me niet voorstellen haha. maar ik heb idd ongeveer de zelfde mensen waar ik om geef en respect voor heb haha..

en super lief wat je over mij schreef!

 

kenshin: 

is gewoon een geweldig persoon! je mag zijn wie je bent bij kenshin. kenshin heeft zelf ook stuggels maar praat er stiekem een beetje over maar zoekt het vooral zelf uit. en daar heb ik echt veel respect voor! 

 

pin: 

pin is ook zo'n geweldig persoon. ja pin heeft ook dingen waar ze mee struggelt. terwijl jij het ook niet altijd even makkelijk hebt. sta je toch voor zo veel mensen klaar! 

 

ronald2001:

je bent misschien niet altijd even veel online (kan ik dat zo noemen) maar de momenten wanneer iemand hulp nodig hebt ben je toch in eens op het juiste moment actief om die gene te helpen. ik wil meer zeggen maar ik kan niks bedenken. 

 

menspersoon: 

jou reacties zijn gewoon goed. ze zijn duidelijk en draaien er niet om heen. jou manier van schrijven is altijd op de zelfde manier. eigenlijk gewoon het zelfde als Ronald2001 zij. op het stukje na van de manier van schrijven. 

 

@Anoniem06

jij bent zo lief! je hebt zo veel problemen! maar je blijft toch door vechten! je probeert hoe moeilijk en kut het ook is goede hulp te zoeken. ik heb respect voor jou van wat je buiten het forum doet. 

 

groetjes blue 

@Spookyzx,

 

je hebt helemaal gelijk om hier ook andere dan de 'vaak genoemde namen’ in het zonnetje te zetten.

Er zijn er veel die hier een positieve bijdrage leveren en dat zit 'm niet alleen in het aantal reacties.

 

Soms lees ik reacties, waarbij ik dan denk ‘ik zou willen dat ik zo goed iemand had kunnen helpen’ en tegelijkertijd ben ik dan dus blij dat een ander forumlid dat dus kennelijk kan en ook doet.

Ik ben ook ooit begonnen met één reactie en mijn doel was ook nooit om veel te posten om het posten, maar daar waar mogelijk iets te posten, waarvan ik dacht dat die ander daar iets aan zou hebben.

Ik ben ook wel een beetje van dingen opzoeken en linkjes posten naar uitgebreide(re) informatie. Ik doe dat dan ook in de hoop dat de Topic Opener of anderen die dat lezen de weg een beetje leren vinden naar sites met goede, betrouwbare informatie. Ik vind het dus totaal geen probleem als anderen dat ook doen.

Ongemerkt zijn het, bij elkaar, wel veel reacties geworden, maar dat wil niet zeggen dat die dan ook 'meer waard’ zijn dan de reacties van anderen.

Integendeel soms :joy: Af en toe lees ik dingen terug van mezelf en denk dan ‘dat had ook wel wat anders en beter gekund', maar ja :wink:

Ik heb ook een tijdje niks gepost en post nu ook wat minder vaak en de wereld draait ook gewoon door hier. Dat zal ook wel zo zijn als ik hier een keertje definitief stop.

Gelukkig zijn er weer steeds nieuwe forumleden die daar voor zorgen.

Veel succes aan iedereen die hier nog niet zo lang op het forum zit en ook aan die er al langer of al heel lang op zitten. Ik wil hier geen ruzie krijgen :smile:  

Onthoudt dat elke reactie iemand kan helpen. Soms krijg je er misschien geen reactie op terug, maar dat wil niet zeggen dat je diegenen er niet mee hebt geholpen. Je weet niet altijd in welke (slechte) situatie die ander zit en wat die dus nog meer aan zijn/haar hoofd heeft. Dus doe het voor die ander.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 7
Badge +14

Iedereen hier zo. Jullie zijn allemaal toppers! 

xx Eenmeisje004 

Ik heb respect voor iedereen die mij helpt! Heel erg lief en fijn dat mensen je helpen en je erover kan praten:heart:

Ik ga dan voor me soort vriendengroep

@Kenshin ;

Reageerd op zoveel topics en houd t allemaal bij

 

@Pin 

Zoveel problemen en toch zoveel liefde voor andere, vgm was je de eerste die op mijn topic reageerde en daarna eigenlijk altijd nog kwam kijken❤

 

@Blue 

Hai, we verschillen zoveel en toch zo weinig, wat vind ik t zo jammer om te lezen hoe moeilijk jij t  heb en toch help je andere. Ik denk dat ik mag zeggen dat je in de afgelopen paar maanden zoveel stappen heb gezet in de goede richting! Trots op jou

 

@MensPersoon 

Ik ga echt soms stuk om jou reacties, lekker droog  man mooi. Houden zo!

Buiten die reacties, zijn echt al je reacties positief, goed en vol met info. Ben jaloers op hoe jij reacties kan geven

 

@hele team van KT

Ik denk dat deze mensen ook even wat verdienen, dagelijks staan ze voor iedereen klaar, staan ze open voor ideen en houde het forum veilig. Bedankt!

Heyo,

Ik heb vooral respect voor de wat kleinere forummers hier op het forum. Zij zijn er ook en proberen mensen altijd graag te helpen.

@K1R1T0, @Kaas123, @Knight17 , @Jack, en @Cujiua zijn de mensen waar ik respect voor heb. Kleine forumleden, die wel mensen helpen, of geholpen hebben.

Tuurlijk Pin, Kenshin, Dr8gon99, menspersoon, Ronald2001, Blue, en M&Ms jullie zijn zeker ook mensen waar ik respect voor heb, maar jullie worden eigenlijk altijd bij dit soort dingen al genoemd, het is (in mijn ogen in ieder geval wel) iets wat gewoon is. Jullie zijn al de grote bekende en beroemde forumleden die altijd mensen mega goed helpen en altijd klaar staan voor mensen. Ik denk dat iedereen al in het begin respect voor jullie heeft, snapje?

Ik bedoel het echt niet negatief hoor! Maar soms is het wel is fijn om te zien dat de wat kleinere forummers in het zonnetje worden gezet.

Oké. 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb hier respect voor iedereen. Omdat iedereen elkaar helpt met moeilijke omstandigheden 

😘😘😘😘😘

@Spookyzx  ja, ik vind dat wel heel veel mensen op het forum in het zonnetje gezet mogen worden.

Ik heb ook heel veel respect voor jou bijvoorbeeld, want jij hebt vaak ook hele goede reacties en helpt mensen goed. Je hebt mij ook vaak geholpen wanneer het nodig was, dus dat is heel fijn. En het gaat zeker vooral niet om het aantal reacties, het gaat meer over de inhoud van de reacties! :smiley:

Groet, Knight17

Reputatie 7
Badge +17

Ik sluit me aan bij mijn lieve vrienden hier :)  ik vind iedereen die leuk meedoet en  anderen helpt top !  En @wilhelmavemela  noemt een speciaal rijtje en dat is lief 😘 en ik maak best fouten hier maar ik ben blij dat het bestaat dus ik wil de mensen van de kindertelefoon ook noemen.  Ze moeten het toch maar doen ! 

Grtz liefs Julian X

Ronald zit ik serieus in jou vrienden groep 😂🤔 ik kan het me niet voorstellen haha. maar ik heb idd ongeveer de zelfde mensen waar ik om geef en respect voor heb haha..

naja Van KT vriendengroep sws

 

ronald2001:

ik wil meer zeggen maar ik kan niks bedenken. 

 

haha liefff

 

Reageer