Vraag

verhaal voor school maar werd een hobby

  • 6 October 2022
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyaa daar ik heb dus een verhaal moeten schrijven voor school en ik vond het erg leuk en heb er veel tijd ingestoken en ik denk dat dit mijn nieuwe hobby word ik zet mijn verhaal hier in.

 

 

 

 

Het zijn jaren in de toekomst om precies te zijn in 2289 en er wordt iemand geboren. hij heet Javer. Javer was geobsedeerd door ruimte. Toen Javer erachter kwam dat astronauten nog steeds bestaan, wilde hij astronaut worden. Javer groeide op met het spelen van oude games van Aly, de buren van hem. Javer vond het geweldig om deze twee spellen te spelen. jaren gaan voorbij en je leven gaat gewoon door. Javer kreeg uiteindelijk een baan bij de NASA en werkte daar 3 jaar. Toen Javer het gevoel had dat hij klaar was om te solliciteren als astronaut, deed hij dat en kreeg de functie ervan. het is Javer's eerste baan om de aarde. Er is een storing in een schip wat  Javer moet repareren. Hij maakt zich geen zorgen totdat hij kortademig is. Javer pakt zijn pak en trekt het aan. Hij voelt wat raars alsof er want in het pak zit maar hij negeert het en gaat verder. Wat bleek de pak was gesaboteerd door de vijand en heeft een bom erin gezet in het pak en zal vrij snel exploderen.hij sluit het aan op de zuurstoftank. Er gebeurt een grote explosie door de bom en Javer pak met hem erin vliegt de ruimte in met weinig zuurstof erin. Javer kijkt in de ruimte en realiseert zich dat hij vandaag zal sterven. Javer begint stil te snikken en kijkt de ruimte in. Javer hallucineert een van de personages waar Aly en Javer van hielden. Javer staart naar de hallucinatie terwijl hij naar het beeld kijkt. Javer sterft vredig terwijl hij zich de vriendelijkheid van Aly voorstelt om met hem te spelen.

 

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Daniel1

Mooi verhaal! Je kan goed schrijven. Er zitten hier en daar een paar kleine foutjes in maar je doet het al super goed!! :) 

xx Eenmeisje004 

Heyy @Daniel1

Mooi verhaal! Je kan goed schrijven. Er zitten hier en daar een paar kleine foutjes in maar je doet het al super goed!! :) 

xx Eenmeisje004 

 Heya @Eenmeisje004 dankje als wilt mag jij het wel doorsturen wat ik heb fout gedaan

Reputatie 4
Badge +2

Leuk verhaal! Er zitten paar fouten in, maar verder is het heel leuk! Als je de foutjes verbeterd dan krijg je sowieso een 8 :) Zelf heb ik een 9 gegeven als ik een docent was

Er zit een storing in een schip wat Javer moet repareren.

er werd iemand geboren

En let op de hoofdletters! Ik denk dat er meer fouten erin zit, maar dat laat ik aan @Eenmeisje004 over;)

 

Laurens 

Leuk verhaal! Er zitten paar fouten in, maar verder is het heel leuk! Als je de foutjes verbeterd dan krijg je sowieso een 8 :) Zelf heb ik een 9 gegeven als ik een docent was

Er zit een storing in een schip wat Javer moet repareren.

er werd iemand geboren

En let op de hoofdletters! Ik denk dat er meer fouten erin zit, maar dat laat ik aan @Eenmeisje004 over;)

 

Laurens 

Dankewo alhoewel zitten een geen fouten in de hoofdletters

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Daniel1

Tuurlijk wil ik je fouten verbeteren :). 
 

Het is 2289 en er werd iemand geboren. Hij heette Javer. Javer was geobsedeerd door ruimte. Toen Javer erachter kwam dat astronauten nog steeds bestonden, wilde hij astronaut worden. Javer groeide op met het spelen van oude games met Aly, (de burenhet buurmeisje/ de buurjongen van hem. Javer vond het geweldig om deze twee (welke twee??) spellen te spelen. Jaren gingen voorbij. Het leven ging gewoon door. Javer kreeg uiteindelijk een baan bij de NASA (wat deed hij voor werk bij NASA) en werkte daar 3 jaar. Toen Javer het gevoel had dat hij klaar was om te solliciteren als astronaut, deed hij dat en  hij werd gepromoot als astronaut. Na maanden trainen mocht hij eindelijk een rondje om de aarde vliegen.  Toen de raket eenmaal in de ruime vloog, merkte ze dat er iets mis was, er was een storing in het schip.   Javer moest (wat moest ie repareren?)  repareren. Hij maaktzich geen zorgen totdat hij kortademig werd. Javer paktzijn pak en trok het aan. Hij voelde  wat raars, alsof er want in het pak zitmaar hij negeert het en gaat verder. Wat bleek, het pak was gesaboteerd door de vijand (wie? De Chinezen of Russen bijvoorbeeld) en de vijand had een bom in het pak gestopt. Toen hij de bom wat beter bekeek, zag hij dat er 30 seconden op stond. De bom zou dus snel exploderen. Hij sloot zijn pak met de bom aan op de zuurstoftank. De bom explodeerde  en Javer vloog de ruimte in. Doordat de bom ontplofte had hij  nog weinig zuurstof. Javer realiseerde zich dat hij die dag zou sterven. Hij begon stil te snikken en keek de ruimte in. Javer hallucineerde een van de personages waar Aly en Javer van hielden (??) . Javer staarde  naar de hallucinatie en stierf vredig terwijl hij zich de vriendelijkheid van Aly voorstelde om met hem te spelen. 
 


Ik heb het hier en daar wat aangepast. Nog een tip: zorg dat je het verhaal in een tijd schrijft (bijv. Verleden of tegenwoordige tijd) dan is het makkelijker voor de lezer om het verhaal te lezen. 
 

xx Eenmeisje004 

 

 

Reputatie 2
Badge

Hiiii,

Goed verhaal! 

Ik ben zelf een boek aan het schrijven. Dit verhaal is echt geod!

Maar ik zou zelf iets minder vaak een naam doen dus op sommige plekken inplaats van Javer hij/zij. Voor de rest vind ik het een super goed verhaal.

Groetjes Abby

Dit is echt een cool verhaal!!

Missch gaat het hier en daar wat te snel maar het is wel een cool verhaal

Reageer