Vaker actief (waarschijnlijk)

  • 21 August 2019
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Ik was de laatste paar dagen minder actief omdat ik niet zo vaak op mijn telefoon meer kan, maar nu heb ik een Chromebook waar ik vaker op kan dus... waarschijnlijk kan ik vaker gaan reageren en sneller (waarschijnlijk he). Boeit jullie helemaal niks haha maar wilde het gewoon zeggen. Ik zet het maar bij de succesverhalen ofzo, doei!

5 reacties

hey

leuk dat je een groombook hebt gekregen(?)
veel plezier met je nieuwe speelt!

ik vind persoonlijk dat iedereen op z'n eigen tijd mag reageren.

groetjes
blue
Hey,

Leuk dat je meer op het forum kan nu je een Chromebook hebt! Ik hoop je vaak te zien 😉 :)

Gr. Pin

Hoi

 

Je vermoedt vaker actief te zijn op het forum; gezellig :) Daarbij veel plezier gewenst met je nieuwe Chromebook. 

 

Groetjes

Kenshin

wat is een chromebook maar buite dat vind ik het harstikke lief dat je zoveel mensen wilt helpen 😊

Heyo,

@meisjegeheimpje Chromebook: 

Chromebooks are laptops, detachables and tablets powered by Chrome OS: the operating system that is speedy, smart and secure.

Chromebooks zijn laptops, afneembare tablets en tablets met Chrome OS: het besturingssysteem dat snel, slim en veilig is.

Het is dus een laptop van Google. Met een eigen besturingssysteem. Het mooie van een chromebook is dat ze goedkoper zijn dan de normale laptops, en dat chromebooks zoals hierboven bekend staan om veiligheid. Nadeel van een Chromebook is dat je alles moet downloaden via de app store. Hier zit dan wel word, powerpoint, excel dingen op en natuurlijk andere dingen, maar je hoef niet te verwachten dat je een game er op kan spelen.

Tenzij het een game uit de appstore is. Maar bijvoorbeeld Fortnite kan je wel vergeten. Het is in my opinion een goede laptop voor schoolgebruik.  Al zou ik dan alsnog liever een paar tientjes meer betalen voor een windows laptop, of macbook. Gewoon omdat je dan veel meer kan.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer