Uit de kast?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Als je mijn vorige topic hebt gelezen weet je wel over mijn transgender gevoelens waarschijnlijk boeit dit niemand maar ik heb het vandaag aan mijn ouders verteld en ze steunen me! Zaterdag ga ik mijn haar kort knippen en maandag ga ik een setje jongens kleding kopen! 🙂 ik ben nogsteeds aan het twijfelen over mijn gender identiteit maar door de reacties op mijn vorige topic heb ik wel meer duidelijkheid gekregen dus bedankt:))

11 reacties

Hey,

Het boeit echt wel mensen hoor! Mij boeit het 😊

Wat knap dat je bent uitgekomen! Fijn dat je ouders je ook steunen en dat je nu wat dingen kan uitproberen betreffende je genderidentiteit.

Ik hoop dat dit je verder gaat helpen in de toekomst en je meer duidelijkheid zal bieden.

Gr. Pin
Hey,

Het boeit echt wel mensen hoor! Mij boeit het 😊



Wat knap dat je bent uitgekomen! Fijn dat je ouders je ook steunen en dat je nu wat dingen kan uitproberen betreffende je genderidentiteit.

Ik hoop dat dit je verder gaat helpen in de toekomst en je meer duidelijkheid zal bieden.

Gr. Pin

Bedankt 😊
hey

het boeit mij ook.
ik zat door het forum te kijken half onder uitgezakt door die klote hitte.

toen ik dit las ging ik recht op zitten omdat het mij wel boeide...

wat goed dat je het je ouders hebt vertelt!!!
en ze reageerde ook nog eens goed!

leuk dat je je haar gaat laten knippen.
ik zal wel even zeggen dat je graag en jongens model wilt want je wilt niet een discussie.

alvast veel plezier met shoppen!

groetjes
blue
hey

het boeit mij ook.
ik zat door het forum te kijken half onder uitgezakt door die klote hitte.

toen ik dit las ging ik recht op zitten omdat het mij wel boeide...

wat goed dat je het je ouders hebt vertelt!!!
en ze reageerde ook nog eens goed!

leuk dat je je haar gaat laten knippen.
ik zal wel even zeggen dat je graag en jongens model wilt want je wilt niet een discussie.

alvast veel plezier met shoppen!

groetjes
blue

Dankje ik was echt zenuwachtig om het te vertellen maar mijn ouders waren heel blij dat ik het had verteld eerst namen ze het niet echt serieus (paar jaar geleden) omdat ze dachten dat het een fase was maar dat is het niet omdat ik dit gevoel al heel lang heb dus nu begrijpen ze mij ook meer haha ik ben nog niet helemaal 10000% zeker over mijn gevoelens maar dat komt nog wel denk ik
hey

het is ook spannend om het aan iemand ge vertellen. je geeft namelijk een stukje van je hand leiding hoe je werkt.

ik denk dat je nooit 10000% zeker kan zijn.
ik ben niet eens 100% zeker laat staan zoveel % als jij 😂

om er zeker van te worden ga je met professionals praten en met lot genoodjes...

groetjes
blue
Reputatie 3
Badge +3
Jazeker boeit het iemand wat, mij heel erg veel zelfs! Ik ben aan het twijfelen of ik het mijn ouders deze week zal vertellen, en hierdoor krijg ik heel erg veel meer zekerheid. Thx voor het delen van dit verhaal 💜

Gr. Iwemw
Dit boeit mij ook heel veel! Ik ben super trots op je en ik heb ook veel bewondering voor je! Ik weet niet of ik het had gedurfd. Ik had de woorden niet over mijn lippen gekregen uit angst.

Maar jou is het gewoon gelukt! Ook wel mooi dat je ouders je steunen. Die steun zal je goed van pas komen.
Reputatie 2
Badge +1
Hen je al een andere naam bedacht
Jazeker boeit het iemand wat, mij heel erg veel zelfs! Ik ben aan het twijfelen of ik het mijn ouders deze week zal vertellen, en hierdoor krijg ik heel erg veel meer zekerheid. Thx voor het delen van dit verhaal 💜

Gr. Iwemw

Bedankt en heel erg veel succes als je het gaat vertellen ik hoop dat het goed gaat 🙂
Dit boeit mij ook heel veel! Ik ben super trots op je en ik heb ook veel bewondering voor je! Ik weet niet of ik het had gedurfd. Ik had de woorden niet over mijn lippen gekregen uit angst.

Maar jou is het gewoon gelukt! Ook wel mooi dat je ouders je steunen. Die steun zal je goed van pas komen.

Heel erg bedankt ik was ook helemaal misselijk van de angst maar had me er even doorheen gezet en het ging best goed en mijn ouders helpen me graag.
Reputatie 3
Badge +3
Ik heb het recent tegen mijn ouders verteld maar ik weet niet zo goed wat zij er van vinden...

Reageer