Vraag

Trots op mezelf als forumlid

  • 24 November 2018
  • 8 reacties
  • 259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Onglooflijk trots op mezelf!
Ik ben nu een week actief. En ik heb zelfs badges verdiendt! Ik reageer regelmatig op topics, deel klavertjes vier uit. Ik krijg reacties terug, en heb soms gesprekken. Ik voel mij hier thuis. Vandaag zelf een topic begonnen. Voor mij een hele hele grote stap.

Maar waarom zijn al die vragen lijsten zo lang pff. Lastig voor mij om het af te maken.

8 reacties

Wat ontzettend goed om te horen! Je mag inderdaad heel trots zijn op jezelf! 

Helaas 

Kan je niet meer reageren

Maar goed gedaan

Klavier voor jou

Dank je wel voor je woorden @Cujiua! Ik doe mijn best om mezelf te zijn en te blijven.

Die vragenlijsten zijn vaak 15-20 (persoonlijke) dingen. Het is niet dat ik het niet durf ofzo. Maar verlies snel mijn geduld en concentratie. Na 5-6 vragen haak ik weer af. Ik zou het ook in in stukjes invullen kunnen proberen en daarna versturen. Lijkt mij beter dan half invullen.
Hi Malden,

Lekker bezig! Hopelijk blijf je nog lang op het forum :)

Als je vragenlijsten te lang vindt, kun je ze inderdaad in delen maken. Je zou ze kunnen kopiëren en plakken in je notities en dan later posten. Dan weet je zeker dat het goed bewaard blijft.
Als dat niet lukt, bedenk dan maar dit: een halve vragenlijst invullen is meer dan helemaal niet een vragenlijst invullen!

Gr. Pin
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Fijn dat je je hier zo snel op je gemak voelt. Je kunt er overigens altijd voor kiezen om enkel een deel van een vragenlijst in te vullen als het te lastig is om af te maken. Hopelijk zal je nog lang als forumlid hier rondzwerven en een positieve bijdrage leveren aan het forum.
Fijn dat je op je gemak voelt maar ff een vraag wanneer geef je een klavertje 4?
We gebruiken klavertjes 4 om iemand te steunen
Ze staan onder elk bericht. Linksonder 😀

Ik ben ook trots op mijzelf. Mijn account bestaat al 10 dagen en dit wordt mijn 356ste bericht, ik heb 3 topics en 6 vragen beantwoord. Ik geef ook regelmatig klavertjes-4 aan mensen die goede hulp verlenen aan andere of goede topics maken. 

-Dr8gon99

Reageer