Trots

  • 1 October 2018
  • 15 reacties
  • 270 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik wil even iets kwijt. Ik wil jullie even vertellen hoe trots ik op jullie allemaal ben. Dat jullie allemaal durven te delen wat je dwars zit. En helpen als dat nodig is. Ik vind dat dat ook eens gezegd mag worden, en waar kan dat beter dan op het forum genaamd succesverhalen.

Ik ben trots op jullie, op wat jullie doen en wie jullie zijn.

Lieve groetjes Piehelp💛

15 reacties

Dankjewelll❤️

Ben ook trots op jou❤️
Yes, helemaal mee eens! Met elkaar maken we dit forum tot wat het is: een veilige plek waar iedereen zijn verhaal kan vertellen. Echt fantastisch allemaal!

Groetjes DreamerForever
Hey,

Ik ben het met je eens. Daarnaast ben ik ook heel trots op iedereen dat iedereen elkaar helpt, no matter what. Blijf zo door gaan mede-forumposters :)

x Alpha
ja eigelijk moet dit vaker gezegt worden maar ik ben het eens met dit antwoord
Technisch gezien ben je een topper van 500 tot 2000 reacties :8
Dat was oprecht een emoji die ik altijd zocht op WhatsApp en dan was ik van "huh wacht, o ja, :8 is van de KT"

#bringbackPinSmiley
#wemissu:8

Maar nu gaan we off-topic :8
Zeker mee eens! Iedereen die helpt, plaatst, luistert of verteld. Goed bezig, ik ben trots op jou!

Of je nou net begint of al 6 jaar meedoet, het maakt niet uit. Iedereen hier is een topper!
💚
noo #bringbackPinSmiley
Ah nee, de :8 emoji bestaat niet meer :(😢 Ik vond die altijd zo fijn.
@Ronald2001
Wow kapot irritant dat taggen, nu krijg ik 2 mails over hetzelfde 😂
De eerste keer was 't wel handig, want toen stond dit topic nog niet in mijn favorieten, maar nu krijg ik dus dubbele mails als iemand mij tagt. Hmmmm.

Wil je echt dat ik het al verklap? Anders is het toch ook niet leuk meer? :8
@Pin nou ben ik wel benieuwd wat jij denkt welk aantal reacties je nodig hebt.

daarnaast ben ik ook echt wel even trots op KT en vrijwilligers dat ze altijd bereikbaar zijn en voor de dergelijke updates, ik heb ondertussen ook uitgevonden dat je mensen kan volgen(ik ga toch een stalker worden hier).
daarnaast vind ik dat KT ook lekker luistert naar ideen en het niet zoals sommige sites is van wij bepalen wat er gebeurd maar hier onze stem ook echt word gehoord.

bedankt KT en mederwerkers!
Ja, Pinnen is wel persoonlijk ja 😉 @Ronald2001
Jaja, ik ben een Ster. Als mijn research klopt, weet ik ook vanaf welk aantal reacties je deze titel ontvangt 🙂
ja pin, ik herriner mij nog dat iemand ooit een idee had om reacties te kunnen pinnen en dat jij je toen ook al aangesproken voelt, nu kan je mensne ook wel iets meer aanspreken, maar vooral handig om mensen te antwoorden

Edit:
@Pin IK zie een nieuwe rank! jij bent nu Ster
Hehe lol, maak ik ook eens mee hoe dat taggen werkt.

Ik vind dit subforum een heel mooi concept!
dit vind ik al een heel leuk topic,
ik wil hieraan toevoegen en denk dat het meeste met me eens zijn.
dat we niet alleen trots zijn op de mensen die hun verhaal delen, maar elk persoon die hier andere helpt of reageert ook enorm goed bezig is en ik echt trots op deze mensen ben die hier misschien 1 reactie of misschien 800000000 @Pin hebben iedereen is waardevol hierzo en ben erg blij om steeds weer mensen op het forum te zien, bekende maar ook onbekende

Reageer