Tijd om doei te zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Lieve mensen van het forum,

De tijd is aangebroken om doei te zeggen.
Dat was in het kort de samenvatting van dit topic:)

Een aantal maanden heb ik hier met alle liefde en plezier reacties geplaatst en mensen getracht te helpen. Ik heb hier mensen mogen steunen, heel veel gezelligheid gehad en daarnaast veel bijgeleerd en mijn eigen zichtveld verbreed.

Ook heb ik zelf op het forum hulp en steun ontvangen en daar zal ik jullie voor altijd dankbaar voor zijn!
Toen ik hier op het forum kwam, had ik nog geen hulp en vond het moeilijk om hulp te accepteren. Nu ik hier weg ga, kan ik gelukkig zeggen dat mijn therapie binnenkort gaat beginnen en het is nog steeds lastig om hulp te accepteren, maar ik stel mezelf er steeds meer voor open. Ik besef me dat ik nog een lange weg te gaan heb en het zal voor mij ook altijd een strijd blijven.

Maar ik heb zovaak op het forum tegen anderen gezegd dat er oplossingen zijn, dat praten helpt, dat je het kan, dat ik er ook voor mezelf in mag gaan geloven. Dat hebben jullie mij ook willen meegeven.

Het was een bijzondere, waardevolle tijd op het forum. Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alles. De mensen die hier hun verhaal deden en om tips vroegen, de mensen die reacties gaven en natuurlijk de mensen van De Kindertelefoon!

Enorm bedankt dat jullie dit mogelijk maken en dit forum bestaat. Het was een waar genoegen om hier lid van te zijn. Ook de communicatie en jullie bereidzaamheid om dingen op te lossen en te regelen was super fijn. Bedankt dat jullie zo open staan voor input en met de kinderen/jongeren meedenken.
Keep on the good work, Kindertelefoon!

Dan zijn we denk ik wel aan het einde van dit topic gekomen. Lieve mensen, houd vol! Ik geloof in jullie.

Groetjes,
Simply Me

"Vriendschap vergroot het geluk en vermindert ellende, door onze vreugden te verdubbelen, en ons verdriet te delen."


241 reacties

Hey Simply Me,

 

Ik heb nooit echt met je gepraat op het forum omdat ik al niet meer echt actief was toen jij kwam. Maar ik heb het idee dat je voor veel mensen hier iets hebt betekend en dat veel mensen iets voor jou hebben betekend. Veel Succes in de rest van je leven en ik hoop dat je de mensen hier altijd in je hart houd. 

~Asy

hey Simply Me,

 

nou welkom bij de club die van het forum af gaat :joy: oke sorry die moest ff. 

 

Ik heb hier mensen mogen steunen, heel veel gezelligheid gehad en daarnaast veel bijgeleerd en mijn eigen zichtveld verbreed.

dit is zo herkenbaar haha. ik ging hier naar toe om alleen advies te vragen, 2 jaar terug. en dan kom je in eens in zo'n lieve gemeenschap van mensen die struggle met dingen maar toch andere helpen.

 

Nu ik hier weg ga, kan ik gelukkig zeggen dat mijn therapie binnenkort gaat beginnen en het is nog steeds lastig om hulp te accepteren, maar ik stel mezelf er steeds meer voor open. Ik besef me dat ik nog een lange weg te gaan heb en het zal voor mij ook altijd een strijd blijven.

ik wil je alvast veel succes wensen. en ook met de toekomst. maak er wat moois van.

 

groetjes blue

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Simply Me,

Je kwam een maand later op het forum dan ik. Maar je bent in een paar maanden uitgegroeid tot een van de "grote forummers”. Je verstandige reacties vielen mij altijd wel op. 

Ik dacht dat je een van de weinige forummers was die geen depressie had, of sneed, of een ander emotioneel probleem. Maar op den duur verscheen er toch ook van jou een topic. Ik wilde meteen al reageren, maar ik wist  niet hoe. Ik kan niet zo goed omgaan met grote problemen. Wel heb ik af en toe meegekeken en ik vind het dapper van je dat je hierover hebt kunnen praten. Aan het begin zei je nog dat het voelde alsof je er nooit meer uit zou komen. Maar later ging het er toch over de muur steentje voor steentje af te breken.

Ik las eens de zin: "Als je de hulp van anderen accepteert, betekent het niet dat je gefaald hebt. Het betekent dat je er niet alleen voor staat.” (waarschijnlijk is dit zo’n bekende quote waarvan iedereen de bedenker kent behalve ik). Het raakte me wel een beetje, en ik heb hem in mijn achterhoofd gehouden. Het is ook moeilijk om hulp te accepteren. Maar je staat er echt niet alleen voor, onthoud dat.

Ik wist nooit hoe oud je nou precies was, aangezien je dit liever privé wilde houden. Maar ik had niet verwacht dat je nu al weg ging. Het lijkt wel of het hele forum vertrekt.

Fijn dat je therapie binnenkort kan beginnen. Ik wens je heel veel succes verder, met alles.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Hee @Simply Me ,

Jammerrrr dat je weggaat ☹️
Je hebt veel waardevolle reacties geplaatst, daar ben ik nog steeds van onder de indruk! Thx voor alle aanvullingen op mijn reacties😉

Goed dat je binnekort begint met therapie, YOU GO GIRL!!!💪 heeeeel veel succes!

 

joeeeeee

 

Hey Simply Me,

Jammer dat je weggaat, we gaan je missen!

Je goede, mooie reacties hebben vele mensen (incl. mij) geholpen en zullen nog vele andere forum-gebruikers helpen.

Wat ontzettend fijn dat je therapie binnenkort start, het gaat je echt lukken! You got this!

Ik/we zal/zullen je niet vergeten, dank voor al je activiteit en we zullen je nooit vergeten! Je bent in een zekere zin zelfs een inspiratie voor me haha

Groetjes,

Eenanoniemejongen

Hoi allemaal!

@Asy

Bedankt. We hebben elkaar inderdaad niet echt gesproken op dit forum. Maar ik houd de mensen van hier inderdaad altijd in mijn hart.

@Blue

Haha ja, ik sluit me aan bij de club van forum verlaters. . Ik denk dat wij nog best wel wat dingen over een hebben. Ook al kennen wij elkaar situatie niet helemaal. Ik ben blij met de tijd die ik op het forum heb mogen doorbrengen. Bedankt voor alles en je vertrouwen in me.

@Paardebloem83

Ja, ook ik ga echt van het forum. Drie weekjes geleden ben ik 18 geworden, dus ik word sowieso binnenkort verwijderd worden als ik zelf niet eerder ga. Je hebt mijn topic dus wel gelezen zo te zien, helaas zit ik wel met een depressie etc. Die quote ken ik inderdaad ook en zulk soort dingen geven je soms iets meer moed om stappen te ondernemen en muren af te breken. Bedankt. Jij nog veel plezier en succes op het forum.

@jaivy

Ik vind het zelf ook jammer, maar met elk afscheid is het tijd voor een nieuw begin. Bedankt voor je reacties op het forum, we hebben elkaar hier vaak tegen gekomen en aangevuld. Zet zo door. Bedankt.

@eenanoniemejongen1

Fijn dat ik je heb kunnen helpen. Zoals ik al zei heb ik iedereen altijd met alle liefde en plezier willen helpen en ik hoop dat mensen dat ook zo ervaren mogen hebben. Zet de inspiratie voort zou ik zetten. Bedankt.

Groetjes,
Simply Me

 

Reputatie 6
Badge +12

Iedereen gaat opeens weg

Reputatie 6
Badge +12

Jammer dat je weggaat:(

Reputatie 6
Badge +12

Bedoel je die therapie tegen de muur en de depressie?

Hoi,

@TheShadowOfMortis Het gaat inderdaad om de therapie voor de depressie, suïcidaliteit, muur/masker etc.

Zoals ik zei: Ik vind het zelf ook jammer, maar met elk afscheid is het tijd voor een nieuw begin. En ruimte voor nieuwere forumleden zoals jij. Veel plezier en succes nog hier op het forum.

Groetjes,
Simply Me

Hi Simply Me,

Blue schreef:

nou welkom bij de club die van het forum af gaat :joy: oke sorry die moest ff.

Haha, nou ja, dat dus:joy:

Jammer dat je weggaat, want ik vond jouw reacties altijd fijn om te lezen! Maar ik ben ook blij dat dit voor jou betekent datje het forum niet meer nodig hebt en dat is altijd een heel goed teken!

Ik wens je veel succes bij therapie en ik hoop dat je je snel een stuk beter gaat voelen!

Gr. Pin

Reputatie 2
Badge +3

Jammer dat je weggaat veel succes nog in je verdere leven!!! Heb je verdiend nadat je veel mensen helpt

Heyyy,

geen idee of je dit nog zou lezen…. maar ik wens je heel veel succes… je kunt het oprecht… en hou vol!!! Ben trots op je en ik wil je heel erg bedanken dat je mij ook goede advies gaf enz…. Het gaat je sws goed af… je kunt het!!! 
 

groetjes, 

sophie

 

 

Wat jammer dat je weg gaat, iedereen nu opeens, veel geluk nog met je therapie! Accepteren je ouders je nu btw, of vinden ze het nogsteeds onzin?

Hooi,

@Pin 

Bedankt voor je berichtje en woorden. Wij zijn elkaar af en toe tegengekomen op het forum en ik heb jouw reacties ook altijd gewaardeerd. Ik ga van het forum omdat ik nu 18 ben en als ik niet zelf ga, word ik wel verwijderd door de Kindertelefoon. Met mij gaat het wel goed, met de depressie minder. Maar ik hoop met therapie uiteindelijk weer een stapje verder te komen!

@Zaxy 

Dankjewel!

@sophie28 

Bedankt, ik vond het fijn om je te kunnen en mogen helpen en jij mag het zo trots zijn op jezelf!

@RandomperSon 

Iedereen: een aantal mensen, gaan weg, omdat de Kindertelefoon een forum opschoonbeurt houd en daarbij word iedereen van 18> verwijderd.
Bedankt!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

Als je 19 bent word je account verwijderd dus je kan nog effe blijven als je net 18 bent hopelijk heroverweeg je dit als je net 18 bent want je helpt erg veel mensen

Reputatie 2
Badge +3

Simply me ga je vrijdag weg

Hoi Zaxy,

Dat weet ik nog niet.
Ik heb er nog niet zo specifiek over nagedacht.
Misschien wacht ik totdat ik verwijderd word door De Kindertelefoon.
En misschien ga ik zelf eerder weg.
Maar wanneer heb ik nog niet paraat.

Groetjes,
Simply Me

Ah jij hoort dus ook bij de groep te oude forummers. Jammer dat de keuze dan voor jou wordt gemaakt :/

Ik hoorde laatst via een vriend van allesoke.nl. Da's De Kindertelefoon voor 18+ jongvolwassenen. (Geen forum, wel chat en bellen.) Dus check hen als je een keer met iemand wil praten zoals kan bij de KT!

Denk dat je met therapie sws een heel eind gaat komen! Je staat er in ieder geval niet alleen voor :) Veel succes! 

Gr. Pin

Hey Simply Me, 

 

We hebben elkaar niet heel vaak gesproken,  maar vaak was het altijd wel gezellig en had je ook goed advies , voor iedereen hier. 

Ik snap de keuze dat je gaat. Ik ben blij om te lezen dat je hulp hebt gevonden.  En dat je binnenkort therapie krijgt! Ookal kennen we elkaar niet zo goed en lang, ik weet dat jij dit kunt! Je bent een sterk persoon en dat weet jij ook. 

Ik weet dat jij veel in je mars hebt en veel te bereiken.

 

Nogmaals bedankt voor het deel uitmaken van dit mooie forum!

Het ga je goed.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ter toevoeging aan mijn vorige reactie hierop.

 

Je kan dit! Je bent een topper en jij gaat dit overwinnen! 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Edit: wel weer jammer dat m'n vorige reactie nog gecondoleerd moet worden 

Ah dat had ik ook een tijdje geleden dat opeens al mn reacties werden gecontroleerd @Gebruiker c! Vet irritant idd. Ben benieuwd wat dat triggert...

@Pin 

Ah dat had ik ook een tijdje geleden dat opeens al mn reacties werden gecontroleerd @Gebruiker c! Vet irritant idd. Ben benieuwd wat dat triggert...

Ja super irritant,  ik snap het , maar ik vind het niet echt fijn, ik ben ook benieuwd maar ja , idk.  

Zoals ik al eerder zei, dat triggerd mij ook om goed na te denken over iets.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heey,

@Zaxy , Wat je zegt klopt niet helemaal. Je account word verwijderd als je 18 jaar of ouder bent. Voorheen was dit inderdaad 19 jaar, maar dit heeft De Kindertelefoon aangepast. Daarom heb ik niet de mogelijkheid om langer te blijven.

@Pin Ja, allemaal te oude forummers.. Wat gaaf dat Alles Oké, ik zag dat het een initiatief is van De Kindertelefoon. Top dat ze hun werk zo doorzetten voor jongvolwassenen. Ik sta er niet alleen voor en de lieve reacties in dit topic steunen mij ook enorm.

@Gebruiker c Ontzettend bedankt voor je lieve berichtje en bemoedigende woorden. Het was inderdaad altijd wel gezellig of we maakten het soms maar gezellig. Bedankt, jij bent ook een enorme topper!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Hoi,

@TheShadowOfMortisHet gaat inderdaad om de therapie voor de depressie, suïcidaliteit, muur/masker etc.

ik weet zeker dat je het gaat overwinnen!!
Zoals ik zei: Ik vind het zelf ook jammer, maar met elk afscheid is het tijd voor een nieuw begin. Klopt ja En ruimte voor nieuwere forumleden zoals jij. Nou, zo actief ben ik niet hoor :pVeel plezier en succes nog hier op het forum. Bedankt!!! :D

Groetjes,
Simply Me

Tot slot nog een ding, en dat is natuurlijk: Spread Positivity, not hate! :p

Reageer