Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Pin: De grote legende van het forum.

• 26 december 2019
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 6
Badge +16

Hallo iedereen en vooral Pin :)

Ik maak dit topic opnieuw aangezien dit topic door een moderator werd verwijderd door iets met privacy over Pin maar ik zette gewoon feitjes onder de reacties neer, ten eerste, dan hoort de reactie verwijderd te worden, ten tweede, het is niet privè want Pin heeft het ooit zelf op het forum neergezet.

Ok, laten we nu bezighouden met Pin in het zonnetje te zetten want daarvoor heb ik dit topic (opnieuw) gemaakt. Ik vindt het knap van Pin hoe zij na 6180 reacties nog niet klaar is met het forum en nog steeds reageert op topics soms. Ze is al 3.5 jaar actief en in die tijd duizenden reacties geplaatst die anderen ook helpen. Ze plaatst veel helpende reacties! 

Ik heb dit idee overgenomen van fiedel:

-Dr8gon99

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hi,

ik reageer nog maar een keer:joy:  Leuk dat je mijn idee hebt overgenomen! zo komt er nog meer positiviteit hier:yum::grin:

hey @Pin , je bent een goede hulp bij veel topics. je bent inderdaad een van “de grote legendes”, samen met Kenshin, Blue, Ronald en nog een paar anderen:two_hearts:  Je bent er al heel lang, en ik hoop dat je nog lang blijft :hugging:

Reputatie 7

Hey Dr8gon99,

Oh wauw, ik weet even niet zo goed wat ik hierop moet antwoorden.

Om dan maar eerst hier op in te gaan:

Ik heb het vorige topic ook gezien en de berichten eronder gelezen. Ik ben zelf degene geweest die het heeft gerapporteerd i.v.m. privacy. Je hebt ook gelijk, ik heb het allemaal zelf ooit geplaatst en daar heb ik dan ook spijt van. Ik weet van een hoop dingen alleen niet meer waar ik het heb gezegd, want ja, 6000+ reacties... Ik dacht, als het voor mij onvindbaar is, zal het dat voor anderen vast ook zijn, maar helaas.

Ik weet ook niet waarom het topic dan is verwijderd. Dat is dan misschien een foutje geweest of ik heb mijn rapportage verkeerd verwoord. Kan allebei.

Oké, nu we dat hebben gehad (😅) kan ik op het bericht zelf ingaan :)

Ik voel me erg vereerd dat er tot 2x toe zo'n bericht voor mij is aangemaakt. Zelfs nu ik al een hele poos (toch zeker voor mijn doen) offline ben geweest en ik een stuk minder post en reageer dan vroeger. Dit ben ik gaan doen, omdat ik het erg moeilijk ben gaan vinden om me continu te omringen met de vele negativiteit die je hier vindt. Ik zit zelf gewoon heel slecht in m'n vel en dan trek ik dit vaak niet.

En het tekstvak is gewoon echt mega irritant geworden op de mobiele versie.

Ik vind het mooi om te zien dat er altijd weer nieuwe forummers opstaan om te reageren. Ook wanneer de "oudere legends" weggaan of minder actief zijn. Mijn afwezigheid is daarom ook niet erg, er komen altijd anderen :)

Gelukkig hebben we nu dan ook positievere plekken op het forum, zoals de Succesverhalen. Ik hoop dat er daar veel meer bij kan komen, zodat er ook een hoop positiviteit bij kan komen :)

Shout-out naar iedereen op het forum. Zowel de mensen die om hulp vragen als de mensen die die hulp (proberen te) bieden. Jullie zijn allemaal legends 😏

Gr. Pin

Reputatie 6
Badge +16

Hallo Pin :)

Nu weet ik in ieder geval waarom de reden '’privacy'’ was. Het is inderdaad mooi dat er altijd weer nieuwe forummers komen die weer anderen helpen. Gelukkig zijn er inderdaad ook mooie positieve verhalen op Succesverhalen en ik vindt het dan ook fijn (en anderen waarschijnlijk ook) om ze te lezen want er zijn ook veel negatieve topics op het forum en dan vindt ik het soms wel redelijk lastig om goed te reageren aangezien het wel iets negatiefs is. Jij hebt zelf ook met negatieve dingen te maken gehad en daarom vindt ik het ook goed dat je blijft reageren en mensen helpen ondanks die negatieve dingen. 

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +4

aii sorry Pin had er niet teveel over nagedacht van jou privacy, sorryy!

ja ik vind het tekstvak ook helaas verslechterd en hoop dat dit ooit weer terug kan naar het oude

nou minder vaak actief… 6000 reacties Pin… dat is echt pittig veel natuurlijk

Hoi

Eer aan jou, Pin :slight_smile:  Je bent een dappere forummer die, ook wanneer hij het zelf niet makkelijk had, z’n ervaringen en advies bleef delen. Veel heb ik van je geleerd, en reacties van je hebben me, laat ik zeggen ons, door lastige momenten heen geholpen. *buiging*

Gr. Kenshin

Reageer