Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Pin 5000 reacties

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 2
Badge +13
@EDWARD , thnx voor me er soort van aan te herinneren om @Pin te feliciteren vóórdat ze 6000 reacties heeft haha

Ik had hierboven wel al ergens iets gepost, maar Pin nog niet gefeliciteerd, shame on me, dus bij deze: gefeliciteerd. Bedankt voor alle reacties op mijn topics.

Verder wil ik @Ronald2001 nog bedanken voor het aanmaken van dit topic. Zonder jou hadden we hier niet gezeten haha
Goed bezig. Ik heb je (bovenaan) een klavertje 4 gegeven en das niet alleen voor dit topic, maar gwn voor alles wat je hier doet.

Nu ik die laatste regels teruglees valt me wel iets op. Op het eerste zicht klinkt het wel aardig, maar om dan maar 1 klavertje te geven is ook wel wat weinig. Eén voor alles??? Alles voor één. Oh nee, dat zijn de 3 (of 4,5,6?) musketiers.

Hier heb je nog een beker 🏆

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 4
Badge +13
EDWARD schreef:

Hmmmm, dit was twee weken geleden en pin heeft nu al 144 reacties meer... hoe dan?

omdat Pin echt aldoor actief is, een beetje heel vaak loll

Ff serieus, ik zit dan niet lang op dit forum, maar heb wel al een aardige indruk van de 'community' (kan ik het/jullie (ons?) zo noemen?) gekregen. Dat er zulke behulpzame mensen, die in eerste instantie zelf met een probleem of vraag naar het forum komen, en dan hun leven toewijden aan het helpen van die van anderen, vind ik great, echt great.

het is geen "jullie", iedereen met een account hoort in de "familie" met de moderators als vaders en moeders om alles in orde te houden en dan kan je de site als "huis" beschouwen(mijn zienswijze)

M en M's Schreef:Verder wil ik @Ronald2001 nog bedanken voor het aanmaken van dit topic. Zonder jou hadden we hier niet gezeten haha
Goed bezig. Ik heb je (bovenaan) een klavertje 4 gegeven en das niet alleen voor dit topic, maar gwn voor alles wat je hier doet.

dankuzeer, daaarnaast is dit gewoon een makkelijk topic, 5000 reacties is evengoed wel een enorme mijpaal en denk dat dat ook gezegd mag worden

Hier heb je nog een beker 🏆

misschien kunnen we deze tentoonstellen ergens op het forum?😂
Reputatie 4
Badge +19
EDWARD schreef:

Hmmmm, dit was twee weken geleden en pin heeft nu al 144 reacties meer... hoe dan?

Omdat ik geen leven heb 😂

EDWARD schreef:

'community' (kan ik het/jullie (ons?) zo noemen?)

Het forum heet officieel zelfs de ''Kindertelefoon Community'', dus dat lijkt me een zeer gepaste 'titel'.

Bedankt voor de complimenten! We dragen allemaal ons steentje bij in deze warme familie :wink; (@Ronald2001)

6000 reacties duurt nog wel even hoor @M en Ms, maar bedankt voor de felicitatie!

Ronald2001 schreef:

Hier heb je nog een beker
🏆

misschien kunnen we deze tentoonstellen ergens op het forum?😂

Ik denk dat ''Succesverhalen'' een mooie plek is om dat te doen 🙂

Gr. Pin
Reputatie 1
Badge +1
Leuke reacties broer, broer en zus. Fijn dat ik bij de familie hoor.
Ik vind succesverhalen wel een goeie om onze grote broers en zussen (jullie dus) te eren.
Van mij een beker, een pluim en een lintje!
🏆🏅🎗️🏵️

Groetjes

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen