Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Pin 5000 reacties

Reputatie 4
Badge +13
@Pin 5000 reacties.
Onze Pin is al lid sinds 24 mei 2016, en heeft al vele tegenslagen gehad.
zoals dit jaar is haar :8 afgenomen.... Amen...

nee maar Pin, ik dacht hier moet even een mooi topic voor komen, Jij(Iedereen hoor) helpt vele mensen en bent bijna altijd online. er komen dan altijd lappen tekst over me beeldscherm en vaak nog even een grap tussendoor. in die 2 jaar heb je wel even 5000 reacties gehaald, en daar zijn toch wel echt heel veel aan andere besteed die je hebt geholpen, met van alles. elke badge heb je ook nog.

voor zover ik aanwezig ben geweest op het forum heb ik jou altijd al online gezien, en er moest iets verkeerd zijn al stond je niet bij de "laatst online" (of je was gewoon uitgelogt). voor zover ik weet ben jij de persoon met de meeste reacties die nog actief is, dat mag dan ook nog wel even gezegd worden.

ik vond het leuk dat je op een gegeven moment even langs mijn topic kwam en zei ik kom ook even praten, en je reageert nogsteeds en snel ook. samen met wat mensen hier heb je een Boomknuffel groep, Fluffyland en de buiging naar elkaar.
ik ben benieuwd hoelang je nog op het forum blijft, ik hoop zo lang mogelijk, en dat je in 2019 ook even wat reacties achterlaat.
jij heb mij(en andere) de laatste paar dagen echt wel blij gemaakt, ik vond het echt leuk dat er iemand "interesse" had in mijn geloof.

dan nog iets, je "hobby" het getal Pi. hoeveel cijfers ken je achter de comma?

dat was het wel eigenlijk. ik hoop dat je nog lang online hier blijft en gefeliciteerd voor je 5000 reacties!(als het kon had ik dit met je willen vieren)

Ronald

29 reacties

Reputatie 4
Badge +19
Hoi Ronald,

Waar beter dan hier, om mijn 5000e reactie achter te laten? 😊

Snik, :8, dat is wel een dingetje ja... Gelukkig is :8 weer in ons midden, met dank aan @M en Ms! Weliswaar als een afbeelding, maar het is beter dan niets.

Samen hebben we een revolutie ontketend Ronald (maar vooral jij, want jij begon 😉 )
#BringBackPinSmiley #BringBack:8
Doelen voor 2019:
:8 definitief terughalen als emoji.

Wauw, 5000 reacties in 2.5 jaar... Ik heb echt geen leven 😂 🤔

Het forum is gewoon zo'n fijne en veilige plek. Ik heb hier een aantal ''forumvrienden'' - ja, zo noem ik dat - waar ik heel veel steun uit haal. Die ''inside jokes'', vind ik stiekem toch wel het leukste.
Maar ook uit de rest van het forum haal ik natuurlijk steun, want iedereen op het forum draagt zijn steentje bij. De gebruikers met 100+ reacties die we allemaal 'kennen', maar ook die Anonymous gebruikers die er 1 of 2 of 10 achterlaten (al weten we dat natuurlijk nooit meer zeker) en zo toch 1 of 2 of 10 of 100 gebruikers hebben geholpen.

Ronald2001 schreef:

jij heb mij(en andere) de laatste paar dagen echt wel blij gemaakt, ik vond het echt leuk dat er iemand "interesse" had in mijn geloof.

Weet je, daar doe je het ook gewoon voor. Haal die aanhalingstekens maar weg, want ik ben oprecht geïnteresseerd.

Ik heb ook oprecht wel eens moeite met alles wat ik hier doe. Dan vraag ik me af wat voor een impact ik nu eigenlijk heb en dan voel ik me nutteloos. Zo veel jongeren komen hier en komen met zulke heftige en persoonlijke verhalen. Vervolgens kom jij daar dan met een reactie aanzetten, een complete vreemdeling... Ik vind het bijzonder dat wij, het forum, de Kindertelefoon, meteen zo veel vertrouwen krijgen. Maar ik vind dat ook soms moeilijk, want wat moet ík nu zeggen?

Pin, dit was een positief topic. Laten we dat vooral zo houden.

Wat ik bedoelde te zeggen, is dat ik nu al veel verhalen heb gehoord. Sommige blijven wat langer bij je dan anderen. Sommige personen leer je beter kennen dan anderen. Boven alles vind ik dat vooral mooi en ik ben blij een onderdeel te zijn van het forum 🙂

Ik vind het lief van je, dat ik een van jouw succesverhalen ben Ronald 🙂 Zo vieren we het toch nog stiekem 😉 Ik wens je een fijn uiteinde (ook al vier je dat niet) en hopelijk zie ik je snel bij de 5000 reacties club 😉

Gr. Pin
Reputatie 4
Badge +19
Oe damn, ik ben een Held nu!

Sorry, dat moest even 😂
Reputatie 2
Badge +3
Beste Pin,

Gefeliciteerd met je 5000 reacties. Je reacties hebben mij en veel andere goed geholpen. Heel erg bedankt daarvoor. Ik hoop dat je vooral doorgaat met je goede werk. Jij ook Ronald, dat mag ook wel eens gezegd worden. Jullie verrichten zeer goed werk en dat zouden jullie vooral moeten blijven doen.

Bedankt voor alles!

Met vriendelijke groet.
Reputatie 4
Badge +11
Hoi

Whoopwhoop, 5000 reacties! Goed idee Ronald2001, voor een topic 🙂 Dit is inderdaad een goed voorbeeld van een succesverhaal 🙂

Om het getal 5000 te eren, heb ik een lijst gevonden met dingen die je kan kopen met $5000. Het gaat dan wel om geld in plaats van om reacties, maar er staan zo'n random dingen op de lijst, dat ik er een paar van wilde delen:
  • Als ik het me goed herinner, ben jij een kattenpersoon. Goed nieuws: voor $5000 kan je een Bengaals katje in huis halen. Deze kruising tussen het Aziatische luipaard en de huiskat is vast goed gezelschap.
  • Vermoeid na het plaatsen van 5000 reacties? Da's normaal. Voor $5000 kan je Kopi Loewak koffie kopen. Het leuke is: hier komt een katachtig diertje aan de pas. De loewak, het diertje, eet een koffiebes. Het vruchtvlees wordt verteerd, maar de koffieboon komt er intact uit. Na het verwerken van de koffieboon houd je er zoete, frisse koffie aan over. Kampai! (da's proost in het Japans, klinkt leuk, niet?)
  • Geef de $5000 weg. Hierdoor word je niet financieel, maar innerlijk rijker. Aan de andere kant heb jij het hier zo goed gedaan dat je die $5000 verdient.
Laten we er nog een geïmproviseerde meditatie-oefening bijdoen:
  1. Ga onder een boom zitten.
  2. Adem diep in en uit.
  3. Beeld je in hoe een taart met 5000 kaarsjes voor je verschijnt.
  4. Neem een grote hap adem, en blaas de kaarsjes uit. Maak er maar een wens bij. Aan niemand zeggen wat je wens is, anders komt 'ie niet uit.
  5. Geef de boom een knuffel, en neem de taart gezellig mee naar de persoon of personen met wie je die wil delen. Tip: zorg voor genoeg personen, zodat jullie alle kaarsjes er in een aanvaardbare periode af kunnen halen. Zo niet, ben je daar nog wel even mee bezig.
Groetjes
Kenshin
Reputatie 4
Badge +13
Pin schreef:

Waar beter dan hier, om mijn 5000e reactie achter te laten? 😊

haha yeass, ik hoopte echt dat je wel de 5000 reacties zou halen.

Weet je, daar doe je het ook gewoon voor. Haal die aanhalingstekens maar weg, want ik ben oprecht geïnteresseerd.

oehh, dat is leuk! jammer genoeg is het moeilijker om erover te praten zonder dat iets een chat word

Ik heb ook oprecht wel eens moeite met alles wat ik hier doe. Dan vraag ik me af wat voor een impact ik nu eigenlijk heb en dan voel ik me nutteloos. Zo veel jongeren komen hier en komen met zulke heftige en persoonlijke verhalen. Vervolgens kom jij daar dan met een reactie aanzetten, een complete vreemdeling... Ik vind het bijzonder dat wij, het forum, de Kindertelefoon, meteen zo veel vertrouwen krijgen. Maar ik vind dat ook soms moeilijk, want wat moet ík nu zeggen?

ja, dat heb ik ook. maar kijk naar je teksten die je schrijft, hoeveel tips je geeft. je helpt echt mensen met jou inzet!

Ik vind het lief van je, dat ik een van jouw succesverhalen ben Ronald 🙂 Zo vieren we het toch nog stiekem 😉 Ik wens je een fijn uiteinde (ook al vier je dat niet) en hopelijk zie ik je snel bij de 5000 reacties club 😉

uhh 5000 reacties? dat duurt echt 3 jaar voordat ik dat heb ofzo en dan ben ik 20 dusja ben er dan hier ook niet
Reputatie 4
Badge +19
Thx AnOnIeM9876543212! Ik ben het zeker met je eens, Ronald is goud waard!

Wat een interessante dingen op dat lijstje Kenshin! Die kat is inderdaad super schattig 😍 Wel sneu dat ie zo duur is, want nu komt ie waarschijnlijk moeilijker aan een baasje 😞

Ronald2001 schreef:

oehh, dat is leuk! jammer genoeg is het moeilijker om erover te praten zonder dat iets een chat word

Daar vinden we wel wat op 🙂

Je gaat de 5000 reacties zeker wel halen. En wel hierom:
In jouw topic Doelen 2019 heb ik je rendement berekend: afgerond 5 reacties per dag. Als we met dit gegeven verder rekenen komen we op het volgende uit:
Je hebt nog 5000 - 1312 = 3688 reacties te gaan.
Je plaatst 5 reacties per dag, dus je moet nog 3688 / 5 = 737,6 dagen reacties plaatsen.
Er zitten 365 dagen in een (niet-schrikkel)jaar dus je moet nog 737,6 / 365 = ongeveer 2 jaar reacties posten. Geen 3 jaar dus :8
Dus dat kan makkelijk 🙂
Reputatie 4
Badge +13
Pin schreef:

Je gaat de 5000 reacties zeker wel halen. En wel hierom:
In jouw topic Doelen 2019 heb ik je rendement berekend: afgerond 5 reacties per dag. Als we met dit gegeven verder rekenen komen we op het volgende uit:
Je hebt nog 5000 - 1312 = 3688 reacties te gaan.
Je plaatst 5 reacties per dag, dus je moet nog 3688 / 5 = 737,6 dagen reacties plaatsen.
Er zitten 365 dagen in een (niet-schrikkel)jaar dus je moet nog 737,6 / 365 = ongeveer 2 jaar reacties posten. Geen 3 jaar dus :8
Dus dat kan makkelijk :)

Pin, waarom heb je dit uitgerekend??
Reputatie 4
Badge +19
Waarom niet? Leuk toch :8
Reputatie 2
Badge +13
Pin schreef:

Waarom niet? Leuk toch :8

Ja, hartstikke leuk :8 en over 737 dagen is het donderdag 7 januari 2021

Ik kijk er al naar uit 😂

Groetjes,
M&M's
Reputatie 2
Badge +3

😂😂Heel interesant.

Nog 63676799 seconden, dat wordt aftellen.
Reputatie 4
Badge +19
M en Ms schreef:

Counting down as we speak. Kan zowel in dagen als in seconden, dankzij AnOnIeM9876543212 😉
Reputatie 2
Badge +5
Jullie zijn echt raar.

Mocht je het in minuten willen aftellen: 1​061​280 minuten.

Uren kan ook: 17​688 uur.

Dus. Succes @Ronald2001

@Pin
Gefeliciteerd met de 5000 reacties! (Dat ga ik dus mooi nooit redden )

Oh btw. Op 7 januari 2021 is het 6 jaar geleden dat er een aanslag was op het hoofdkantoor van Charlie hebdo word gepleegd ( dat is de link naar wikipedia )
Het is dan ook 63 jaar geleden dat de laaste nederlandse stoomtrein een "dienst" had ( oftewel dat ie was ingeplant om te rijden )
Op 7 januari 1989 overleed keizer Hirohito.
En er gebeurde veel andere interessante dingen op 7 januari. Te veel om uit te typen
Kijk maar op wikipedia als je de rest wilt lezen.

En vanaf 2021 kunnen we aan de lijst toevoegen dat @Ronald2001 een "held" is
Reputatie 2
Badge +3

Mocht je het in minuten willen aftellen: 1​061​280 minuten.
Uren kan ook: 17​688 uur.
Oh btw. Op 7 januari 2021 is het 6 jaar geleden dat er een aanslag was op het hoofdkantoor van Charlie hebdo word gepleegd ( dat is de link naar wikipedia )
Het is dan ook 63 jaar geleden dat de laaste nederlandse stoomtrein een "dienst" had ( oftewel dat ie was ingeplant om te rijden )
Op 7 januari 1989 overleed keizer Hirohito.
En er gebeurde veel andere interessante dingen op 7 januari. Te veel om uit te typen
Kijk maar op wikipedia als je de rest wilt lezen.

Bedankt voor de informatie, erg nuttig😂😂.

En vanaf 2021 kunnen we aan de lijst toevoegen dat @Ronald2001 een "held" is

Niet gemeen bedoelt richt Pin, maar je hebt geen 5000 reacties nodig om een "held" te zijn. Denk eens aan alle mensen die hij al heeft geholpen, voor hun is hij al een "held".
Reputatie 2
Badge +5
AnOnIeM9876543212 schreef:

Niet gemeen bedoelt richting Pin, maar je hebt geen 5000 reacties nodig om een "held" te zijn. Denk eens aan alle mensen die hij al heeft geholpen, voor hun is hij al een "held".

Ja klopt.

True hero's aren't hero's because of how much they did but because of what they did.
~Asy
Reputatie 4
Badge +16
In ieder geval gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal.
Op naar de volgende, in ieder geval.
Leuk om te weten dat je die titel krijgt bij 5000 reacties.

Ik moet er ook maar eens naartoe werken.
Dat verschil moet ook weer niet te groot worden.

Maarja, het is belangrijker dat jij je hier zo thuis voelt.
Reputatie 4
Badge +19
AnOnIeM9876543212 schreef:

Niet gemeen bedoelt richt Pin, maar je hebt geen 5000 reacties nodig om een "held" te zijn. Denk eens aan alle mensen die hij al heeft geholpen, voor hun is hij al een "held".

Hier heb je helemaal gelijk in hoor. Op het forum zijn wel allemaal helden 🙂

Wat leuk, we kunnen nu in allerlei verschillende eenheden aftellen naar 7 januari 2021! Bedankt voor andere belangrijke dingen die gebeurd zijn op 7 januari Asy! Nu kunnen we er echt een complete dag van maken 😉
Reputatie 4
Badge +19

We zijn trending jongens 😂

EDIT: Het is alweer weg 😞
Reputatie 4
Badge +16
Verrassend dat het überhaupt daar gekomen is.
Over die andre tags worden namelijk dagelijks topics gemaakt.

Waar zou het dan aan liggen?
Hmm....
Reputatie 4
Badge +13
yeass, "trending".

you deserved it
Badge
sorry PIN dat ik zo laat reageer,maar inderdaad wat een prestatie. ik blijf het knap vinden hoe je dit elke keer doet. Ik( en heel veel andere mensen denk ik) zijn verschrikkelijk trots op je. Jij bent waar de Kindertelefoon voor staat. Hulp en hoop aan de mensen die het echt niet meer weten. Jou reacties hebben op mij een grote in vloed gehad en ik wil je bedanken voor alle hulp op dit platform.

, Groeten anonieme jongen
Badge

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”
― Bernard M. Baruch

Oh en nog zo'n mooie quote:

“You only live once, but if you do it right, once is enough.”
― Mae West
Reputatie 3
Badge +9
Hey Pin

Ook van mij een ietwat late reactie, en veel heb ik ook niet meer toe te voegen aan hetgene hierboven al is gezegd, maar ik ben ontzettend trots! 🤗
Ook al ken ik de forumleden niet in het echt, ik heb ook het gevoel dat dit een soort van veilige haven is waar er altijd mensen voor je klaarstaan hoe raar of gênant of persoonlijk je verhaal ook is.
En ja @Pin , jij was ook de eerste op het forum die ik echt 'herkende' in reacties zeg maar 😉 , en meestal als jij (en een heleboel anderen absoluut ook!) ergens op hebt gereageerd kan ik meestal niets meer toevoegen😄.

Dus nou ja, een grote proficiat! 😉

Groetjes
Lot

Edit: het plaatje dat ik probeerde mee te sturen (maar precies niet is gelukt?) was een 'sending a virtual hug' plaatje 😁

Reputatie 4
Badge +19
Bedankt voor jullie lieve reacties 🙂

@xLotx
Ja, dat plaatje wil niet helemaal, maar de virtual hug is binnengekomen hoor! Heb je die van mij al ontvangen?
Reputatie 3
Badge +9
@Pin jazeker, die is goed ontvangen, bedankt! 😉
Reputatie 1
Badge +1
Hmmmm, dit was twee weken geleden en pin heeft nu al 144 reacties meer... hoe dan? Ik heb er 35
Ff serieus, ik zit dan niet lang op dit forum, maar heb wel al een aardige indruk van de 'community' (kan ik het/jullie (ons?) zo noemen?) gekregen. Dat er zulke behulpzame mensen, die in eerste instantie zelf met een probleem of vraag naar het forum komen, en dan hun leven toewijden aan het helpen van die van anderen, vind ik great, echt great.

Zoals ze in zeeland zeggen:
Luctor et emergo, ofwel 'ik worstel en kom boven'.
Dat vind ik wel bij jou passen.

Ik ben dan wel een newbie, maar ik wilde het wel even kwijt. Vind dit wel een mooie plek voor m'n boodschap...

Truste, keep up the good work!
David

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen