nieuwe school

  • 14 September 2019
  • 6 reacties
  • 147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey everyone,
Eindelijk mag ik naar een andere school! ✨✨✨✨ Ik heb een eerder topic gestart waarin ik vertelde dat ik eenzaam was (kijk anders ff op mn profiel). Mn ouders zijn gisteren weer gaan praten met de afdelingleider en die zei uiteindelijk dat het mocht!😄 Op mijn school zijn al die meiden hetzelfde en hartstikke aso. Maar nu ga ik naar een andere school met andere kinderen.
Wilde ik ff zeggen!

Xx simonesz ❤️

6 reacties

Hey,

Wat fijn dat het nu is geregeld dat je naar een andere school mag! Hopelijk krijg je het daar naar je zin :)

Gr. Pin
heyyy

Super leuk om te horen dat het gelukt is hopelijk word je nieuwe school leuker!❤️
hoii

fijn dat je met school hebt kunnen regelen dat je naar een andere school mag!

ik hoop dat je daar je plekje vind en het goed met je klas genoten kan op schieten.

groetjes
blue

Heyhey,

Ik zit nu 3 weken op deze school, en het gaat ENORM goed! Vanaf de eerste dag werd ik al goed opgevangen en ik paste me snel aan het schoolsysteem aan wat ik eerste niet had (Dalton school). Ik ben blij dat ik eindelijk weer mezelf kan zijn en ik weer wat meer zin heb om naar school te gaan. Ik zit nu ook in een leuke vriendinnen groep!

Wilde ik ff zeggen😚

Xx simonesz

hey 

 

wat leuk dat je je plek al zo snel hebt gevonden op je nieuwe school! en al vrienden hebt gemaakt

 

heb ook een beetje een leuke mentor? 

 

groetjes blue

hey 

 

wat leuk dat je je plek al zo snel hebt gevonden op je nieuwe school! en al vrienden hebt gemaakt

 

heb ook een beetje een leuke mentor? 

 

groetjes blue

 

Hi @Pin 

Mja, hij is opzich wel aardig, maar kan ook best chagrijnig zijn. Maar dat  is opzich niet erg, Hij  tenminste wel beter dan mn mentor op die kakschool, zij wilde namelijk gwn niet toegeven dat ze een rotklas had en snapte me gwn niet. 

 

Xx simonesz

Reageer