Nieuw hoofdstuk, 'de droom'

  • 11 April 2022
  • 6 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyhallo:) Ik wil graag mijn verhaal met jullie allen delen, over hoe ik een hoofstuk heb kunnen afsluiten en een volledig nieuw ben begonnen. Voel je vrij om ook jouw verhaal te delen c:

15 Februari 2022, ‘Hi’ daar begon het mee. Ik begon te praten met een meisje, al wist ik toen nog niet wat dit voor mij zal brengen. 

26 Februari 2022, na een aantal dagen raakte we weer aan de praat. Ik vertelde over hoe graag ik reisde maar nog geen eindbestemming had. Ze stelde me voor om naar haar woonplaats te komen. Kan mij nog geen herinneren dat we het een date noemde. 

27 Februari 2022, echter aangekomen op Centraal Station kijk ik om mij heen. Ik had echter nog geen goede foto gezien. En voor ik het wist, sloegen 2 armen om mij heen. Ik werd warm van binnen en zag haar staan. Ze was beeldschoon, en dat moment leek even op een Disney sprookje. Zo, vertrouwd en geliefd. We liepen direct hand in hand uit station uit.

Ik moest nog altijd even realiseren dat ik echt bij haar was. We brachten onze dag door in een parkje dicht bij het station. Zittend op een bankje, de dag was niet al de warm dus elkaar warm houden was de enige optie. Haar ogen mooier dan de sterren in de donkere nachten. Een blik naar elkaar ontglipte, ik voelde zoveel. En nam mij kans om haar een kus te geven om haar wang, en dat is het beste besluit wat ik 2 maanden geleden heb kunnen maken. 

We zijn nu al bijna 2 maanden samen, hebben elkaar veel gezien en zelfs al bij elkaar geslapen! Er is zoveel veranderd voor me. Ze heeft me stappen laten nemen waarvan ik niet wist dat ik het kon. Ze heeft mij in het algemeen vrolijker gemaakt, en een nieuw zicht in het leven gebracht. Hoe wel het nog overdreven kan klinken, is dit voor mij ‘The one’. Dit gevoel is zoals geen ander ooit kan beschrijven. 

Vele dates, cadeaus en mooie momenten verder voel ik nog altijd de spanningen van de eerste date als ik naar haar toe gaan. Elke kilometer dichter bij hoe sneller mijn hart klopt. Dit gevoel mag voor mij altijd blijven. Dit is mijn opening naar een betere en vrolijkere toekomst. Dit is mijn succes, mijn droom.. zij is mijn succes en reden om verder te gaan.

Dank je wel voor het lezen c:
  Liefs, L


6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Echt zo mooi en romantisch !!! Talent heb je zeker!!! Ik schrijf zelf geen verhalen, maar wel gedichten . Ik word wel super vrolijk van als ik verhalen leest . Echt super mooi !!! Ben je van plan om dit een boek van te maken ???

 

Emma

Reputatie 2
Badge

(Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon)

Hay:D

Dit is gebaseerd op een echte gebeurtenis, zo heb ik toevallig echt mijn vriendin leren kennen:) Daarom voelt het ook zo puur. Ik wil wel eens iets schrijven maar heb nog niet voldoende inspiratie voor dat:)

Reputatie 4
Badge +1

Supper gaaf, alsof het uit en boek gehaald is😉

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat mooi, warm en lief !  Zo zou ik het in het echt ook wel willen :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Wauw love story love story! Ik hou van dit wat schattig. Echt leuk voor je en prachtig geschreven moet je wat mee doen!

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Waauuw mooi verhaal! Ik hou zelf ook van schrijven, dus leuk om te zien ❤️. Hier kan je echt wat mee! 🥰🥰

Emma

Reageer