Mijn verhaal.school, pesten en nog meer...

  • 24 April 2022
  • 6 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,

 

Na al deze verhalen van meerdere mensen gelezen te hebben dacht ik, dan doe ik het ook. Dus hier is mijn leven…

Ik heb een best wel schokkend verhaal. Ik was vroeger niet de beste jongen. Laten we even terug gaan. 

4 jaar:

Nou ik moest naar school. En wat ik niet wist is dat die school mijn hele leven zou gaan verpesten. Bij de kleuters was alles leuk! Ik had vrienden en speelde vaak met vrienden. Maar, dit eindigde al snel. Ik begon af en toe vervelende dingen te doen. En eruit gestuurd worden bij de kleuters, dat is natuurlijk niet zo best. Ik werd er best vaak uitgestuurd. Als ik erover terug denk is dat best zielig. Die kleine jongen wist niet wat er gebeurde. Verder was het allemaal wel oké.

6 jaar:

Op naar de volgende klas! Ik was bij de kleuters al gepest wat veel effect had op deze klas. En de klassen werden door twee klassen gedeeld dus ik kwam niet meer bij mijn vrienden. Ik maakte nieuwe vrienden, maar door de kleutergroep ging het niet heel goed. Ik kan me niet veel herrineren maar mentaal ging het goed. 

8 jaar:

De leeftijden zijn nu ff moeilijk om te raden ik skip wat omdat het hier echt gaat beginnen. Wow. Groep 4. Ik weet niet wat er met mij gebeurd is. Ik was problemen en nog meer problemen. Deze school was zo slecht! Ik kreeg geen hulp. Ze hadden wel door dat ik het moeilijk had, maar deden niks. Ik pestte al kinderen en deed meer erge dingen. Ik zei vaak erge dingen tegen de docenten daar. En toen ik uiteindelijk hulp kreeg ging het wel beter. Maar deze hulp van de school kwam veel en veel te laat! 

 

10 jaar:

Groep 5 was verschrikkelijk. Ik werd gepest en deed dat terug bij andere. Ik schold de leraar uit. Ik maakte nooit echt opdrachten en had geen lol. De docent daar was ook heel slecht. Zei was nooit aardig en op een bepaald moment was ik niet eens de klas in of ik werd er al uitgestuurd. De laatste weken daar was ik nooit in de klas. Ik wou het beter doen maar dan kon gewoon niet. Niemand gaf mij de kans. 

 

10 en 11 jaar:

Groep 6! Yes, ik ben op een nieuwe school. En wauw. Deze nieuwe is zoveel beter! Ik krijg goede hulp en de leraren zijn goed. Maar toch is het moeilijk ik heb geen vrienden. Ken niemand. Dus daarom deed ik alles voor vrienden ik werd gepushed om een jongen te pesten. We hadden slechte leraren die helemaal niks deden. Wij peste hem met een groepje en het was heel heftig. En ik werd er weer altijd uitgestuurd. Maar groep 7?! Wow, de nieuwe docent is veel beter. En hij is aardiger. En ik krijg hulp van meerdere psochologen. Ik heb ADHD zijn we achter gekomen. En ik ben ook net verhuisd. En ik krijg goede hulp. Het gaat weer beter! EN wie had gedacht dat het thuis ook veel beter ging mijn opa is helaas wel overleden aan kanker. Maar dat had een voordeel! Daardoor ben ik vaker met zijn vrouw gaan afspreken om haar te troosten nu zie ik haar elke week. En op school is het ook wel heftig. Ik vecht nog vaak en de nieuwe docent die heeft zelfs iemand tegen een raam aan gegooid. Maar het is allemaal beter. EN wie had gedacht dat ik nu vwo heb? Ik Had de beste score van de klas.

 

12 jaar:

Het gaat beter mijn hele leven is weer compleet. En nu gaat het veel beter al! Ik edit videos voor mensen. Ook doe ik werkzaamheden voor de game genaamd 'Roblox' daar heb ik lol in. Die werkzaamheden zijn leuk. Ik heb genoeg vrienden. 

 

Dit is een korte samenvatting van mijn leven! Ik hoop dat het goed is. Bedankt voor lezen dat vind ik heel fijn!😊

 

-Boaz12 xxx :)

 

titel aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 14. Maak een duidelijke titel bij je bericht die goed weergeeft waar je topic over gaat.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Wauw wat heftig allemaal. Fijn dat het weer goed gaat met je en wat goed dat je bent gestopt met pesten echt super knap! Heb je ook sorry gezegd tegen de mensen die je hebt gepest? Ik word gepest en voor mij zou dat heeeeeeel veeeeeeeeeel betekenen.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Knap geschreven. Heel verdrietig over je opa  dat is echt heftig, ik hoop dat je vooralmde leuke dingen herinnert en hem zo eert. En mooi dat het zo'n  goede kant op is gegaan man :) En net als @wilhelmavemela  zegt het is heel stoer als je dat zou doen !  Verder, fijn om te lezen. Hou vooral vol zo ;)

Groetjes liefs Julian X

@Julian12 @wilhelmavemela , hij is nu mijn vriend.

Reputatie 7
Badge +19

Dat is cool van hem!😮😁🙂☺☺😃! Wow dat is aardig.

Wilhelmavemela.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen wees gewoon heel blij mee.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy lieve @Boaz12

Sorry dat ik zo laat reageer. Wat een heftig verhaal. Eruit worden gestuurd, gepest worden, omdat je het moeilijk had zelf pesten om wat ik denk, omdat jij het moeilijk had en dat af te reageren op anderen, slechte juf, te laat hulp van de school. Gelukkig dat je naar een nieuwe school bent gegaan en dat vanaf dan alles beter met je gaat. Wat top dat je nu vrienden bent met diegene die je hebt gepest vrienden bent! Dat is echt heel erg aardig van je! Hoop voor je dat het nu alleen nog maar bergopwaarts gaat. Je bent een goed persoon boaz12. Je bent zo’n aardige en sociale jongen nu. Ik hoop het beste voor je. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

Ik ben zelf ook vanaf groep 4 al gepest. Het was zo heftig, ik zou het zelfs mijn grootste rivalen niet toewensen. Wat vind ik het fijn om te lezen dat de jongen die je hebt gepest nu je vriend is en dat jullie het goed hebben gemaakt! Ik dacht altijd dat ik zielig was, maar als ik dit nu lees, kutzooi ik moet niet zeuren! Wat fijn dat het nu weer goed met je gaat en laten we het zo houden!
 

Xx Iemandjuh <3

Reageer