Mijn soort van liefdes verhaal

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal, Ik weet niet waar ik dit echt kwijt kan ofso dus ik zet het wel hier neer omdat ik mijn verhaal wil delen,
Een maand geleden had ik het uitgemaakt met mijn vriendje omdat hij vreemdging, Ik was gek genoeg niet echt super verdrietig want het ging al een lange tijd niet zo goed met onze relatie, 2 weken geleden had ik schoolfeest en ik was aan het lachen met vriendinnen en er kwam een super leuke jongen naar me toe en zei dat ik een leuke broek aan had,Toen schoolfeest voorbij was fietste ik naar huis en ging ik op insta,Ik kwam een volgverzoek tegen van die jongen die zei dat ik een leuke broek aan had,Ik accepteerde de volgverzoek en ik bekeek gelijk even zijn foto's ik kreeg terwijl ik dat deed een insta dm van die jongen en hij zei:Mooie foto's heb je,Je bent knap! ,Ik was gevleid en ik zei ook dat hij er leuk uit zag, (Hij was ook super knap) hij vroeg aan mij of ik wilde afspreken met hem ik zei ja,Dezelfde weekend ging ik met hem naar de bios en we keken een film en hij had de film bepaalt en het was een horror film...Dus ik dacht neeee geen horror film haha,Iedere keer kwamen er super enge stukjes en hij merkte dat dus hij zei:Vindt je de film te eng? Ik zei:Nee hoor haha
Ik wou dus een move maken dus pakte zijn handen vast en die hele film hadden we elkaars handen vast,Op het einde toen we met de trein naar huis gingen want we wonen zeg maar in een dorp dus moeten we altijd naar de stad om naar de bios te gaan,Maar hoe dan ook toen we met de trein naar huis ging vertelde hij dat hij al een lange tijd gevoelens voor me had maar het niet kon zeggen omdat ik met mijn ex had,En ik zei dat ik ook gevoelens had voor hem en sindsdien hebben we een relatie,Hij bracht me naar huis en gaf me een kus,Ik glimlachte en ging naar binnen we hebben toen de hele nacht gebeld en toen zei mijn vader dat ik moest ophangen omdat mijn zusje sliep en toen hebben we gewoon de hele avond geappt,Maandag ochtend kwam ik de klas in en ze zeiden allemaal:Je bent echt een schattig koppel met hem,Ik zag dat me ex me heel jaloers aan keek maar ik dacht zo van ja karma hahaha,Ik heb nu paar weken met hem en hij is veel liever, zorgzamer en knapper dan me ex en ik ben heel gelukkig,Ik wou mijn verhaal gewoon een keer kwijt omdat ik super blij ben😂

Doeii 🙂

3 reacties

Gefeliciteerd super tof voor je!
Badge +5
Wat fijn dat je zo'n leuke jongen hebt ontmoet! Geniet er van!
Wat een leuk verhaal en wat is dat soepel gegaan! Veel succes in de toekomst!

Reageer