M&M's



Toon eerste bericht

31 reacties

Heyo,

Ik herken jou wel van enige topics. Lang geleden dat zeker. En je bent erg geliefd bij iedereen zag ik. Ik heb 1 van je topics doorgelezen en ik vind dat je dingen erg mooi kan verwoorden.

Ik vind het ook erg tof om te zien dat je inderdaad rustig de tijd hebt genomen voor dat je weer iets zou plaatsen. En zelfs nu na 7 maanden is iedereen nog steeds erg blij met jou! 

See ya!

Spookyzx.

Hallo M en M's :)

Je plaatst voor het eerst sinds tijden een reactie valt me op! Ik ben zelf hetero maar sommige mensen die ik ken hebben een andere geaardheid, ik vindt het knap van ze als ze uit de kast komen. Ik gebruik regelmatig tips van het forum voor die mensen :)

-Dr8gon99

Hi anonymous, formerly known as ydkwia,

sorry dat ik je zo lang heb laten wachten op een antwoord en dat terwijl jij van die mooie woorden schrijft. Ik wist tot voor kort niet van het bestaan van dit topic af. Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest. Ik had het te druk met andere dingen. Er is best veel gebeurd in het afgelopen jaar. Ik ga daar waarschijnlijk nog wel iets over posten in en ander topic, maar first things first.

Eerst maar eens een reactie posten op wat jij allemaal hebt geschreven:

Wow, ik ben daar echt wel een beetje ontroerd door. Ik kreeg er ook een beetje natte ogen :cry: van, maar das wel met een goed gevoel allemaal. Ik heb me niet bedacht, dat wat ik schrijf zoveel impact kan hebben. Ik heb eigenlijk alleen maar opgeschreven hoe ik de dingen mee maakte en tegen welke dingen ik aan liep daarbij. Vooral ook door de reacties van anderen is het een beetje meer gaan leven, denk ik. Dus iedereen die ooit gereageerd heeft op mijn topics, bedankt daar voor. Zonder jullie was het nooit geworden, wat het nu is :slight_smile: .  

Ik vind jouw topic helemaal niet vreemd, dus daar hoef je je in ieder geval geen zorgen om te maken.

Best wel k*t dat ik je zo lang heb laten wachten. Ik, in jouw geval, zou miss wel gedacht hebben: ‘ja, allemaal leuk die M&M’s met z’n topics, maar het is wel een beetje een sukkel, dat ie niet reageert op mijn topic. Altijd mooie praatjes, maar nu hoor ik m niet’.

Ik ga het proberen goed/beter te maken en eigenlijk hoop ik, dat je, ook al heb je je account ondertussen opgeheven, dit toch nog een keertje te lezen krijgt.

Ik vind het echt superlief :heart:dat je dit geschreven hebt en ook wel stoer, want niet iedereen zou dat durven. Ik vind het wel mooi als jongens hun gevoel durven te laten zien. Ik vind jou wel cool, wat zeg ik, supercool.

Ik hoop dat het goed met je gaat, op school, thuis en in de liefde en met alles wat je doet.

Ik weet idd niet wie je bent (ydkwia = you don’t know who I am, toch? haha), maar ja, das wel volgens de forumregels, dat iedereen hier anoniem is.

Btw, welkom bij de club van “andere” mensen. Hoe voelt dat nu? Gewoon hetzelfde of niet? Uiteindelijk ben je gewoon jezelf, toch?

Alleen hoop ik wel dat je in de toekomst nog “meer” jezelf kunt zijn.

Ik bedoel dan, dat andere mensen jou ook zullen accepteren zoals je bent, net zoals jij dat gedaan hebt.

‘Het is misschien allemaal een beetje vaag wat ik zo schrijf ‘, nou ik houd wel van een beetje vaag en ik begrijp precies wat je bedoelt, dus no worries.

Nogmaals, bedankt voor de lieve woorden en jouw vrienden mogen superblij en trots op jou zijn en jij ook op jezelf.

Ik ga dit topic niet snel vergeten. Ik moet het eigenlijk nog een beetje verwerken :wink: . Al die lieve dingen die je gezegd hebt. Ik ben blij dat iemand er iig iets aan heeft gehad nog, behalve ik zelf, toen ik die topics maakte.

Ik hoop dat je wat je allemaal mee hebt gemaakt, zoals die aanranding en zelfmoord, een beetje een plekje hebt kunnen geven. Ik snap dat het wel wat met je doet en gedaan heeft.

Jij bent echt een heel speciale jongen. Dikke knuffel voor jou van twin en mij :kiss_mm: .

Ik lees mijn reactie net ff terug en ik begin wel heel veel zinnen met ‘ik’ hè, ‘ik vind, ik ga, ik hoop, ik lees’  :rolling_eyes::smiley: enzovoorts. Best wel stom, maar ja, ik ga het gewoon allemaal lekker laten staan.

Ik zit alleen nog even te bedenken, welk liedje hier bij past….

Wat dacht je van:

Macklemore & Ryan Lewis -  Same Love ft. Mary Lambert

https://www.youtube.com/watch?v=hlVBg7_08n0

 

And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to
And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to

Lyrics: https://genius.com/Macklemore-and-ryan-lewis-same-love-lyrics

 

Groetjes,

M&M’s

 

 

Hoi

Wat mooi dat je een topic aangemaakt hebt om M en Ms te bedanken voor zijn berichten. Zijn verhaal is inderdaad ontroerend, aangrijpend, en moedgevend tegelijk.

Het kan gebeuren dat je in eenzelfde bericht moet huilen en tezelfdertijd moest glimlachen. Huilen om het onrecht of de pijn die aan te pas kwamen, maar ook glimlachen om de positieve draai die M en Ms aan een bericht weet te geven. Deze tedere, stoere en bescheiden jongen weet mooie en belangrijke boodschappen over te brengen door middel van treffende woorden.

Ook brengt M en Ms deze boodschappen weleens over met behulp van muziek. Deze muziek heeft vaak een pakkende tekst en mooie melodie, en is vrijwel altijd iets waar ik nog nooit van gehoord heb. Vandaar dat het me leuk leek om een liedje te delen: Unforgettable - ONE OK ROCK

Onvergetelijk, dat zal je zijn 🙂 Waar je pad ook heen leidt; je positieve inbreng zal behouden blijven.

Groetjes
Kenshin

Hey,

Ik ben het helemaal met je eens! @M en Ms is fantastisch!

Ik vind het heel mooi om te horen hoe je zo bent geholpen door het lezen van z'n topic. Dit is zo'n mooi voorbeeld, waarom ook oude topics nuttig kunnen zijn voor nieuwe gebruikers!

M en Ms heeft mij vooral geholpen op mijn topics en gewoon met zijn aanwezigheid, want hij is echt een topper!

Neem alle tijd die je nodig hebt, M en Ms, om je weg terug te vinden naar het forum. En als die zoektocht je ergens anders naartoe brengt, kan ik je daarin alleen maar steunen en respecteren.


Hopelijk tot snel M en Ms en bedankt voor dit bericht ydmwia!

Gr. Pin
Hey,
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met je! Daar kan je trots op zijn! En oh ja, je topic past het best onder topic succesverhalen 😉

Reageer