Kenshin: grote forumheld

  • 24 December 2019
  • 17 reacties
  • 299 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi allemaal,

zoals jullie het zien wil ik het hebben over @Kenshin . ik merk dat hij/zij vaak actief is en in duidelijke taal veel reacties plaatst die soms een beetje klinken alsof je een professor ben (niet gemeen bedoelt hoor :slight_smile: )

ik ben serieus Kenshin! jij bent voor vele mensen een goede oplosser en dat vind ik zelf ook. Verder ben ik niet dit topic gestart voor een bepaalde mijlpaal van je, maar ik wilde het gewoon even zeggen want het valt me op:grin:  dus @Kenshin , ik  hoop dat je hier nog lang blijft en GA VOORAL ZO DOOR!!:hugging::grinning:

 


17 reacties

Hallo Kenshin :)

Jij plaatst duizenden  reacties, reacties die nuttig zijn voor iedereen en zeer duidelijk. Jij helpt mensen ontzettend vaak. Ik vindt dat jij een van de meest actieve en helpende mensen hier op het Forum bent, je bent een steun voor iedereen met problemen. Ik hoop ook dat je nog lang blijft en nog vele mensen gaat helpen  :)

-Dr8gon99

Hey fiedel

 

Wat een goedhartig topic :slight_smile:  Je geeft een hoop mooie complimenten weg, net als Dr8gon99. Ik ben blij te horen dat mijn inbreng door anderen als behulpzaam wordt beschouwd.

 

Het forum is in mijn ogen zo’n geef en neem-dingetje. Je deelt advies en ervaringen, en kan jezelf verrijken in de tips en verhalen van anderen. 

 

Last Christmas, I gave you my heart

But the very next day you gave it away

 

Geven en ontvangen dus :slight_smile:

 

Erg prettig is het, om elkaars reacties te lezen en elkaar beter te leren kennen. Nog boeiender wordt het wanneer je een persoon een tijd volgt, en je zeg maar getuige bent van de evolutie die de persoon in kwestie doormaakt. 

 

Ik zou graag namen noemen van de forummers die me nauw aan het hart liggen, maar naar mijn gevoel bedank ik iedereen liever in het algemeen. We dragen ten slotte allemaal ons steentje bij :slight_smile:

 

Nogmaals bedankt voor dit lieve topic. Prettige feesten gewenst, een prachtig eindejaar en een vreugdevol 2020.

Groetjes

Kenshin

Hallo Kenshin :)

Jij ook een goede kerstmis en een gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat je nog vele mensen zult helpen in 2020 want velen voelen zich geholpen door jou!

-Dr8gon99

Hey fiedel

Wat een goedhartig topic :slight_smile:  Je geeft een hoop mooie complimenten weg, net als Dr8gon99. Ik ben blij te horen dat mijn inbreng door anderen als behulpzaam wordt beschouwd.

geen dank hoor, ik vind het altijd leuk om mensen in het zonnetje te zetten😉 

Het forum is in mijn ogen zo’n geef en neem-dingetje. Je deelt advies en ervaringen, en kan jezelf verrijken in de tips en verhalen van anderen. 

 

Last Christmas, I gave you my heart

But the very next day you gave it away

 

Geven en ontvangen dus :slight_smile:

 

Erg prettig is het, om elkaars reacties te lezen en elkaar beter te leren kennen. Nog boeiender wordt het wanneer je een persoon een tijd volgt, en je zeg maar getuige bent van de evolutie die de persoon in kwestie doormaakt. 

 

Ik zou graag namen noemen van de forummers die me nauw aan het hart liggen, maar naar mijn gevoel bedank ik iedereen liever in het algemeen. We dragen ten slotte allemaal ons steentje bij :slight_smile:

Nogmaals bedankt voor dit lieve topic. Prettige feesten gewenst, een prachtig eindejaar en een vreugdevol 2020.
jij ook kenshin 😊 en natuurlijk aan alle andere forummers hier. Laat het nieuwe jaar veel goeds brengen❤️
Groetjes

Kenshin

img widget

Haha, misschien ga ik dit wel vaker doen. "Bekende" en "minder bekende" forummers in het zonnetje te zetten☀️ ik hoop dat deze topics wat positiviteit inbrengt.

we wish you a merry christmas and a happy new-year

iedereen fijne feestdagen en op een gelukkig nieuwjaar 😊

Vaker dit soort topics plaatsen lijkt me een mooi initiatief :) Bedankt voor de eindejaarswensen, jullie beiden. 
 

Gr. Kenshin

Hallo fiedel :)

Een goed idee om vaker dit soort topics te maken om verschillende forummers in het zonnetje te zetten zodat er ook positieve dingen zijn op het forum. Jij ook  fijne feestdagen en een gelukkig 2020!

-Dr8gon99

Hoi

 

Ik zou graag nog wat toevoegen aan dit topic. Namelijk, dat het belangrijk is om in de eerste plaats voor jezelf te zorgen. Zelf heb ik namelijk lang gedacht dat dit te relativeren viel. Als je uit balans bent, is het niet gemakkelijk en bij momenten zelfs erg lastig om er voor een ander te zijn. De boodschap is om er in de eerste plaats voor te zorgen dat je zelf goed in je vel zit, voordat je een ander probeert te helpen. Op die manier ben je in staat vol te houden, en een stabiele steun te zijn voor de ander. 

 

Gr. Kenshin

Ey @Kenshin ,

Ik zie trouwens dat je weer een  badge hebt verdiend, deze keer voor succesverhalen. Lekker bezig👍🏻 

Jij trouwens ook @Dr8gon99 , ik zie er zo al 3 in de lijst staan onderaan de site😂

Ja, ik had gisteren die badges verdiend, ik was weer iets te actief op het forum  :)

-Dr8gon99

Hey Kenshin,

Ook ik kom even rondkijken hier en kan het dan natuurlijk niet laten om te reageren. Je bent echt een topper Kenshin, ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Voor mijn gevoel ben je er altijd geweest en maak je het forum een mooiere plek. Als ik een topic zie met jouw reactie eronder, weet ik dat het goed zit en diegene is geholpen.

Je bent lief en behulpzaam en weet altijd de juiste woorden te vinden. Je steekt graag je tijd in anderen en helpt een hoop jongeren met vragen. Mij heb je in ieder geval geholpen. Bedankt daarvoor.

Die kun je alvast in je zak steken ;) 

Gr. Pin

Hallo fiedel :)

Wie ga je eigenlijk vandaag in het zonnetje zetten? Doe Blue ofzo.

-Dr8gon99

Hey Pin

 

Heel erg bedankt voor je vriendelijke bericht. Het heeft me goed gedaan :slight_smile:  Uiteraard mag jij jezelf ook als topper beschouwen. Met jouw advies heb ik de moed gevonden om door moeilijke tijden heen te strijden. Ik zal je daar altijd dankbaar voor zijn. 

 

Gr. Kenshin

Iemand die doorheeft dat @M en Ms een klavertje vier heeft gegeven aan @Kenshin kee @Pin reactie? 😢

Hallo fiedel :)

Wie ga je eigenlijk vandaag in het zonnetje zetten? Doe Blue ofzo.

-Dr8gon99

hi @Dr8gon99 

ja sorry, maar ik ben nu ff niet zo actief. reasons why: ik moet echt afkicken van mn phone:joy: , ik probeer mn band te versterken met mn nieuwe vrienden, en tja… kheb nu ff wat minder tijd.

 

overigens heel erg tof dat deze topics zo positief worden ontvangen! alle grote forummers reageren hierop, ben daar erg blij mee dat ik andere mensen happy kan maken :)

Ah ok, dat snap ik :))

-Dr8gon99

Iemand die doorheeft dat @M en Ms een klavertje vier heeft gegeven aan @Kenshin kee @Pin reactie? 😢

Jij hebt het door :8

Reageer