ja, jij ook blue!

  • 28 December 2019
  • 22 reacties
  • 303 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Haai 🦈 iedereen en @Blue !

Blue, jij bent echt voor mijn gevoel al super lang op dit forum. Jij bent een van de "grote legendes" van dit forum en daar mag je best trots op zijn! Ik lees weleens jou topics en zie dat je het soms best lastig hebt. Dat vind ik heel jammer voor je en ik hoop dus dat het gauw weer goed komt🤗

Dus @Blue , ik hoop dat je nog lang blijft en een gelukkig en hoopvol nieuw jaar!


22 reacties

Hallo Blue :)

Jij helpt velen anderen, ondanks dat jij met problemen te maken hebt soms en dat je het inderdaad best lastig vindt, ik ben trots op je dat je het volhoudt en ik hoop voor jou dat je een fijn 2020 gaat meemaken en dat je veel fijne dingen meemaakt :))

-Dr8gon99

hey fiedel 👋(en andere) 

 

ik was al bang dat ik aan de beurt zou komen 😊🙃😅😂🙈 

 

haha ik ben anderhalf jaar actief 

 

iedereen die op het forum zit is een topper op hun eigen manier. 

 

ik heb voor het eerst hoop op dat het een mooi jaar woord! 

 

ik hoop dat jij (jullie) ook een mooi jaar gaat krijgen! 

 

groetjes blue 

Fiedel, zet voor het aankomende topic ronald2001 in het zonnethe (ook een grote legende op dit forum) :)

-Dr8gon99

Hey Blue,

Jij bent ook zeker een held! Je zegt vaak dat jouw reacties niks waard zijn, maar dat is zeker niet zo. Ik vind jouw reacties erg waardevol. Jij denkt vaak aan dingen waar andere gebruikers nog niet aan hebben gedacht. Je reacties zijn misschien geen hele boekwerken, maar dat hoeft ook niet. Onthoud dat! De waarde zit 'm in de inhoud, niet in de hoeveelheid :)

Ik heb je ook heel erg zien groeien. Opener en zelfverzekerder. Niet alleen de dingen op het forum, maar ook in je eigen leven. Dat maak ik dan op uit de verhalen die je schrijft. Jij bent echt een goed voorbeeld van geven en nemen, waar in mijn ogen het forum echt voor bedoeld is! 

Ik hoop dat we je nog blijven houden tot je 19e!

Gr. Pin

hai

 

Jij bent ook zeker een held!

ehm ik weet dat als ik zeg dat het niet zo is dat jij, kenshin en een hoop andere gaan zeggen dat het niet is maar ik blijf het wel vinden…

 

Jij denkt vaak aan dingen waar andere gebruikers nog niet aan hebben gedacht.

ja dat is ook wel zo maar het is dan wel nog de vraag of iemand er iets aan heeft. 

 

Opener en zelfverzekerder. Niet alleen de dingen op het forum, maar ook in je eigen leven.

hier heb je zeker gelijk in. ik echt minder onzeker geworden. het forum heeft daar een groot deel in geholpen jullie hebben mij laten zien dat ik er ook mag zijn. 

 

Ik hoop dat we je nog blijven houden tot je 19e!

ik hoop zo lang ik blijf jij er ook gewoon blijft (natuurlijk alleen als je je goed voelt) 

 

groetjes blue 

Blue schreef:

ehm ik weet dat als ik zeg dat het niet zo is dat jij, kenshin en een hoop andere gaan zeggen dat het niet is maar ik blijf het wel vinden…​​​​​​​

Dit doet me denken aan de oude handtekening van Pheebe, maar ik kan 'm me niet meer exact herinneren. Het was iets als dit: "You're beautiful and I'll tell it to you day after day until you can tell it yourself." 

In ieder geval, het gaat om het laatste gedeelte. Ik zal het je blijven vertellen, tot je het zelf gelooft.

 

Ik ben blij dat je ook je eigen vooruitgang hebt gezien :)

Gr. Pin

het is niet dat ik het zie.  ik merk en voel het gewoon. 

 

ik kon en jaar geleden niet praten in het openbaar (buiten de muren van mijn slaap kamer). en nu ja nu praat ik de heledag door en door. ik verchuilde me op school altijd ergens in en hoekje achter me haar. en nu ben ik 1 van de aanwezigste in de klas. 

 

groetjes blue 

Voelen is vaak nog beter dan zien en weten. Fijn! :)

Fijn dat je voelt dat het beter gaat Blue :))

-Dr8gon99

Hoi

 

Helemaal terecht; Blue is een topper :slight_smile:  Zoals Pin zei, heeft Blue on- en offline een hele weg afgelegd, en ben ik me altijd meer en meer aan hem gaan hechten. Ga zo door, Blue. 

 

Gr. Kenshin

 

en ben ik me altijd meer en meer aan hem gaan hechten.

ja het is ook zo vervelend dat je door dat we best actief zijn aan elkaar gaan hechten. ik heb dat echt enorm bij een aantal hier 🙈

 

 

Ga zo door, Blue. 

ik doe me best! ik heb vandaag een grote stap gezet! 

 

groetjes blue 

vind mezelf ook wel een forum held :)

Hallo PeDoeBie :)

Iedereen is een forumheld, want iedereen helpt mee om dit forum een betere plek te maken en meer mensen te helpen :)

-Dr8gon99

Net opgemerkt dat je de Succesverhalen badge hebt verdiend. Gefeliciteerd, Blue :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Goed gedaan Blue! Ik ga je ook even feliciteren, gefeliciteerd Blue en nog een fijne jaarwisseling!

-Dr8gon99

dank je! 

 

en dr8gon gefeliciteerd met je goude gids badge! 

 

Groetjes blue 

Dankjewel voor je felicitatie! Ik heb nog geen 1.000 reacties dus het komt puur door verwijderde berichten en de 16 topics die ik heb aangemaakt maar de 1.000 reacties tik ik vandaag of morgen denk ik wel aan.

-Dr8gon99

 

Dit doet me denken aan de oude handtekening van Pheebe, maar ik kan 'm me niet meer exact herinneren. Het was iets als dit: "You're beautiful and I'll tell it to you day after day until you can tell it yourself." 

In ieder geval, het gaat om het laatste gedeelte. Ik zal het je blijven vertellen, tot je het zelf gelooft.

 

uhm, bijna helemaal goed, @Pin 

Pheebe schreef:

You are worth it! And I will tell it you, day after day, until you can tell it yourself.

 

Groetjes :wink: ,

M&M's

Ah dat was het. Ik was idd vooral onzeker over het eerste gedeelte. Thx voor de opheldering M&M's!

Oh, geen dank, ik vond het al knap van je, dat je het sws nog wist. Ik heb het moeten opzoeken. Gelukkig had ik ‘m nog ergens ‘liggen’. Daar, waar ik die PinSmiley eerder ook gevonden heb :thinking:

Tsja, wie wat bewaart, die heeft wat :slight_smile:

Als je 'm kunt vinden dan :upside_down:

Groetjes,

M&M’s

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb mijn naam nog niet waargemaakt 

Terwijl er over me wordt gewaakt

door de legendes van dit platform (woesj)

De redders in de storm

Ze staan al heel lang voor ons klaar

Het meeste nemen ze gewoon waar

Maar als het echt nodig is helpen ze je graag

Dus waarmee zit jij in je maag?

Dit gedicht slaat misschien niet echt ergens op

Ik voel me niet echt top

Niet fit genoeg om het leuk te maken

En niet fit genoeg om over problemen te waken

Maar legendes verschijnen niet voor niets wanneer het nodig is

Daarom gaat het meestal ook niet mis

Er is namelijk altijd iemand die je kan helpen


En nu de reden waarom ik niet fit ben:

Als ik straks dan voor je sta

En ik kijk je in de ogen

Ren je me dan achterna 

of blijf je onbewogen

Ik pak het uit de keukenla

en snij met diepe bogen

Jij kijkt mij alleen maar na

En het ergste: onbewogen

 

Groetjes De dichtende puber

@De Dichtende Puber,

 

dat heb je wel mooi gezegd. Er waakt altijd wel iemand over je, ook al denk je soms van niet. Soms komt het misschien uit onverwachte hoek. En ja, de ene keer ben jij het die iemand helpt en de andere keer ben jij diegene die een handje geholpen wordt. Misschien krijg je soms het gevoel dat anderen alleen maar toe kijken bij jouw struggles, maar op het juiste moment, hoop en denk ik, zal er ook iemand voor jou klaar staan.

 

Groetjes,

M&M’s

Reageer