Ik kom doei zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Jep, ik ga van het forum af.

Ik heb zitten wikken en wegen over wat ik hier nu nog wilde vertellen, maar ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik wilde iets moois of behulpzaams vertellen, maar ik denk dat ik alles al wel zo’n beetje heb gezegd de afgelopen vijf jaar. Ik heb geen knallend uiteinde nodig. Wat ik nu nog wil zeggen is eigenlijk heel simpel; doei.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen jaren, voor jullie inzet op het forum. Ik wil jullie bedanken dat jullie onderdeel zijn geweest van mijn verhaal en dat ik onderdeel heb mogen zijn van jullie verhalen. Ook wil ik De Kindertelefoon bedanken voor het creëren en onderhouden van dit fantastische platform.

Tot slot heb ik nog twee vragen aan jullie. Allereerst wil ik jullie vragen om mijn privacy te respecteren. Ik heb veel topics en reacties laten verwijderen via de nieuwe regeling [1]. Als je denkt iets over me te weten, een hobby, iets wat ik leuk vind, iets wat ik heb gezegd over wie ik ben of over mijn offline leven, maakt niet uit hoe groot of klein; deel het alsjeblieft NIET. Ik zal het simpelweg rapporteren en grote kans dat het verdwijnt onder schending van privacy, maar ik hoop dat dat niet nodig is. Ten tweede, blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.

Ik hoop nog wat oude forumvrienden te treffen in de reacties de komende dagen en daarna zal ik mijn account laten verwijderen. Mijn gebruikersnaam wordt als het goed is beschermd [2]. Ik wens jullie alle geluk. Bedankt voor alles.

 

Doei,

Gr. Pin

 

[1] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/waarom-mogen-mijn-topics-niet-verwijderd-worden-54042
[2] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-niet-hergebruiken-als-je-account-verwijderd-is-51435

 


210 reacties

ehhh als M en Ms en twin komen

dan blijf ik nog wel even op hoor want ik wil de gezelligheid van hun zeker niet missen!

 

zit alleen niet meer achter me ipad. dus ik kan niet meer blauw schrijven. 

 

Wat een gezelligheid hier zo.

Haha, weer wakker @Simply Me? Power napje gedaan?

Doeidoei:hand_splayed_tone1::heart:

Hi

 

@Gebruiker c 

Wat een gezelligheid hier zo.

leuk dat je er nog/weer bent

 

@Blue 

ehhh als M en Ms en twin komen

dan blijf ik nog wel even op hoor want ik wil de gezelligheid van hun zeker niet missen!

oei, we hopen dat we je niet teleurstellen dan, maar wij hebben er wel zin in

 

zit alleen niet meer achter me ipad. dus ik kan niet meer blauw schrijven. 

oh mnu in welke kleur je schrijft. Belangrijkste is dat je er bent

 

@Pin 

ik heb net de gemiste reacties in dit topic gelezen, nu nog ff reageren, dus dat gaat even iets meer tijd kosten

 

Groetjes,

M&M's en twin

M en Ms schreef:

ik heb net de gemiste reacties in dit topic gelezen, nu nog ff reageren, dus dat gaat even iets meer tijd kosten

@M en Ms exact mijn gedachte toen ik bij jouw topic kwam, haha. Mijn reactie is daar niet gepost… Dat gebeurt heel vaak nu op het forum, dus idk of die nu ook opeens magisch gaat verschijnen, maar we gaan het meemaken. Heb 'm opgeslagen, dus je houdt 'm sws nog tegoed. Ik ga niet weg voor die online staat, haha.

Hi

hey

@M en Ms 

Wat een gezelligheid hier zo.

leuk dat je er nog/weer bent

ook leuk dat jullie er zijn

 

 

 

Jij ook @Gebruiker c, nog niet toe aan slaap?

Jij ook @Gebruiker c, nog niet toe aan slaap?

@Pin  nope, nog niet.

Vraag me overigens af welke woorden dat algoritme triggeren dat je reactie niet wordt gepost. Zo meteen reageert iemand hier iets en lezen we 't in de ochtend pas :sweat_smile: Fun

Ik heb speciaal hiervoor beetje tijd gemaakt.🙂

Vraag me overigens af welke woorden dat algoritme triggeren dat je reactie niet wordt gepost. Zo meteen reageert iemand hier iets en lezen we 't in de ochtend pas :sweat_smile: Fun

Haha ja, ik denk dat dat echt wel is zou komen hoor

 

@Pin ik snap überhaupt zoizo niet hoe ze het eigenlijk bedacht hebben . 

Ik heb speciaal hiervoor beetje tijd gemaakt.🙂

Ah:heart:  Ik moest er ook ff voor zitten. Zat der helemaal doorheen, maar toch wel belangrijk om nog ff online te zijn voor ik spijt zou krijgen haha

Ja oke, ik heb denk iets getriggerd want m'n bericht staat hier nog niet bij 😂

Vraag me overigens af welke woorden dat algoritme triggeren dat je reactie niet wordt gepost. Zo meteen reageert iemand hier iets en lezen we 't in de ochtend pas :sweat_smile: Fun

Haha ja, ik denk dat dat echt wel is zou komen hoor

 

Ja, ga morgenmiddag dan denk ik pas het verwijderverzoek plaatsen, zodat ik eventueel achtergehouden berichten nog kan lezen en dat die van mij ook nog geplaatst kunnen worden:sweat_smile:

Ja oke, ik heb denk iets getriggerd want m'n bericht staat hier nog niet bij 😂

Noo:joy::sweat_smile:

Ik heb speciaal hiervoor beetje tijd gemaakt.🙂

Ah:heart:  Ik moest er ook ff voor zitten. Zat der helemaal doorheen, maar toch wel belangrijk om nog ff online te zijn voor ik spijt zou krijgen haha

oh, das niet fijn, maar ik snap het. Het is nog voor eventjes he, 

Heb m'n mail open staan nu dat ik berichten kan zien binnenkomen enzo en niet steeds hoef te refreshen. Ben maanden geleden gekapt m'n mails van de KT te wissen, omdat ik een mail speciaal hiervoor had aangemaakt. 778 mails :sweat_smile:  Volgende week alles ff wissen dan maar:sweat_smile:

Vraag me overigens af welke woorden dat algoritme triggeren dat je reactie niet wordt gepost. Zo meteen reageert iemand hier iets en lezen we 't in de ochtend pas :sweat_smile: Fun

Haha ja, ik denk dat dat echt wel is zou komen hoor

 

Ja, ga morgenmiddag dan denk ik pas het verwijderverzoek plaatsen, zodat ik eventueel achtergehouden berichten nog kan lezen en dat die van mij ook nog geplaatst kunnen worden:sweat_smile:

Ah oke, tagg me dan wel ff aub ? Hoelaat denk je morgen vroeg? Ik wil nog ff het laatste moment bij je zijn . (Vat dit niet raar op btw) 

Ah oke, tagg me dan wel ff aub ? Hoelaat denk je morgen vroeg? Ik wil nog ff het laatste moment bij je zijn . (Vat dit niet raar op btw) 

Oh pff ik ga gwn uitslapen en zie wel:sweat_smile: Zal je wel taggen!

Heb m'n mail open staan nu dat ik berichten kan zien binnenkomen enzo en niet steeds hoef te refreshen. Ben maanden geleden gekapt m'n mails van de KT te wissen, omdat ik een mail speciaal hiervoor had aangemaakt. 778 mails :sweat_smile:  Volgende week alles ff wissen dan maar:sweat_smile:

Haha, kwam er laatst pas achter dat ik veel te veel favoriete topics heb, was nog oude instelling dat bij elke topic waar ik wat plaats automatisch in m'n favoriete komt

Mijn mails zijn ook nog best vol van oude topics

Jaa ik had ook alles in favoriet, heb meer dan 3000 in favoriet staan zie ik:flushed:

Ah oke, tagg me dan wel ff aub ? Hoelaat denk je morgen vroeg? Ik wil nog ff het laatste moment bij je zijn . (Vat dit niet raar op btw) 

Oh pff ik ga gwn uitslapen en zie wel:sweat_smile: Zal je wel taggen!

Ah oke, haha mooi. Tnx ik hoop dat ik dan nog optijd ben . Maar je weet wel hoeveel je voor me betekent . 

Jaa ik had ook alles in favoriet, heb meer dan 3000 in favoriet staan zie ik:flushed:

Haha dat is ook een toppunt

Denk wel dat als je acc weg is je geen mails meer ontvangt hoop ik haha , want anders krijg je denk nog veel mails

Reageer