Ik kom doei zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Jep, ik ga van het forum af.

Ik heb zitten wikken en wegen over wat ik hier nu nog wilde vertellen, maar ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik wilde iets moois of behulpzaams vertellen, maar ik denk dat ik alles al wel zo’n beetje heb gezegd de afgelopen vijf jaar. Ik heb geen knallend uiteinde nodig. Wat ik nu nog wil zeggen is eigenlijk heel simpel; doei.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen jaren, voor jullie inzet op het forum. Ik wil jullie bedanken dat jullie onderdeel zijn geweest van mijn verhaal en dat ik onderdeel heb mogen zijn van jullie verhalen. Ook wil ik De Kindertelefoon bedanken voor het creëren en onderhouden van dit fantastische platform.

Tot slot heb ik nog twee vragen aan jullie. Allereerst wil ik jullie vragen om mijn privacy te respecteren. Ik heb veel topics en reacties laten verwijderen via de nieuwe regeling [1]. Als je denkt iets over me te weten, een hobby, iets wat ik leuk vind, iets wat ik heb gezegd over wie ik ben of over mijn offline leven, maakt niet uit hoe groot of klein; deel het alsjeblieft NIET. Ik zal het simpelweg rapporteren en grote kans dat het verdwijnt onder schending van privacy, maar ik hoop dat dat niet nodig is. Ten tweede, blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.

Ik hoop nog wat oude forumvrienden te treffen in de reacties de komende dagen en daarna zal ik mijn account laten verwijderen. Mijn gebruikersnaam wordt als het goed is beschermd [2]. Ik wens jullie alle geluk. Bedankt voor alles.

 

Doei,

Gr. Pin

 

[1] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/waarom-mogen-mijn-topics-niet-verwijderd-worden-54042
[2] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-niet-hergebruiken-als-je-account-verwijderd-is-51435

 


210 reacties

Hallo Oink :)

Het gaat niet echt om de reacties, het gaat er meer om dat het forum mensen helpt. Je hoeft niet per se te laten zien dat je extreem actief bent door te flexen met je gemiddeldes. Ook al heb je maar 1 reactie in totaal, die ene reactie kan toch weer mensen helpen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Hallo Oink :)

Het gaat niet echt om de reacties, het gaat er meer om dat het forum mensen helpt. Je hoeft niet per se te laten zien dat je extreem actief bent door te flexen met je gemiddeldes. Ook al heb je maar 1 reactie in totaal, die ene reactie kan toch weer mensen helpen.

-TheMightySlayer <3

Bedoel je hiermee dat mijn reacties allemaal bullshit zijn ?

Hallo Oink :)

Zeker niet. Jouw reacties zijn goed, en ook waardevol voor het forum. Ik bedoel in het algemeen dat kwantiteit minder belangrijk is dan kwaliteit.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Oke!

Guys, hou het graag beetje gezelligheid en bij het onderwerp,  want discussies is hier niet nodig.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 6
Badge +12

Guys, hou het graag beetje gezelligheid en bij het onderwerp,  want discussies is hier niet nodig.

 

Groetjes Gebruiker c 

Okay sorry!

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Pin, 

Al kenner we elkaar ook niet zo lang, je hebt me wel echt superveel geholpen met het verbeteren van m’n tips voor anderen. Bedankt daarvoor. Ik hoop dat het anderen mensen op dit forum helpen ook zo’n motivatie is voor jou, voor mij in ieder geval wel. Doei, Thx voor alles! ❤️❤️
 

-flopflop14 

Hey iedereen,

 

@Gebruiker c 

Gebruiker c schreef:

Ik zal het proberen en onthouden. Ik heb van jou en wat andere mensen veel geleerd en daar ben ik erg blij mee! Dat zal ik niet vergeten.  Net als de steun die ik heb gekregen. Ik zal proberen een stapje terug te doen.🙂

:blush:  Vergeet niet dat je er niet alleen voor staat!

Gebruiker c schreef:

(Tip. Ik ben best lang en draag vaak een horloge en een ketting 😉 *en grote voeten xD* )

Hmm zoals de gemiddelde Nederlander dus:joy:

 

@TheMightySlayer 

TheMightySlayer schreef:

Ik ga zeker door, ik mag nog 3 jaartjes doorbrengen op dit fantastische forum.  En de groeten nog van mijn lieve katjes Tyler en Thunder! 

Ah thanks! :cat:

TheMightySlayer schreef:

PS: ik denk in een keer weer aan Kenshin met dit afscheid… Ik mis Kenshin nog steeds.

Ik ook en wie niet? :disappointed::slight_smile:

 

@TheShadowOfMortis 

TheShadowOfMortis schreef:

Ik ben fan van jou en je Winnie the Pooh handtekening

Dankjewel :blush:  

Ik zie een aantal reacties van jou waarin je je zorgen maakt om de hoeveelheid reacties die je schrijft. Als ik iets heb geleerd is het inderdaad dat het aantal reacties niet uitmaakt. Iedere reactie staat voor een echt persoon ergens in Nederland/België die je helpt. Iedere reactie is belangrijk, niet het aantal. Daarom zijn we gelukkig ook met zo veel op het forum! Of je nu 10, 20, 50, 1 of 0 reacties per dag plaatst, je bent al een topper voor het proberen en voor het aanwezig zijn voor mensen die om hulp vragen of hun verhaal delen!

 

@Tada no Emma 

Fijn dat ik je heb kunnen helpen! Graag gedaan! :blush:

 

@Flopflop14 

Wat leuk om te lezen dat je wat hebt kunnen halen uit mijn reacties! Reacties plaatsen kan inderdaad een fijne motivatie zijn en iets heel moois om te doen. Ik hoop dat je nog veel anderen kan helpen op het forum!

 

 

Dan nog een bericht centraal. Ik denk dat ik volgende week in 't weekend definitief wegga :)

 

Gr. Pin

Hey iedereen,

​​​​@Pin 

@Gebruiker c

Gebruiker c schreef:

Ik zal het proberen en onthouden. Ik heb van jou en wat andere mensen veel geleerd en daar ben ik erg blij mee! Dat zal ik niet vergeten.  Net als de steun die ik heb gekregen. Ik zal proberen een stapje terug te doen.🙂

:blush:  Vergeet niet dat je er niet alleen voor staat!  

Dat zal ik zeker niet vergeten😊!

Gebruiker c schreef:

(Tip. Ik ben best lang en draag vaak een horloge en een ketting 😉 *en grote voeten xD* )

Hmm zoals de gemiddelde Nederlander dus:joy:

haha, uhm soort van, ik ben ongeveer 1.97 a 2m dus ja niet de gemiddelde Nederlander en schoenmaat 50 haha , maar goed.

 

Dan nog een bericht centraal. Ik denk dat ik volgende week in 't weekend definitief wegga :)

ah oke, bedankt voor het melden! 

laat de dag vantevoren maar weten welke dag en hoelaat, dan kunnen we nog misschien hetzelfde doen toen bij Kenshin. 😊

Gr. Pin

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 6
Badge +12

<c5> doei! </c>

Reputatie 6
Badge +12

Hey iedereen,

 

@Gebruiker c

Gebruiker c schreef:

Ik zal het proberen en onthouden. Ik heb van jou en wat andere mensen veel geleerd en daar ben ik erg blij mee! Dat zal ik niet vergeten.  Net als de steun die ik heb gekregen. Ik zal proberen een stapje terug te doen.🙂

:blush:  Vergeet niet dat je er niet alleen voor staat!

Gebruiker c schreef:

(Tip. Ik ben best lang en draag vaak een horloge en een ketting 😉 *en grote voeten xD* )

Hmm zoals de gemiddelde Nederlander dus:joy:

 

@TheMightySlayer

TheMightySlayer schreef:

Ik ga zeker door, ik mag nog 3 jaartjes doorbrengen op dit fantastische forum.  En de groeten nog van mijn lieve katjes Tyler en Thunder! 

Ah thanks! :cat:

TheMightySlayer schreef:

PS: ik denk in een keer weer aan Kenshin met dit afscheid… Ik mis Kenshin nog steeds.

Ik ook en wie niet? :disappointed::slight_smile:

 

@TheShadowOfMortis

TheShadowOfMortis schreef:

Ik ben fan van jou en je Winnie the Pooh handtekening

Dankjewel :blush:  

Ik zie een aantal reacties van jou waarin je je zorgen maakt om de hoeveelheid reacties die je schrijft. Als ik iets heb geleerd is het inderdaad dat het aantal reacties niet uitmaakt. Iedere reactie staat voor een echt persoon ergens in Nederland/België die je helpt. Iedere reactie is belangrijk, niet het aantal. Daarom zijn we gelukkig ook met zo veel op het forum! Of je nu 10, 20, 50, 1 of 0 reacties per dag plaatst, je bent al een topper voor het proberen en voor het aanwezig zijn voor mensen die om hulp vragen of hun verhaal delen!

Okay. Pooh felt that he ought to say something helpful back, but didn’t quite now what. So he decided to do something helpful instead <Let me do it for you, Pooh said> extra deeltje 😂 

@Tada no Emma

Fijn dat ik je heb kunnen helpen! Graag gedaan! :blush:

 

@Flopflop14

Wat leuk om te lezen dat je wat hebt kunnen halen uit mijn reacties! Reacties plaatsen kan inderdaad een fijne motivatie zijn en iets heel moois om te doen. Ik hoop dat je nog veel anderen kan helpen op het forum!

 

 

Dan nog een bericht centraal. Ik denk dat ik volgende week in 't weekend definitief wegga :)

Alvast dag!

Gr. Pin

 

Die quote komt ui hoofstuk 4 met eeyore

Hey Pin,

 

Lang niet gezien. Ik ben al een tijdje terug van het forum verdwenen.

Bedankt voor alles, ik heb zoveel van je geleerd en steun bij je gevonden, en ik hoop dat je een beetje hetzelfde voelt.

Zoveel inside jokes (die we overigens niet meer mochten gebruiken omdat niemand anders ze snapte) en zoveel keer dat ik gelachen heb om je reacties.

Ik hoop dat je weet dat is je never ever ga vergeten en dat ik veel van je geleerd heb :)

Veel succes met de rest van je leven en ga een boom knuffelen.

~Asy

Badge

Heey Pin,

Je zal me vast niet meer kennen, maar ik was hier 3 jaar geleden voor het laatst en je hebt me toen die tijd enorm veel geholpen! Je was toen al een echte legende van de kindertelefoon, en dat heb je mooi vast gehouden zo te zien! Jammer om te zien dat ergens in die 3 jaar 100Divergent11 weg is gegaan, had het wel leuk gevonden om haar ook nog is te zien. Met haar Japanse weetjes:smile:.  Jullie waren met ze tweeën de legendes toen. 

Ik kijk altijd eens in de zoveel tijd op het forum gewoon om te zien hoe het gaat met jou en de andere langer zittende forummers. Best gek om te denken dat straks na mei bijna alle grotere forummers weg moeten. Ach ja. oude gaan weg en nieuwe stijgen op. 

Ik wens je heel veel succes in de toekomst! En dat gaat vast goed komen. Maak er iets moois van:heart:

^

Just S.

Hi @Pin  ,

 

 

:wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Hi @Just S. ,

 

Je zal me vast niet meer kennen, maar ik was hier 3 jaar geleden voor het laatst …..

^

Just S.

 

dat was op 11 november 2018 om precies te zijn, ik heb het even voor je opgezocht ……:wink:

Btw excuse us for asking, maar we vroegen ons af of je nog contact hebt met Sophie 

 

Idd, people come and people go….

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M’s en twin

Hi @Pin  en iedereen die mee leest,

 

bijna vergeten op te schrijven, nog iets om alvast over na te denken. Wij vinden het wel iets hebben.

 

‘...I close my eyes to see…’

 

klinkt wel apart toch. Je ogen dicht doen om te zien…..

Later meer uitleg.

 

Nu gaan we eerst nog ff slapen en dan werken van 10.00 tot 22.00 uur, dus tot later :wink:

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin

Badge

Heey @M en Ms,

Leuk om jou ook weer is te spreken! 

dat was op 11 november 2018 om precies te zijn

Dat zou heel goed kunnen haha. Ook wel grappig om te zien dat zelfs na 3 jaar mijn oude acc nog steeds overeind staat. Damn wat is er veel gebeurt in 3 jaar. Ik heb eerst stage gedaan bij een  bedrijf in London, daarna naar het afstuderen ben ik daarna toe gegaan. Ik woon hier nu 2 jaar ongeveer, misschien heel iets langer. En ik ben me droom achterna gegaan. 

aar we vroegen ons af of je nog contact hebt met Sophie 

Absoluut zeker ja! Het gaat ook heel erg goed met haar.:ring:-:baby_tone3:

Haha je zal het wel begrijpen denk ik. Corona maakt het allemaal wat lastiger, maar een ding kan het sws niet tegen houden, 2 kleine maandjes,

Ik ga er weer vandoor!

Totziens!

^

Just S.

 

 

Hey PIN,

Wat jamer dat je KT verlaat, maar aan alles komt een einde. Iedereen zal je hier missen. je hebt altijd super hard je best gedaan om mensen te helpen, en daarom zal niemand je vergeten! Ik ben nog niet zo lang op dit forum, en ik ben ook niet zo actief, maar jij was altijd een voorbeeld voor iedereen. 

Veel succes nog verder!

Hi iedereen,

 

@Gebruiker c 

Gebruiker c schreef:

laat de dag vantevoren maar weten welke dag en hoelaat, dan kunnen we nog misschien hetzelfde doen toen bij Kenshin. 😊

Ik was van plan zaterdag avond, maar nu zie ik dat er weer iemand is komen koekeloeren die soms een beetje moeite heeft met deadlines en tijd ;) dus stay tuned.

 

@TheShadowOfMortis 

TheShadowOfMortis

Die quote komt ui hoofstuk 4 met eeyore

Klopt, uit Winnie-the-Pooh (dus t eerste boek), hoofdstuk 4, In Which Eeyore Loses A Tail And Pooh Finds One.

 

@Asy 

Lang niet gezien. Ik ben al een tijdje terug van het forum verdwenen.

Wat fijn dat je toch nog even langs bent gekomen :) Ik hoop dat alles goed met je gaat!

Bedankt voor alles, ik heb zoveel van je geleerd en steun bij je gevonden, en ik hoop dat je een beetje hetzelfde voelt.

Sowieso! Mijn passie voor bomen heb ik deels aan jou te danken!

Zoveel inside jokes (die we overigens niet meer mochten gebruiken omdat niemand anders ze snapte) en zoveel keer dat ik gelachen heb om je reacties.

Haha ja! Toen ik al m'n reacties teruglas was dit een mooi moment :)

Veel succes met de rest van je leven en ga een boom knuffelen.

Altijd.

 

@Just S. 

Je zal me vast niet meer kennen, maar ik was hier 3 jaar geleden voor het laatst en je hebt me toen die tijd enorm veel geholpen!

Hoe kan ik jou nou vergeten? Meneertje S… :)

Je was toen al een echte legende van de kindertelefoon, en dat heb je mooi vast gehouden zo te zien! Jammer om te zien dat ergens in die 3 jaar 100Divergent11 weg is gegaan, had het wel leuk gevonden om haar ook nog is te zien. Met haar Japanse weetjes:smile:.  Jullie waren met ze tweeën de legendes toen. 

100Divergent11 is inderdaad al een lange tijd weg :(

Ik kijk altijd eens in de zoveel tijd op het forum gewoon om te zien hoe het gaat met jou en de andere langer zittende forummers. Best gek om te denken dat straks na mei bijna alle grotere forummers weg moeten. Ach ja. oude gaan weg en nieuwe stijgen op. 

Fijn dat je dan net even intunede nu er een paar weggaan! Inderdaad, het is tijd voor een nieuw groepje om legendes te worden ;)

Ik wens je heel veel succes in de toekomst! En dat gaat vast goed komen. Maak er iets moois van:heart:

Jij ook en ik hoop dat 't goed met je gaat!

Oh ik heb al antwoorden zo te zien.

Just S. schreef:

Damn wat is er veel gebeurt in 3 jaar. Ik heb eerst stage gedaan bij een  bedrijf in London, daarna naar het afstuderen ben ik daarna toe gegaan. Ik woon hier nu 2 jaar ongeveer, misschien heel iets langer. En ik ben me droom achterna gegaan. 

Wauw, wat knap zeg! Er is idd veel gebeurd in 3 jaar!

Just S. schreef:

Absoluut zeker ja! Het gaat ook heel erg goed met haar.:ring:-:baby_tone3:

Oh wow! Gefeliciteerd en het beste voor jullie!

 

@M en Ms 

M en Ms schreef:

Groetjes,

M&M's en twin

Altijd fijn om dit te lezen. I will stay tuned.

M en Ms schreef:

‘...I close my eyes to see…’

Kijken kan natuurlijk op veel manieren. Niet alleen met je ogen. Dat hebben jullie me geleerd.

 

Dankjewel @ItzzJustme :blush:

 

Gr. Pin

@Pin met mij gaat het wel goed :)

Nouja dat is ook niet helemaal waar. Ik heb nog een hoop vragen en nog een hoop problemen om op te lossen, maar ik heb een tijdje terug mijn 16e verjaardag gehaalt (wat ik nooit dacht to gaan redden) en ik denk dat ik 18 en 21 ook ga redden :)

 

@Just S. Leuk jou ook weer eens te zien! Wat fijn dat jij een Sophie nog altijd samen zijn. Ik hoop dat je nog weet wie ik ben maar jij bent 1 van de gebruikers die ik nooit ga vergeten. 

Hi iedereen,

hey

 

Gebruiker c schreef:

laat de dag vantevoren maar weten welke dag en hoelaat, dan kunnen we nog misschien hetzelfde doen toen bij Kenshin. 😊

Ik was van plan zaterdag avond, maar nu zie ik dat er weer iemand is komen koekeloeren die soms een beetje moeite heeft met deadlines en tijd ;) dus stay tuned.haha , is goed👍 

doe wanneer voor jou het fijnste moment is (als je het maar laat weten vind ik het goed 😉😄)

 

 

 

Gr. Pin

Groetjes Gebruiker c 

@Asy 

Asy schreef:

maar ik heb een tijdje terug mijn 16e verjaardag gehaalt (wat ik nooit dacht to gaan redden) en ik denk dat ik 18 en 21 ook ga redden :)

Oh woww damn wat knap! Ik ken het gevoel! Ik hoop dat je doelen wat verder gaan dan 21, maar het is alvast een mooi doel om mee te beginnen! Nog gefeliciteerd trouwens!

@Gebruiker c 

Gebruiker c schreef:

haha , is goed👍 doe wanneer voor jou het fijnste moment is (als je het maar laat weten vind ik het goed 😉😄)

Komt goed!

 

Hi Pin,

 

Hi iedereen,

 

@Gebruiker c

Gebruiker c schreef:

laat de dag vantevoren maar weten welke dag en hoelaat, dan kunnen we nog misschien hetzelfde doen toen bij Kenshin. 😊

Ik was van plan zaterdag avond, maar nu zie ik dat er weer iemand is komen koekeloeren die soms een beetje moeite heeft met deadlines en tijd 😉 dus stay tuned.

je hebt van die mensen die ‘altijd’ de boel in de war sturen en idd 'moeite hebben met deadlines en tijd’, maar ja, we hebben het ook razend druk en ik heb al een paar keer geprobeerd een reactie te typen in de afgelopen dagen, maar kennelijk is het moment dat nadat je 12 uur gewerkt hebt en daarna snel nog wat warms hebt gegeten en een lekkere warme douche hebt genomen niet het ideale moment om nog lang genoeg wakker te blijven om een reactie te typen….:joy:

Vandaag dus een nieuwe poging….kijken hoever we nu komen :wink:

 

 

@M en Ms

M en Ms schreef:

‘...I close my eyes to see…’

Kijken kan natuurlijk op veel manieren. Niet alleen met je ogen. Dat hebben jullie me geleerd.

Klopt wat je zegt.je kunt op verschillende manieren kijken. Je kunt ook 'kijken’ zonder te 'zien’.

Wat we met ‘I close my eyes to see’ bedoelen komt uit een liedje. Oh nee hè, niet weer een liedje…..haha, jawel toch weer een liedje  :thinking:

 

Oh er gebeurt net iets geks. Nu werd mijn reactie ineens geplaatst, terwijl ik er nog maar net aan begonnen was en een smiley wilde toevoegen……. Nou ja, aan de andere kant toch ook wel weer vertrouwd, want er gebeuren hier op het forum wel vaker onvoorspelbare dingen. Gelukkig ben ik wat ik getypt hebt iig niet kwijt. Nog niet….

Dan maar 'bewerken’ en verder typen.

Ok, here we go! We hadden het dus over een liedje:

Het komt uit 'The Greatest Showman’ en het heet/is:

 

A Million Dreams | The Greatest Showman (with lyrics)

 

Lyrics:

A Million Dreams

Hugh JackmanMichelle Williams, ...

I close my eyes and I can see
The world that's waiting up for me
That I call my own
Through the dark, through the door
Through where no one's been before
But it feels like home

They can say, they can say it all sounds crazy
They can say, they can say I've lost my mind
I don't care, I don't care, so call me crazy
We can live in a world that we design

'Cause every night I lie in bed
The brightest colours fill my head
A million dreams are keeping me awake
I think of what the world could be
A vision of the one I see
A million dreams is all it's gonna take
Oh a million dreams for the world we're gonna make

There's a house we can build
Every room inside is filled
With things from far away
The special things I compile
Each one there to make you smile
On a rainy day

They can say, they can say it all sounds crazy
They can say, they can say we've lost our minds
I don't care, I don't care if they call us crazy
Runaway to a world that we design

Every night I lie in bed
The brightest colours fill my head
A million dreams are keeping me awake
I think of what the world could be
A vision of the one I see
A million dreams is all it's gonna take
Oh a million dreams for the world we're gonna make

However big, however small
Let me be part of it all
Share your dreams with me
You may be right, you may be wrong
But say that you'll bring me along
To the world you see
To the world I close my eyes to see
I close my eyes to see

Every night I lie in bed
The brightest colours fill my head
A million dreams are keeping me awake
A million dreams, a million dreams
I think of what the world could be
A vision of the one I see
A million dreams is all it's gonna take
A million dreams for the world we're gonna make

For the world we're gonna make

 

Bron: 

Bron: Musixmatch

Songwriters: Benj Pasek / Justin Paul

Songteksten voor A Million Dreams © Pick In A Pinch Music, Breathelike Music

 

Voor diegenen die liever (een 'slechte', automatisch gegenereerde) Nederlandse vertaling hebben:

A Million Dreams

Hugh JackmanMichelle Williams, ...

Ik sluit mijn ogen en ik kan zien
I close my eyes and I can see

De wereld die op mij wacht
The world that's waiting up for me

Dat noem ik de mijne
That I call my own

Door het donker, door de deur
Through the dark, through the door

Door waar niemand eerder is geweest
Through where no one's been before

Maar het voelt als thuis
But it feels like home

Ze kunnen zeggen, ze kunnen zeggen dat het allemaal gek klinkt
They can say, they can say it all sounds crazy

Ze kunnen zeggen, ze kunnen zeggen dat ik gek ben geworden
They can say, they can say I've lost my mind

Het kan me niet schelen, het kan me niet schelen, dus noem me gek
I don't care, I don't care, so call me crazy

We kunnen leven in een wereld die we ontwerpen
We can live in a world that we design

Omdat ik elke nacht in bed lig
'Cause every night I lie in bed

De helderste kleuren vullen mijn hoofd
The brightest colours fill my head

Een miljoen dromen houden me wakker
A million dreams are keeping me awake

Ik denk aan wat de wereld zou kunnen zijn
I think of what the world could be

Een visioen van degene die ik zie
A vision of the one I see

Een miljoen dromen is alles wat nodig is
A million dreams is all it's gonna take

Oh een miljoen dromen voor de wereld die we gaan maken
Oh a million dreams for the world we're gonna make

Er is een huis dat we kunnen bouwen
There's a house we can build

Elke kamer binnenin is gevuld
Every room inside is filled

Met dingen van ver
With things from far away

De speciale dingen die ik compileer
The special things I compile

Ieder daar om je te laten glimlachen
Each one there to make you smile

Op een regenachtige dag
On a rainy day

Ze kunnen zeggen, ze kunnen zeggen dat het allemaal gek klinkt
They can say, they can say it all sounds crazy

Ze kunnen zeggen, ze kunnen zeggen dat we gek zijn geworden
They can say, they can say we've lost our minds

Het kan me niet schelen, het kan me niet schelen of ze ons gek noemen
I don't care, I don't care if they call us crazy

Weggelopen naar een wereld die we ontwerpen
Runaway to a world that we design

Elke nacht lig ik in bed
Every night I lie in bed

De helderste kleuren vullen mijn hoofd
The brightest colours fill my head

Een miljoen dromen houden me wakker
A million dreams are keeping me awake

Ik denk aan wat de wereld zou kunnen zijn
I think of what the world could be

Een visioen van degene die ik zie
A vision of the one I see

Een miljoen dromen is alles wat nodig is
A million dreams is all it's gonna take

Oh een miljoen dromen voor de wereld die we gaan maken
Oh a million dreams for the world we're gonna make

Hoe groot ook, hoe klein ook
However big, however small

Laat mij er deel van uitmaken
Let me be part of it all

Deel uw dromen met mij
Share your dreams with me

Misschien heb je gelijk, misschien heb je het mis
You may be right, you may be wrong

Maar zeg dat je me meeneemt
But say that you'll bring me along

Voor de wereld die je ziet
To the world you see

Voor de wereld sluit ik mijn ogen om te zien
To the world I close my eyes to see

Ik sluit mijn ogen om te zien
I close my eyes to see

Elke nacht lig ik in bed
Every night I lie in bed

De helderste kleuren vullen mijn hoofd
The brightest colours fill my head

Een miljoen dromen houden me wakker
A million dreams are keeping me awake

Een miljoen dromen, een miljoen dromen
A million dreams, a million dreams

Ik denk aan wat de wereld zou kunnen zijn
I think of what the world could be

Een visioen van degene die ik zie
A vision of the one I see

Een miljoen dromen is alles wat nodig is
A million dreams is all it's gonna take

Een miljoen dromen voor de wereld die we gaan maken
A million dreams for the world we're gonna make

Voor de wereld die we gaan maken
For the world we're gonna make

Bron: Musixmatch

Songwriters: Benj Pasek / Justin Paul

Songteksten voor A Million Dreams © Pick In A Pinch Music, Breathelike Music

 

Met dit liedje willen we jou en eigenlijk niet alleen jou, maar eigenlijk iedereen zeggen dat je altijd moet blijven dromen over nieuwe dingen. Over nieuwe uitdagingen en mogelijkheden, kansen etc.

Het kunnen kleine dingen zijn die je dag op kunnen vrolijken als het niet allemaal mee zit, maar als je er echt voor gaat kunnen ook 'grote’ dromen werkelijkheid worden.

 

Dus BLIJF dromen.

Dit willen we je alvast meegeven…..

 

We willen nog veel meer schrijven en zijn dat zeker ook van plan zodra we er tijd voor hebben. Hopelijk tot snel :relaxed:

 

Groetjes voor nu,

M&M's en twin, ‘voor al uw klussen’ :open_mouth:

 

Ja, we werken nu in ff een paar maandjes in de bouw (bij het bedrijf van opa), zodat we ff snel wat geld kunnen verdienen voor onze komende studies. Meer hierover in mijn eigen topic, tenminste dat is het plan en dan ook een update over Luca en wat we de laatste tijd allemaal uitgespookt hebben toen we hier niet waren...

@Gebruiker c ik ga niet vandaag/morgen weg, want ik wil nog ff rustig op @M en Ms reageren en ik ben nu vet moe 😂 

See you later!

Gr. Pin

Haha, is goed!

Neem lekker ff je rust, truste!

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer