ik hou van de nuchtere antwoorden van menspersoon

  • 25 December 2019
  • 7 reacties
  • 297 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi iedereen en @MensPersoon !

Vandaag zet ik menspersoon in t zonnetje.

@MensPersoon , soms zetten mensen voor de zoveelste keer een vraag over penis lengte op het forum, die jij vervolgens even lekker gaat afkraken. Heerlijk vind ik dat, aangezien ik deze topics ook echt waardeloos vind. 

Maar behalve dat zet je ook vaak niet al te lange, nuttige reacties onder ingewikkelde topics. Daar help je mensen echt mee verder👍🏻 

Je bent een nuchtere, realistische forummer, hou ik van.  (Met realistische bedoel ik: soms gaan mensen iets te ver denken en jij houd het realistisch en overzichtelijk als t nodig is)

keep it up! Ga zo door! Je bent een waardevol forumlid!


7 reacties

Menspersoon is inderdaad een geweldige toevoeging en ook dat hij die topics aan het afkraken is, vindt ik soms ook echt hilarisch. Menspersoon heeft 4500 reacties dus de 1na meeste reacties op het forum en hij helpt mensen heel goed. Fijne feestdagen Menspersoon en ik hoop stiekem dat je de 5000 reacties haalt in 2020.

-Dr8gon99

Niks aan toe te voegen. Repect MensPersoon 👍 Nog een paar topics over penislengte en je hebt me zo ingehaald 😉

Gr. Pin

Ik vrees dat ik jou inderdaad in kan halen, Pin, als ik op al die topics zou reageren.

Ik ben natuurlijk blij dat jullie mijn reacties waarderen, maar het is natuurlijk niet slechts mijn bedoeling om mensen af te kraken.
Het is af en toe nodig om wat commentaar te leveren op een aantal toppics.
Maarja, dat kan iedereen doen.

Wederom vind ik het eg fijn dat mensen mijn reacties zo waarderen.
Hopelijk kom ik uiteindelijk om iets positievere dingen bekend te staan.
 

Hallo MensPersoon :)

Ik weet (bijna) zeker dat jij de 5000 reacties gaat halen, dan ben je de tweede op dit forum met die 5000 reacties :)

-Dr8gon99


Ik ben natuurlijk blij dat jullie mijn reacties waarderen, maar het is natuurlijk niet slechts mijn bedoeling om mensen af te kraken.


Hopelijk kom ik uiteindelijk om iets positievere dingen bekend te staan.
 

hey @MensPersoon ,

je staat voor mij (en ik denk voor wel meer mensen) heus niet alleen maar bekend als “de grote afkraker” . je hebt vaak ook gewoon hele hulpvaardige reacties die duidelijk en overzichtelijk zijn. daar worden echt mensen mee geholpen!  ga zeker zo door!

fiedel, wie ga je vandaag/morgen in het zonnetje zetten?

hey 

 

menspersoon ik vind jou reacties juist altijd heel duidelijk. je zegt wat je denk en niet meer of minder.  

en ik ken iemand ik real live die hier op zit en die gene heeft al meerdere keren tegen mij gezegt dat jij zijn forum voorbeeld bent.

 

ik vind het persoonlijk niet afkraken, je zet meer iemand terug waar hij hoort te zijn…

 

groetjes blue 

Reageer