Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

‘t Is denk ik tijd dat mijn account verwijderd wordt, dus ik ga me vanaf nu stil houden :slight_smile:  Het ga jullie goed :four_leaf_clover:  Geniet nog van de cupcakes :birthday:

 

Gr. Kenshin

Doei Kenshin 😁.

Hug 🤗 

Veel plezier op je vierjaardag en hopelijk zien we elkaar een keer irl.

het ga je goed!

groetjes,

Matthijs.

😁

Oh en precies op het moment dat ik de helpende hand badge verdiend heb. 
Hopelijk hielp het ook echt!

Oh en precies op het moment dat ik de helpende hand badge verdiend heb. 
Hopelijk hielp het ook echt!

Ja, ik zag het . 

Ik heb hier nog een liedje

 

Misschien past dit er wel goed bij

 

Groetjes /liefs Gebruiker c 

*hug*🤗🍀😘

Ik heb hier nog een liedje

 

Misschien past dit er wel goed bij

 

Groetjes /liefs Gebruiker c 

*hug*🤗🍀😘

Die past er ook super goed bij!

Er komt vast een super mooie toekomst voor je aan Kenshin dat weet ik zeker!

Ik heb hier nog een liedje

 

Misschien past dit er wel goed bij

 

Groetjes /liefs Gebruiker c 

*hug*🤗🍀😘

Die past er ook super goed bij!

Er komt vast een super mooie toekomst voor je aan Kenshin dat weet ik zeker!

Dat weet ik ook zeker Kenshin! 

Hier nog een liedje. 

Hij past niet zo goed als die ander,maar ik vind hem wel geschikt 

 

Ookal is het afscheid nabij, weet ik dat het niet voorgoed zou zijn , met een 😥 is weer een hele mooie herinering, die ik altijd bij me hou. Ik zal je niet vergeten in ieder geval, en het forum ook niet.  En hopelijk leest een moderator dit, dus kun je doorgeven om een wall te maken van legendarische forummers. En zet Kenshin daarin!

 Alvast bedankt. 

 

Het ga je goed lieve Kenshin! 

Liefs Gebruiker c 

Een knuffel een hug en een 😘🤗🍀🖐✌.

 

Ik kan het niet laten .

Dit lied geeft denk ook een duidelijke boodschap. 

 

Liefs Gebruiker c 

Misschien ken je deze al, maar ik wil je dit nog laten horen. Hij past misschien er niet helemaal bij ,maar het is toch wat ik nog wou laten horen 

 

Liefs Gebruiker c 

 

Ik vergeet je niet Kenshin 

en dat was het dan…

doei Kenshin <3

het moment is gekomen.

Ik zie nu het staan , de naam. Bedankt dat je hier was! 

Don't forget you✌️😘 lieve Kenshin 

 

Gebruiker c 

en dat was het dan…

doei Kenshin <3

Jammer genoeg wel 

 

Doei Kenshin. ✌😥😘🤗🌳🌴🌲🍀

 

Gebruiker c 

en dat was het dan…

doei Kenshin <3

jep jammer genoeg wel 😔

maar ik ben en blijf trots dat kenshin voor zich zelf dit x kiest.

kenshin zal nooit helemaal weg zijn. zo lang wij met z'n alle kenshin niet vergeet zal kenshin hier blijven 

 

groetjes blue

Doei Kenshin op naar een nieuw tijdperk in jouw leven we gaan je missen 😢😁 

je zult voor altijd in onze harten zijn!

groetjes,

Matthijs

en dat was het dan…

doei Kenshin <3

jep jammer genoeg wel 😔

maar ik ben en blijf trots dat kenshin voor zich zelf dit x kiest.

kenshin zal nooit helemaal weg zijn. zo lang wij met z'n alle kenshin niet vergeet zal kenshin hier blijven 

 

groetjes blue

mee eens Blue!  Ze blijft altijd hier in dit forum. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hallo Kenshin :)

Je bent nu officieël verwijderd… Je blijft voor altijd in mijn hart. :hearts:

-TheMightySlayer <3

Hi Kenshin,

 

Twin en ik hebben nadat je afscheid van ons nam jouw muziek opgezet

 

 

Lord of the Rings Music & Ambience | The Shire, A Peaceful Night in Bag End - Relaxing Evening Rain

 

en we zijn er eens rustig voor gaan zitten en hebben alle reacties nog eens doorgelezen.  Heel veel lieve reacties, soms met een lach, soms met een traan….. allemaal  gaan we je missen …. maar we weten dat je genoeg plannen hebt voor de toekomst, een toekomst buiten dit forum ...daar zal je vast ook weer harten verwarmen en mensen helpen. Die toekomst gunnen we je van harte.

Het is gek om te weten dat over een paar uurtjes dit account wordt opgeheven. Dan wordt jouw naam verwijderd bij al jouw 5832 reacties of misschien post je nog iets en dan worden het er 5833 of nog iets meer….. en dan heet je ineens ANONYMOUS en niet langer Kenshin

 

Kenshin kenden we, alhoewel niemand van ons je ooit irl heeft gesproken en als dat wel zo was dan hebben ze vast niet geweten dat jij, óók Kenshin was, want op het forum van de kindertelefoon ben je anoniem en kun je vrij uit praten en helpen we elkaar.

Door dit bericht toe te voegen aan al die andere reacties in dit topic willen we er voor zorgen dat forumleden die hier nieuw komen jou ook leren kennen. Vaak was jij de eerste die ze welkom heette op het forum, dat moet vast een geruststellend gevoel gegeven hebben bij hen.

Het zal wennen zijn als er strakjes geen nieuwe reacties van Kenshin meer bij komen, maar het is ook goed, goed dat je nu je leven buiten dit forum verder vorm kan gaan geven.

 

Het is goed zo.

 

Ik wil graag wat screenshots posten, maar als je het niks vindt, zeg het tegen de Kindertelefoon zodat ze het verwijderen. Wij zouden niet willen dat hier dingen te zien zijn die jij niet wilt, dus voel je niet bezwaard om dat aan te geven. We respecteren dat. No worries, zoals we wel vaker gebruikten op het forum.

 

En toen was die daar, een mailtje  waarvan je hoopt dat die nooit zou komen:

Kenshin heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic Account verwijderen

 

 

Je gaat dan even checken wat de reactie inhoudt en leest dan  het volgende:

 

We wisten dat het er aan zat te komen, maar het is toch even slikken, want Kenshin was niet zo maar iemand. Het ging er bij Kenshin niet om hoeveel reacties een forumlid postte, iedere reactie was even waardevol. Zelf begon Kenshin elke keer met frisse moed en heeft op die manier ruim 5800 reacties gepost.

 

 

 

Hèt topic:

 

Lieve Kenshin,

 

we zouden het snappen dat je misschien nog even wakker ligt en dan terug denkt aan de laatste uren op het forum en misschien wil je nog even rond kijken hier. Dat mag natuurlijk. We hebben ons best gedaan om alles netjes achter te laten voor jou. De deur hebben we op een kiertje laten staan…. loop een rondje ….kijk nog een laatste keer goed rond ….je mag, als je dat wilt ook even tussen ons in komen zitten op de bank….

 

deze tweeling zijn (jammer genoeg) niet de echte M&M's, deze zijn afkomstig uit de corona campagne
bron

 

Zouden wij maar één keertje op anderhalve meter van jou kunnen zitten…..

 

Wil je als je weggaat de deur achter je dicht doen, dat we weten dat het echt over is.

Met een extra klavertje :four_leaf_clover: sluit je de deur voorgoed……

 

Liefs :relaxed: ,

 

M&M's en Twin

10 augustus 2020 05.54

 

Het wachten op het plaatsen van het laatste klavertje vier was begonnen en om 06.17 uur 10 08 2020

kwam die melding binnen:

Hieronder de desbetreffende reactie:

 

Het was nog wachten op het plaatsen van de allerlaatste reactie en die kwam om 10.35 uur 10 08 2020: 

Kenshin was er nog wel, maar op weg naar de uitgang. De verjaardag van Kenshin zou thuis gevierd worden met zelfgemaakte cupcakes. Hoe lang zou het nog duren voordat het afscheid definitief zou zijn.

In spanning werd er afgewacht. Een mailtje over de plaatsing van een nieuwe reactie door de Kindertelefoon kwam binnen. Zou dit mail zijn:

 

Dat was 'm. Hieronder de reactie van de Kindertelefoon om 10 08 2020 11.15 uur was het definitief voorbij:

 

Hiermee hebben we een mooie periode met Kenshin afgesloten. Nog even de stat's:

 

 

Groetjes,

M&M's en Twin

10 08 2020

13.00 uur

@M en Ms , dat is mooi gezegd!

Ps. Omdat jullie van de muziek zijn net als Kenshin, heb ik weer iets toe te voegen.

.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyhoi,

 

@kenshin we hebben eindelijk jou afscheidscadeau klaar. Nu nog hopen dat je nog een keer komt buurten. Want anders zie je hem niet. hij had last van vertraging. 

 

nou @Pin, @M en Ms@twin, ​​@Gebruiker c en ik hebben er hard aan gewerkt. We hopen dat je het mooi vind. 
 

Maar we kunnen het hier natuurlijk niet bij laten. We hebben onze chauffeur en fotograaf, @ronald2001 gevraagd of hij ons in het busje van MenMs vader ons vanochtend vroeg langs kon brengen bij jou. Maar jij (de boom, kenshin) sliep nog. Dus we hebben ff een foto van ons allen gemaakt. Maar @ronald2001 kon er niet opstaan omdat iemand beide foto’s moest maken. En bij het spandoek wisten we nog niet dat hij het was. Want het pinsistuut had een vervanger geregeld die dat zou regelen. Dus Pin had aan ons (de rest) doorgeven dat het een onbekende zou zijn. 
 

nu nog maar die foto van vanochtend vroeg. 


Veel succes met alles!

 

groetjes Blue

 

Hi Kenshin en Blue en iedereen,

 

wat mooi en @Blue had wel het meeste georganiseerd, dus voor ons wat het een makkie. Het was gezellig zo met z'n allen en 'gelukkig hebben we de foto's nog'.

 

Blue heeft er wel voor gezorgd dat de foto's er zijn, wij zijn nog bezig met een mooie versie van jouw haiku Kenshin, maar ja, het is ook vakantie en dan is die er weer en dan die, dus die moeten we nog af maken. we willen het niet afraffelen.

Gaat het goed met je en ben je al goed aan het herstellen? Nou ja, even volhouden en dan ben je hopelijk klaar voor je nieuwe opleiding. Geniet van elke dag.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +4

Jammer

Hi @Kenshin en iedereen die dit leest,

 

de tijd is gekomen dat ook @M en Ms  en Twin afscheid moeten nemen van het forum, maar dat kan alleen als we een belofte inlossen aan jou, Kenshin.

We hadden je beloofd een ‘mooiere’ versie van de haiku, die we lang geleden voor je hebben gemaakt, te ontwerpen en die hier te plaatsen…… we hopen dat je 'm mooi vindt :relaxed:

 

 

We missen jou en @Pin en @Blue en strakjes ook nog @Gebruiker c  en verder iedereen hier waar we mee in contact gekomen zijn, maar wie weet ooit…..

 

 

Groetjes en het allerbeste,

M&M's en Twin

8 juni 2021

Reageer