Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

Dankje, Blue :slight_smile: Hopelijk heb je lekker geslapen. 

 

Gr. Kenshin

 

  

Ik word wakker en Kenshin is er nog wel 😊

Kunnen we al die screenshots weer opnieuw maken lol 😂😉

ja precies, dan zijn we voor niks de hele tijd opgebleven en net nu we eindelijk  even in slaap waren gevallen was jij er ook @Pin 

wij vinden het wel leuk voor jullie @Kenshin en @Pin  , dat jullie elkaar nog even 'zien’ , daar hoopten we de hele tijd al op :relaxed:

Om hoe laat beginnen ze met werken daar bij de Kindertelefoon?

Ik gok iets van 11 uur

Wij  wilden @Kenshin niet alleen laten wachten, maar we wilden ook niet steeds  met van alles zeuren….

We zijn blij dat je lekker bezig bent met die cupcakes.

Om hoe laat mogen we komen om ze op te eten?

 

Groetjes,

M&M's

De cupcakes staan in de oven :slight_smile:  Ik nodig jullie allen uit in mijn klein stadstuintje om ze op te komen eten :birthday:

 

Gr. Kenshin

hey

 

fijne verjaardag!

 

ik was gister met me telefoon in me hand en aan inslaap gevallen. vandaar was ik er niet bij

 

groetjes Blue 

wat leuk dat je er ook nog even bent  :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's en twin

De cupcakes staan in de oven :slight_smile:  Ik nodig jullie allen uit in mijn klein stadstuintje om ze op te komen eten :birthday:

 

Gr. Kenshin

Ik zal er zijn. Snel ff de trein pakken 😉

Edit: En m'n cadeautje inpakken natuurlijk 🎁

raar hoe in mijn topic reactie is verwijderd maar kenshins account nog bestaat

 

iemand bij kt die een emotioneel momentje heeft?

Echt hoor ik dacht ook al, ze hebben dus al wel dienst.

Edit: Maar hé Ronald, dan heeft je account het ook overleefd!

Hallo Kenshin :)

Ik kom gezellig mee-feesten! :wink:

-TheMightySlayer <3

Kom er maar allemaal gezellig bij :slight_smile:  Cupcakes in overvloed. 

 

Gr. Kenshin

Mag ik ook meedoen? 

Tuurlijk, Gebruiker c :slight_smile:  Jij krijgt de grootste cupcake, goed?

 

Gr. Kenshin

Ik denk inderdaad dat er nu een medewerker is die, of geschrokken is en het niet wil doen of het aan de supervisor vraagt ofzo.

 

1 ding is zeker, we kunnen nog heel even van Kenshin geniet in de vorm dat ze nu nog haar account heeft, natuurlijk blijven wij genieten van Kenshin over het hele forum, maar toch vind ik het weer anders.

Ik lees al dat Kenshin al bezig is met cupcakes.

 

Ik ben ergens toch blij dat ik gister avond op 3 mensen na ,helemaal alleen was.  

 

Groetjes/liefs Gebruiker c 

Tuurlijk, Gebruiker c :slight_smile:  Jij krijgt de grootste cupcake, goed?

 

Gr. Kenshin

is goed,haha😄. Dankje 

Hallo Kenshin :)

Mijn katten kunnen ook mee? Dan kunnen ze jou ook zien :wink:

-TheMightySlayer <3

ik zit trouwens is na te denken, ja ik weet het niet mijn sterkste kans, maar wat denken jullie dat Kenshin voor tijd heeft op dit forum? Ik bedoel het aantal uren minuten 

Geen idee. Ligt aan de moderator die dienst heef 🤷‍♂️

Mijn post moet gecontroleerd worden door een moderator? Hoezo dat opeens? Hebben jullie dat ook?

Edit: Hmm deze kan ik dus wel gewoon plaatsen. Weird.

ik kom natuurlijk heel graag langs! Ik moet wel kijken hoe dat gaat met het OV momenteel,maar ik kijk er naar uit!

Oh, en telkens als ik in België ben zal ik heel goed kijken naar de kettingen en de sieraden. Misschien zie ik je dan nog. Of heb je liever dat ik je gang laat gaan?

Mijn post moet gecontroleerd worden door een moderator? Hoezo dat opeens? Hebben jullie dat ook?

Edit: Hmm deze kan ik dus wel gewoon plaatsen. Weird.

@Pin , voor zover ik weet bij mij niet

Hallo Gebruiker c :)

Ik gok dat hij in totaal 250 uur op dit forum heeft doorgebracht.

Hallo Pin :)

Dat heb ik een keer gehad, dan staat er blijkbaar iets in wat gecontroleerd moet worden door moderators omdat het '’spam filter'’ een signaal geeft volgens mij.

-TheMightySlayer <3

hey TheMightySlayer, 

Kun je na gaan dat in 1 dag 24 uur zit , en kenshin dus heel wat dagen op het forum in die vorm heeft meegebracht 

 

Mijn post moet gecontroleerd worden door een moderator? Hoezo dat opeens? Hebben jullie dat ook?

Edit: Hmm deze kan ik dus wel gewoon plaatsen. Weird.

 

wij denken dat dat komt omdat jij pas nieuw bent hier :joy:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hey TheMightySlayer

 

Hoe meer katten, hoe meer vreugd, zeg ik altijd :slight_smile:

 

Hi Gebruiker c

 

Als je denkt dat je me ziet lopen, mag je me altijd aanspreken, maar denk eraan dat er ook wel anderen zullen zijn met dat sierraad :wink:

 

Gr. Kenshin

Hallo Pin :)

Dat heb ik een keer gehad, dan staat er blijkbaar iets in wat gecontroleerd moet worden door moderators omdat het '’spam filter'’ een signaal geeft volgens mij.

-TheMightySlayer <3

Ik heb het ook wel eens gehad ja. Ik dacht misschien hebben ze het topic dichtgegooid door onze spam lol 🤭

Zo veel bijzonders stond er overigens niet in het bericht :(

 

 

Edit: Ja, @M en Ms, dat zal het wel zijn 🤔

 

Mijn post moet gecontroleerd worden door een moderator? Hoezo dat opeens? Hebben jullie dat ook?

Edit: Hmm deze kan ik dus wel gewoon plaatsen. Weird.

 

wij denken dat dat komt omdat jij pas nieuw bent hier :joy:

 

Groetjes,

M&M's en twin

haha, 😂  .

 

Als er iemand nieuw is denk ik dat ik een van de nieuwste ben , want TheMightySlayer,  is eerder op dit forum dan ik.😂

Reageer