Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

Gefeliciteerd met je verjaardag Kenshin!

Het ga je goed.

 

'’Rivers know this. There is no hurry. We shall get there some day'’
-A.A. Milne

 

 

kusjes van M&M;s en twin

 

Fijne verjaardag

Bedankt, Pin. Bedankt, iedereen. Bedankt, Kindertelefoon :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Jij ook het beste Kenshin! 

Het ga je goed!

 

Fijne verjaardag!  Gefeliciteerd! 🥳🥳🥳

 

Groetjes en liefs Gebruiker c

Neem allemaal maar een stukje verjaardagstaart :birthday:

 

Gr. Kenshin

Bedankt lieve Kenshin♥️

Bedankt, Pin. Bedankt, iedereen. Bedankt, Kindertelefoon :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

:thumbsup_tone2:

dankje Kenshin! 

Hij ziet er lekker uit!

Niet een beetje vroeg daarvoor Kenshin? Moet nog ontbijten… ;)

en MenMs,  ja, ik ben goed voorbereid. 

Bedankt voor alles kenshin♥️

hier nog een felicitatie. En hier. En de mooie taart.

 

 

Ps. Mijn lampen gaan helemaal op holll,  ze vinden het ook jammer, oh nu gaan ze rood, nu weer paars, nu roze, nu blau en nu weer wit en nu weer groen. 

 

 

:yellow_heart:

Hi Kindertelefoon,

 

nou dat was het dan. een tijdperk afgesloten….

 

 

even een mededeling aan de Kindertelefoon:

 

ja wij weten dat je niet mag chatten, maar we hebben het lekker wel gedaan en het voelde goed :relaxed:

 

Dit was het enige dat we nog voor Kenshin konden doen. Laat het dus ajb zo staan met al die reacties en misschien is het ook wel leuk als dit topic niet gesloten wordt, zodat forumleden hier nog een boodschap achter kunnen laten ..

 

Fijn dat jullie dat doen :wink:

Bedankt.

 

Groetjes,

M&M's

 

 

🤗🤗😘❤💛💛

 

Jij hebt een hart van goed Kenshin!   Veel geluk in de toekomst!

:yellow_heart:

ben je er nou alweer haha

 

love you

 

M&M's en TWIN

ik ben het met MenMs eens! Dat zou ik erg fijn vinden als dit topic zo blijft. Voor deze keer is het denk niet erg hoop ik. Dit is een speciaal moment en ik vind dat die gekoesterd moet worden!  

 

Mvg, Gebruiker c 

Neem allemaal maar een stukje verjaardagstaart :birthday:

 

Gr. Kenshin

 

lekker, taart kun je ons voor wakker maken, zeker die van Kenshin

 

 

BTW volgend jaar zelfde tijd?

 

M&M's en TWIN

ik ben het met MenMs eens! Dat zou ik erg fijn vinden als dit topic zo blijft. Voor deze keer is het denk niet erg hoop ik. Dit is een speciaal moment en ik vind dat die gekoesterd moet worden!  

 

Mvg, Gebruiker c 

 

anders volgt er een ontslagronde  bij de KT  :joy::rofl:

 

Nee, hoor jullie zijn geweldig

 

M&M's en twin

M en Ms schreef:

BTW volgend jaar zelfde tijd?

Vrees dat ik dan ook al foetsie ben, maar in gedachten zeker!

MenMs,  

Dat vind ik een goed idee! Ik heb het al in mijn agenda staan! Ik zal dan ook hetzelfde ritueel doen.

‘BTW volgend jaar zelfde tijd?’

Zeker :slight_smile:  En moest je m’n edit in een vorige reactie gemist hebben; ik vind je handtekening geweldig :blush:

 

Gr. Kenshin

M en Ms schreef:

BTW volgend jaar zelfde tijd?

Vrees dat ik dan ook al foetsie ben, maar in gedachten zeker!

Ahhww, jij ook al Pin?

 

@Pin hoe oud ben je dan als ik mag vragen?

Niet een beetje vroeg daarvoor Kenshin? Moet nog ontbijten… ;)

als jij nu eerst een boterham wil eten en dan pas taart vinden wij het ook goed hoor @Pin 

 

Je vrienden M&M's en TWIN

Gebruiker c schreef:

Ahhww, jij ook al Pin?

Jep… 

Reageer