Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

@Gebruiker c

Ik heb genoeg cursussen gehad als er brand is ,dus ik ben voor bereid.’

Oh juist, dat vergat ik even. Jij weet waar je mee bezig bent :slight_smile:

ja, dat is het fijne aan mijn vrijwilligers werk , je kan cursussen dien en met mijn ander werk kan ik ook lekker cursussen nemen,  wel als jongste , maar tegenwoordig heb ik mij goed bewezen.  Ik ben daar ook heel blij mee🙂. Ik ga natuurlijk niet iets doen als ik er geen verstand van had🙃😅😉. 

Je ritueel wordt er nog mooier op :slight_smile:  Helemaal niet raar hoor!fijn om te horen dat het niet raar is😅. 

Ik denk dat ik me in de toekomst ook wel nog bezig zal houden met geluksgebedjes naar jullie allen. fijn om te horen! Ik denk dat ik dat ik dat ook is ga doen als ik weg ga.

ik heb trouwens nog een Kenshin boom erbij gekozen, het is een hele mooie palmboom die in onze tuin staat. En in het park staat zo'n boom  die bijna precies op die van je profielfoto lijkt.  Ik heb het de Kenshin boom genoemd , nu heb ik altijd een boom om te knuffelen met jou🙃🤗🤗🤗

Gr. Kenshin

Groetjes Gebruiker c 

Oeps, hij is dubbel verstuurt zie ik, negeer dit bericht maar .

lieve Kenshin

 

ik heb geen energie meer om op te blijven.

 

ik zal alles wat je me geleerd hebt voor altijd mee nemen. ik heb het ook in een lijstje staan. 

en een lijstje wat ik nog tot me moet nemen. 

 

ik hoop dat ik om half 12 er nog ff te zijn. 

en anders heel veel succes

en heel veel plezier met je verjaardag 🥳💙

 

groetjes blue

Hey @TheMightySlayer 

 

Thanks voor je bericht :slight_smile:  Ik ga jou ook missen :yellow_heart:

 

Ik onderteken mijn reacties altijd met ‘Gr. Kenshin’. D’r blijft dus nog wel wat van m’n identiteit achter :slight_smile:  En dankje, ik zal het beste proberen maken van mijn verjaardag. 

 

Hi @Gebruiker c 

 

Mooi van je, om deel te nemen aan die cursussen. Je leert vast een hoop bij :slight_smile: Ik heb al een plekje op het oog om de juiste Gebruiker c-boom uit te kiezen. 

 

Hallo @Blue 

 

Doe uiteraard alsjeblieft wat goed voelt, en wat gezond voor je is :slight_smile: Als je één ding meeneemt van mij, mag dat het zijn; zorg goed voor jezelf :yellow_heart:  Ik denk aan je. 

 

Gr. Kenshin

Hallo iedereen

 

Vaarwel

Sayonara

Novaer

 

Dat laatste is ‘vaarwel’ in het Sindarijns. Letterlijk vertaald als ‘be well’. En dat wens ik jullie toe: dat het jullie goed gaat :yellow_heart:  Tuurlijk komen er in het leven moeilijke en fijne momenten, dalen en pieken, voorbij, maar dat kunnen jullie aan. Echt. Ik geloof in elk van jullie. 

 

Gr. Kenshin

mooi gezegd 💙

 

het geld ook voor jou he! 

de obstakels die jij nu hebt die ga jij overwinnen. elke die volgd ook. iedereen van dit forum staat achter je 💙

je kan het💪

 

groetjes blue

Dankje, Blue :blue_heart:

 

Gr. Kenshin

Hi

 

Ik haat dit dus want ik heb nog geen fatsoenlijk bericht neer kunnen zetten waarmee ik dit kan afsluiten

 

Lieve Kenshin,

Bedankt dat je vaak, altijd, voor me heb klaar gestaan. Niet alleen voor mij maar voor iedereen.

Ik heb veel van je geleerd, de manier waarop je mensen helpt is effectief, dit zal.je zeker helpen in de toekomst.

Ik denk dat de moderators, en wij als forumleden, blij mogen zijn dat je hier op het forum bent geweest.

Ik hoop dat het goed met je gaat, dat je soms nog even kijkt op het forum(hoeft niet te reageren)

 

Ik vind het lastig, iedereen zulke lieve berichtjes en toch kennen we elkaar niet.

Ik ga je missen ♥️

Hey @ronald2001 

 

‘Ik haat dit dus want ik heb nog geen fatsoenlijk bericht neer kunnen zetten waarmee ik dit kan afsluiten’

Bij deze heb je een mooi bericht geplaatst :slight_smile:

 

Dankje, Ronald, voor je mooie woorden. Ik zal zeker nog terugdenken aan het forum :yellow_heart:  Het ga je goed, vriend :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Hallo iedereen

 

Vaarwel

Sayonara

Novaer

 

Dat laatste is ‘vaarwel’ in het Sindarijns. Letterlijk vertaald als ‘be well’. En dat wens ik jullie toe: dat het jullie goed gaat :yellow_heart:  Tuurlijk komen er in het leven moeilijke en fijne momenten, dalen en pieken, voorbij, maar dat kunnen jullie aan. Echt. Ik geloof in elk van jullie. 

 

Gr. Kenshin

Wederom wat wijze woorden van Kenshin. Houdt het dan nooit op? :eyes::cry::wink:

Hi iedereen

 

Mag ik nog één liedje delen? Dit hier. ‘t Is niet de officiële videoclip die ik hier link, maar de Kenshin-versie, met fragmenten uit de film Rurouni Kenshin :slight_smile:  Hier wat lyrics:

 

Just give me a reason
To keep my heart beating
Don't worry, it's safe right here in my arms

I'll risk everything if it's for you
A whisper into the night
Telling me it's not my time and don't give up

Just tell me why baby
They might call me crazy
For saying I'll fight until there is no more

 

Enjoy :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

 

Hi @Gebruiker c 

 

Mooi van je, om deel te nemen aan die cursussen. Je leert vast een hoop bij :slight_smile: Ik heb al een plekje op het oog om de juiste Gebruiker c-boom uit te kiezen. 

ja, ik leer er inderdaad een hoop bij, net al bij jou, dankje daarvoor!  Ik heb veel van jou geleerd en ik leer nog steeds. Ik heb er alle vertrouwen in in die boom!

 

Gr. Kenshin

-

Hallo iedereen

hey lieve Kenshin.

Vaarwel

Sayonara

Novaer

 

Dat laatste is ‘vaarwel’ in het Sindarijns. Letterlijk vertaald als ‘be well’. En dat wens ik jullie toe: dat het jullie goed gaat :yellow_heart:

dat wens ik jou ook ! Ik heb het volste vertrouwen in jou en ik zal er altijd aan denken, bedankt!

 Tuurlijk komen er in het leven moeilijke en fijne momenten, dalen en pieken, voorbij, maar dat kunnen jullie aan. Echt. Ik geloof in elk van jullie. dankje wel Kenshin,  ik weet dat jij ze ook aankunt! Jij zal heel wat mensen voorzien van goed advies en zorg!

 

Gr. Kenshin

-

 

Hey lieve Kenshin, 

Het is nog niet echt tijd ,maar ik wil je vast dit zeggen.

Bedankt!  Bedankt dat jij hier voor ons was! Bedankt dat jij ons hielp en voor ons klaar stond! Bedankt voor je wijze adviezen! Bedankt voor je steun ! Bedankt voor het zijn van jezelf! En bedankt voor het zijn op het forum!  Ik en vele andere forummers zullen aan je denken! Jij gaat een nieuw hoofdstuk in je leven tegemoet,  ookal vind ik het jammer dat je gaat, het is fijn dat je er was. Alvast succes bij je behandeling en alvast gefeliciteerd!  

Ik zal hierbij je alvast uitzwaaien,  ik kan nog iets meer dan 30 minuutjes van je genieten! Jij zult er altijd zijn op dit forum en in een plekje in mijn hart en op mijn bureau! 

Ik vind het ook erg mooi hoe we elkaar toch niet kennen elkaar toch een beetje kennen, ik weet dat jij af en toe nog is wat dingetjes leest ,ookal reageer jij niet, ik weet dat jij er bent. Ik hoop uit het grond van mij hart dat goed gaat met jou! Ik twijfel er niet aan. Ik weet het!

Ik kan niet alles zeggen omdat ik niet uit mijn woorden kom,maar ik hoop dat dit een kleine (0,000001%)  is van wat ik wil zeggen/wou zeggen. 

 

Bedankt lieve Kenshin !

Bedankt dat jij hier was! En bedankt voor alle reacties, je hebt inmiddels al de 5800+ gehaald!  Bedankt voor je hulp!

Ik ga je missen! 

 

Met een diepe buiging rond ik dit af voor nu, ik zal een kaarsje morgen om 13:00 voor je branden. Hopelijk voel je dan een warmte en steun.

Misschien komen we elkaar weer is tegen, alleen weten we dan niet wie wie is,maar ookal is de wereld groot, hij is stiekem toch heel klein,  en als ik kijk naar wat er voor mij op de planning staat,  zal ik je vast een keer zien ,alleen weet ik niet of jij het bent. Ik zal een aantal keren dit jaar in grote steden in België zijn en dus hopelijk ook in jouw stad!  Een kleine hint waaraan je mij misschien kan zien😉. Ik ben ongeveer 195cm schoenmaat 49.5 tot 50 , dus redelijk grote schoenen , meestal in een net pak met parfum op van versace😉🤫.  En natuurlijk een bril op met de zwarte haren .

 

Lieve Kenshin.

Nogmaals bedankt,  ik hoop dat dit niet de laatste keer is dat we elkaar zullen zien!

 

Met een knuffel 🤗🤗🤗 en een diepe buiging sluit ik mijn bericht af. 

 

Het ga je goed!

 

Groetjes  en liefs 😘 Gebruiker c 

 

Ps. Ik heb net besloten om elke dag deze komende week om een kaarsje te branden voor steun en de warmte met daarbij een hele mooie boodschap. 

 

 

 

Edit: ik zie nu het mooie liedje, ik had hem al voorbij zien komen op google , met een aantal plaatjes , ik zal het liedje in mijn afspeel lijst gooien.

 

hi,

 

ik blijf maar refreshen hier.

elke keer weer een nieuwe reactie

 

M&M;s en twin in the house

Hey Gebruiker c

 

Bedankt voor je heel erg lieve reactie :yellow_heart:  

 

Willen jullie nog wat van me weten? Ik draag een kettinkje met een boom. Dat kettinkje kan ik in m’n handpalm nemen, wanneer ik aan jullie denkt. 

 

Ik blijf dit topic trouwens volgen, ook na morgen. Ik zal dankbaar zijn voor elke reactie die voorbij komt, ook al kan ik dat dan niet meer laten merken. 

 

Gr. Kenshin

Hi iedereen

 

Mag ik nog één liedje delen? Dit hier. ‘t Is niet de officiële videoclip die ik hier link, maar de Kenshin-versie, met fragmenten uit de film Rurouni Kenshin :slight_smile:  Hier wat lyrics:

 

Just give me a reason
To keep my heart beating
Don't worry, it's safe right here in my arms

I'll risk everything if it's for you
A whisper into the night
Telling me it's not my time and don't give up

Just tell me why baby
They might call me crazy
For saying I'll fight until there is no more

 

Enjoy :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

 

wat heb jij toch steeds met NIET officiele videoclips hahaha

 

Wel een mooi nummer

 

M&M's en TWIN

  

hi,

 

ik blijf maar refrehen hier.

elke keer weer een nieuwe reactie

 

M&M;s en twin in the house

Lol same. 3 tabbladen open staan met topics die burning hot zijn deze avond.

 

Mooi nummer Kenshin :)

Ik draag een kettinkje met een boom. 

kijk je wel uit, een hele boom….aan een ketting…

 

TWIN & M%M's

 

oh twin wil dus ook typen M&M's en TWIN

  

hi,

 

ik blijf maar refrehen hier.

elke keer weer een nieuwe reactie

 

M&M;s en twin in the house

Lol same. 3 tabbladen open staan met topics die burning hot zijn deze avond.

 

Mooi nummer Kenshin :)

slim Pin

@M en Ms niet officiele videoclips zijn soms zoveel beter dan de originele

 

Maarja ik weet niet hoe iedereen liedjes en tv programma's uit zijn broek tovert alsof het niks is

check mijn handtekening en wie ziet het verschil met daarnet?

 

M&M's en TWIN

Ik heb hier alvast wat dingetjes. Voor het uitzwaaien! hier en hier.

 

Liefs Gebruiker c 

 

En het was een mooi liedje Kenshin! 

En MenMs,  ik zie het verschil,  dat is een mooi gebaar!

@M en Ms niet officiele videoclips zijn soms zoveel beter dan de originele

 

Maarja ik weet niet hoe iedereen liedjes en tv programma's uit zijn broek tovert alsof het niks is

 

 

je hebt helemaal gelijk

Ik heb hier alvast wat dingetjes. Voor het uitzwaaien! hier en hier.

 

Liefs Gebruiker c 

goed voorbereid

Ik ben ervandoor, jongens :slight_smile:  Het beste :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

 

Edit: leuke handtekening, M&M’s :yellow_heart: wat lief

Gefeliciteerd met je verjaardag Kenshin!

Het ga je goed.

 

'’Rivers know this. There is no hurry. We shall get there some day'’
-A.A. Milne

Reageer