Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

Hi Gebruiker c

 

Leuk dat jij me komt uitzwaaien :blush:  Dat wordt vast een gezellige boel. En thanks, ik zal mijn best doen met de behandeling, en er het beste van maken op mijn verjaardag. 

 

De KT verwijdert accounts van negentienjarigen pas in november denk ik, maar omdat ik om onder andere medische redenen toch niet meer zou kunnen blijven, vraag ik zelf alvast om het verwijderen van mijn account. 

 

Super attent om mijn naam enzo te noteren :slight_smile:  Een echte gentleman ben je. Knuffel!

 

Gr. Kenshin

hoi lieve @Kenshin 

 

ik kom ff zwaaien 👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋

en ik heb vanacht ook toen ik in België was gezwaaid. ik hoop dat je de energie gevoelt hebt!

 

je hebt idd het volste recht om in een forum al fame te staan. 

 

ik ga je missen. 

je krijgt 100 dikke blauwe blue knuffels.

ik heb de boom op de camping aan geknuffeld 🤗

 

tot ooit misschien. 

 

groetjes Blue 

Hi Blue 

 

:wave::wave::wave:

 

‘en ik heb vanacht ook toen ik in België was gezwaaid. ik hoop dat je de energie gevoelt hebt!’

Oh ok, daar kwam die walm positieve energie vandaan :slight_smile:  Nu begrijp ik het. 

 

Jij krijgt 200 groene knuffels van me terug :hugging: Ik zal ook snel mijn Blue-boom opzoeken. 

 

Gr. Kenshin

Hey kenshin, 

 

Dat zal zeker een gezellige boel zijn! En misschien ook met wat minder leuke gedachtes. Gaan we je uitzwaaien in dit topic of heb je liever ergens anders? .

 

*De KT verwijdert accounts van negentienjarigen pas in november denk ik, maar omdat ik om onder andere medische redenen toch niet meer zou kunnen blijven, vraag ik zelf alvast om het verwijderen van mijn account. *  snap ik en respecteer ik. Maar ik dacht dat ik toen las in dat topic van Adrian  dat ze pas verwijderen op 10 augustus. (Dacht ik.)  Hoe leuk het ook zou zijn dat ik je naam een tijdje op het forum kan zien. Ipv. Animous nog Kenshin snap ik je keuze.

 

Knuffel terug 🤗🤗🤗!  🍀

Groetjes Gebruiker c 

 

‘Gaan we je uitzwaaien in dit topic of heb je liever ergens anders?’

In dit topic lijkt me prima :slight_smile: Neem er gerust een kommetje chips of ander hapje bij.

 

Dat topic rond de leeftijdenkwestie heb ik helemaal niet grondig doorgenomen. Ik weet dus ook niet echt wat er aan de hand is daar. Het enige wat ik opgepikt heb is dat ik in principe tot november kon blijven, dacht ik, maar om persoonlijke redenen gaat dat nu niet, en “verdwijn” ik dus morgen al :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Ik zal erbij zijn! :)

Fijn, Pin :blush:

Ik zal een kaarsje branden voor geluk!  Ik heb voor vanavond mijn pauze veranderd ,dus ik ga ook een kaarsje op het meer laten drijven. (Het is een zelf gemaakte kaars die biologisch uit elkaar gaat. Het is van dieren en planten resten. Dus het is ook niet schadelijk) daarna ga ik gelijk een boom knuffelen!  En dan als het kaarsje uit is op het water,(ongeveer 5 a 10 minuten) zal ik terug gaan en dat andere kaarsje hou ik lekker aan, ik heb je profiel foto al op een digitaal foto lijstje gezet.

 

Tot dan!🤗🖐

Groetjes Gebruiker c 

Wat een mooi ritueel dat je daar in elkaar gestoken hebt :blush:  Het ontroert me. Wel oppassen hé, met vuur :wink:  Je wilt geen bosbrand op je geweten hebben. 

 

Voor jou spreek ik nog wel een geluksspreuk uit :slight_smile:  

 

Gr. Kenshin

Hi Kenshin,

 

wij kijken ook graag naar

  • De Klas 

https://www.een.be/video/de-klas/verdeel-en-heers die link werkt bij mij niet maar in Belgié misschien wel en die jongen vind ik leuk, vooral je hem echt ziet in de aflevering, vrolijk, spontaan enzo  en daar komt dus de naam van onze kapper Mustafa ook vandaan. Maar die heet in het echt natuurlijk anders en  die jongens van het programma ken ik jammer genoeg niet irl

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-klas/

verder

  • De Blacklist met Tom Waes vanavond weer op VRT

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-blacklist/1/de-blacklist-s1a1-op-een-cactus-zitten/

dat is meer een kinderprogramma en dus uitermate geschikt voor ons haha

 

  • Spoed 24/7

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/spoed-24-7/5/spoed-24-7-s5a9/

 

  • 1 jaar gratis

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/1-jaar-gratis/1/1-jaar-gratis-s1a13/

gewoon grappig om bij te ontspannen, allemaal korte challenges, wij hebben deze Belgische versie nog niet helemaal gezien, wel de Nederlandse, maar misschien zijn de challenges wel ongeveer hetzelfde

 

  • 100 dagen

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/100-dagen/1/100-dagen-a1/

ik heb alleen nog maar de aflevering met Hannes gezien, waarschijnlijk omdat hij een jongen is en er wel interessant uitziet :yum:

 

  • DNA Nys

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/dna-nys/1/dna-nys-a1/

gewoon omdat Thibau lekker is :yum:  en een bikkel, in één aflevering ligt ie op een massagetafel, dus is het maar goed dat er een pauzeknop op de site zit, kunnen we er even wat langer van genieten, oh dan weet je gelijk wat voor lichaam wij ook hebben zo ongeveer, maar dat zal jou vast een worst wezen :joy:  het gaat tenslotte om het innerlijk in eerste instantie

 

  • Mij overkomt het niet

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/mij-overkomt-het-niet/1/mij-overkomt-het-niet-s2018a1-melissa/

oh, wow die aflevering over Cedric staat hier oo nog, ik kon hem via een andere site niet meer terukijken. Ik ken hem en zijn vrienden helemaal niet, maar wel de plek waar hij verongelukt is. Dat is niet waar wij wonen, maar ik kom er wel eens

Op zich wel emotioneel, maar toch een mooie serie, als jongen komen te overlijden raakt me dat toch, alhoewel niemand gemist kan worden

 

  • als je eens wist

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/als-je-eens-wist/1/als-je-eens-wist-s1a1/

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/als-je-eens-wist--extra-s/1/als-je-eens-wist--extra-s-s1a1/

ga ik nog kijken, gaat over kindermisbruik

 

  • Down the road

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/down-the-road/3/down-the-road-s3a10/

en ook die andere down series met Dieter Coppens, echt een goeie gast

  • M/V/X

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/m-v-x/2018/m-v-x-s2018a1/

er was volgens mij nog een aflevering met Paulien ofzo, maar die kon niet meer tegen de druk en heeft er een einde aan gemaakt, misschien ook de reden dat die aflevering niet meer terug te kijken is. Ik ben wel fan van Senne

 

  • Reizen Waes

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/reizen-waes/5/reizen-waes-s5a3-reizen-waes-japan/

oei ook over Japan, Tom Waes vinden we ook wel een leuke gast

 

  • The cruise

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/the-cruise/2/the-cruise-s2a3/

oh, die kun je alleen in België kijken, dus veel plezier ermee haha

 

Ik heb ook nog nieuwe dingen gezien. Ik wist niet dat je dat buiten België terug kon kijken.

Dan weet je wat wij allemaal kijken als we tijd hebben.

Weer eens wat anders als Netflix.

 

Hoe je het nog een beetje vol. Ik bedoel het is best een drukke dag zo die laatste…

 

Groetjes,

M&M's

 

 

 

Hi,

Hi Pin :slight_smile:

 

Het was inderdaad mijn plan om tot twaalf uur ‘s nachts online te blijven, en om één minuut na middernacht een bericht te plaatsen in het account verwijderen-topic :slight_smile:  Superleuk, je idee van het uitzwaaien :slight_smile:  Forceer jezelf echter niet, alsjeblieft. Als je moe bent of al enkele nachten niet goed hebt kunnen rusten, zie ik je liever die broodnodige nachtrust inhalen :slight_smile:  

 

Oh ja, @M en Ms, ik zie hierboven een reactie van je zonder tekst. Ging daar wat mis, of komt er nog een reactie?

 

Gr. Kenshin

 

Twin en ik komen ook en we nemen wat vrienden mee, is dat goed?:relaxed:

 

En dat lege bericht, idk, ik zie het nu net pas...:shrug_tone2:

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M’s

 

Wat zijn jullie kenners van de Belgische tv :slight_smile:

 

Iedereen is welkom straks :blush:

 

Gr. Kenshin

Hier alvast wat stemmige muziek voor straks :slight_smile:  Of gewoon om knus naar te luisteren wanneer het je past. Het klinkt alsof je rond een kampvuur zit :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

Voor dat je van dit forum af gaat wil ik je heel erg bedanken voor de adviezen en hulp die jij mij hebt gegeven heel erg bedankt 

Hey @e.anoniempje 

 

Bedankt voor je bericht :slight_smile:  Graag gedaan trouwens. Ik wens je het beste toe :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Wat een mooi ritueel dat je daar in elkaar gestoken hebt :blush:  Het ontroert me. Wel oppassen hé, met vuur :wink:  dat doe ik zeker! Ik heb genoeg cursussen gehad als er brand is ,dus ik ben voor bereid. 

Je wilt geen bosbrand op je geweten hebben. nee, dat zeker niet. Ik let daarom ook op met bepaal de dingen, zoals de windrichting, de diepte van het meer de afmetingen etc, ik zelf doe ook wel wat berekeningen maken, voor het een en ander. + ik weet wat heel wat van brand en hoe het in zijn werk gaat. Dus als ik zie dat het kaarsje naar een boom ofzo gaat , maak ik een kleine golf / beweging in het waterwaardor het in het midden terecht komt. Etc. Dus ja. Ik ben blij te horen dat je het een mooi ritueel vond!🤗

 

Voor jou spreek ik nog wel een geluksspreuk uit :slight_smile:  

dankjewel!  Ik zal voor jou een briefje bij de kaars zetten. (De bedoeling is is dat als het briefje verbrand of er niet is, dat het in de lucht de deeltjes komt en hopelijk uiteindelijk dat je ooit er achter komt, dus ja, er zit wel een diepgaande gedachte in. 

en over 3 jaar, zal ik hetzelfde ritueel doen ,op dezelfde datum en tijd. Met daarbij de situatie dat je of klaar bent met je opleiding of er midden in zit. En in dat briefje staat dan bepaalde dingen in. (Misschien een raar ritueeltje ,maar ja .

Gr. Kenshin

Groetjes Gebruiker c 

+een knuffel 🤗🤗🖐

@Gebruiker c 

Ik heb genoeg cursussen gehad als er brand is ,dus ik ben voor bereid.’

Oh juist, dat vergat ik even. Jij weet waar je mee bezig bent :slight_smile:

 

Je ritueel wordt er nog mooier op :slight_smile:  Helemaal niet raar hoor! Ik denk dat ik me in de toekomst ook wel nog bezig zal houden met geluksgebedjes naar jullie allen. 

 

Gr. Kenshin

hey

 

mag ik er ook bij zijn? 

klopt het dat dat rond 12 uur woord? 

want dan zorg ik dat ik online ben met 2 streepjes bereik. 

 

moet ik alleen de berg op lopen.

maar dat heb ik er voor over 💙

 

ik snap dat je die keuze bij vanvond laat.

ik ga na mijn vakantie een plan maken om af te bouwen. anders val ik diep in een gat...

 

groetjes blue

Badge

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin

👏👋

Ik ben altijd blij van je te horen, @Blue  :slight_smile:  Als die berg waar je oploopt een veilige plek is, zou ik het fijn vinden als je dan nog wat op het forum rondhangt. Rond middernacht neem ik afscheid van jullie :slight_smile:

 

Afbouwen met het forum, bedoel je? Ja, dat kan inderdaad een goed plan zijn. Bekijk maar wat voor je kan werken :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hi @Anoniempjeeee1234567 

 

:slight_smile::wave::four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Hi Kenshin

 

Ik ben erg moe dus denk niet dat ik erbij kan zijn

 

Mag ik vragen waarom je besluit om je account te verwijderen?

Ik weet dat je persoonlijke problemen heb maar je kan hem toch laten bestaan tot november zodat er geen anonymus bij elk topic komt te staan waar je op heb gereageerd

 

 

 

 

Nog iets dat ik moet weten voordat ik het niet te weten krijg

Wat betekend je handtekening?

Ichi-go ichi-e

 

Alvast veel plezier met het afscheidsfeest en hou allemaal wel even een virtueel 1.5 meter

 

Hey @ronald2001 

 

Ik ben blij dat jij jezelf de nodige rust gunt :slight_smile:  Slaap lekker :crescent_moon:

 

Door mijn account te verwijderen heb ik het gevoel dat mijn tijd hier netjes afgerond is. Daar ga ik rust in vinden, denk ik :slight_smile:

 

Ichi-go ichi-e is een Japans gezegde. Het kan vertaald worden als ‘alleen voor dit moment’, ‘once in a lifetime’ of ‘één moment, één plek’. Het gaat erom dat je elk moment probeert te koesteren, aangezien dat exacte moment nooit meer terugkomt :slight_smile:

 

Het ga je goed :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Ohh okee dan kan ik je keuze begrijpen😊

 

Mooi gezegde, die staat genoteerd.

 

Hallo Kenshin :)

Nog even op de vooravond voordat je weggaat…

Ik ga je heel erg missen op dit forum. Het wordt dan ook wel raar om jou niet meer op het forum te zien en dat al jou bijdragen ineens '’Anonymous'’ zijn. Ik vindt dat de KT een uitzondering moet maken door al jou bijdragen te laten bestaan onder '’Kenshin'’. Aangezien jou bijdragen heel bijzonder zijn.  Gefeliciteerd met je verjaardag morgen! :)

-TheMightySlayer <3

Reageer