Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

Hey @Gebruiker c 

 

Da’s voor mij helemaal geen brutale vraag hoor, die je daar stelde :slight_smile:  Ik had al enkele dingen in gedachten, die ik kan doen voor na ik van het forum verdwijn. Zoals je al voorstelde: mediteren in de openlucht, en in de natuur rondhangen. Ook denk ik vaker cupcakes te gaan maken ofzo, zodat ik hopen tijd kan steken in het versieren daarvan. In september begin ik dan ook aan een nieuwe opleiding, dus zal ik mijn handen wel vol hebben. 

 

 

Hallo @RedHex 

 

Ik word wat verlegen van jouw complimentjes :blush:  En zoals al gezegd werd is dat de reden dat ik van het forum vertrek, dat ik negentien word. Het forum is voor jongeren tot en met achttien jaar. Ik zou trouwens niet willen dat er voor mij een uitzondering wordt gemaakt. De forumregels horen er voor iedereen te zijn. 

 

 

Hi @ikkongeennaamverzinnen 

 

Bedankt voor je lieve berichtje :slight_smile:

 

 

Hey @IdkAnameDealtwithIt 

 

Thanks voor je reactie, en het liedje :slight_smile:  Ik speel ‘m momenteel heel luid af in mijn kamer. 

 

 

 

Gr  Kenshin

Hey @Gebruiker c 

 

Da’s voor mij helemaal geen brutale vraag hoor, die je daar stelde :slight_smile:  oh, gelukkig. 

Ik had al enkele dingen in gedachten, die ik kan doen voor na ik van het forum verdwijn. Zoals je al voorstelde: mediteren in de openlucht, en in de natuur rondhangen. Ook denk ik vaker cupcakes te gaan maken ofzo, zodat ik hopen tijd kan steken in het versieren daarvan. das leuk en lekker😋 het mediteren zal vast heel erg lekker rustig zijn in de natuur. 

In september begin ik dan ook aan een nieuwe opleiding, dus zal ik mijn handen wel vol hebben. 

een nieuwe opleiding,  wat leuk! Ik weet niet wat voor opleiding het is, maar ik weet zeker dat jij die opleiding gaat halen !en een mooie toekomst tegemoet ​​​​​​gaat! Daar geloof ik in,en in jou!

 

 

*diepe buiging en een knuffel *🤗🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Hallo Kenshin :)

Misschien kun je solliciteren om vrijwilliger te worden bij De Kindertelefoon. Ik zou het wel leuk vinden als ik dan ga chatten en ik chat dan met jou.

-TheMightySlayer <3

Da’s een leuk idee, TheMightySlayer :slight_smile:  Ik zou dan bij de Kindertelefoon van België gaan werken, want ik woon in België. Sowieso draait de opleiding die ik ga volgen rond hulpverlening, dus personen helpen is sowieso iets dat ik nog zal doen in de toekomst. 

 

Gr. Kenshin

Hi Kenshin,

Ik zei dat ik waarschijnlijk nog wat ging toevoegen en dat moment is nu daar.

 

Ik heb van @M en Ms  geleerd om anders naar muziek te kijken. Om veel naar de tekst te kijken en om nummers zo op een andere manier te waarderen. Meestal ga ik in eerste instantie op melodie af. Als ik een nummer goed vind klinken, sla ik 'm op en luister ik er vaker naar. Als het nummer echt blijft hangen of als ik 'm gewoon echt leuk vind, bekijk ik de tekst. (Natuurlijk luister ik naar de tekst, maar ik versta niet altijd alles (omdat veel artiesten onduidelijk zingen lol) en meestal luister ik voor de melodie en niet voor de tekst.) Tot mijn grote teleurstelling gaan de meeste nummers over liefde. Nu weet ik dat liefde niet alleen over liefde tot een partner gaat, maar bv ook naar vrienden en familie, maar toch. Het voelt dan altijd jammer en ik kan me dan totaal niet vinden in het nummer, omdat ik geen liefdeservaringen heb. Wat ik dus van M en Ms en later ook van jou (omdat jij dit veel met M en Ms bent gaan doen) heb geleerd, is om stukjes uit een tekst te pikken die wel op bepaalde situaties/personen slaan. Het helpt mij om teksten soms te herschrijven. Iets wat dan totaal niet meer lijkt op het nummer of iets wat ik een stuk verder uitbreid, maar dat maakt niet uit. Dat helpt me om het nummer me eigen te maken. Ik vind het heel mooi dat ik dit nu doe en kan, dus sowieso bedankt dat jullie mij dat hebben laten zien.

Maar goed, toen ik dus dit bericht zag en ik aan het janken was (ik had sowieso al een depressieve bui dus alles was ff te veel), ging ik ff muziek luisteren om m'n gedachten af te leiden. Toen kwamen er een paar nummers voorbij waardoor ik nog harder moest janken, omdat ik stukjes uit de lyrics hoorde die me aan jou en deze situatie deden denken.

 

Letting go - Hogland
https://youtu.be/9NODe_6W58g

 

[Chorus]
When you feel like letting go but you're holding on
When you feel like letting go 'cause the love is gone
When you feel like letting go
Yeah, we can try and try
But with no more tears to cry
You know
When you feel like letting go but you're holding on
When you feel like letting go 'cause the love is gone
When you feel like letting go
Yeah, we can try and try
But with no more tears to cry
You know
When you feel like letting go
When you feel like letting go

Typende Pin hier. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken met typen enzo, want dit is jullie ding en ik ben hier nog wat onwennig in. Daarbij gaat het nogal over liefde volgens mij en dat diegene de relatie moet loslaten ofzo. Voor mezelf heb ik hier iets van gemaakt wat ik herken in m'n depressie en depressieve gevoelens, maar toen die voorbij kwam moest ik opeens aan jou denken. Het komt vooral door het ''letting go'' wat continu wordt herhaald en dat ik dat dus moet doen. Jij misschien ook wel, want ik neem afscheid van 1 forumvriend, maar jij van heel veel meer forumvrienden. Dan vooral zo op het einde van ''but with no more tears to cry'' en er meteen achter van maybe moet ik het loslaten, dat raakte me wel. Toen waren er opeens weer veel meer tears to cry

 

[Verse 2]
Used to stay up all night
Talking in to the light
Now we ran out of words to say
All the reasons to let go
Repeats like an echo
We only need one to stay

Typende Pin is terug. Vooral deze alinea/verse/idk stukje tekst vind ik mooi en dat doet me dan denken aan hoe jij hier altijd was en dat je weggaat en dat ik het moet loslaten.

 

 

Dit was niet het enige nummer.

 

Lose Somebody - Kygo & One Republic
https://youtu.be/8HVho89lDkg

 

[Pre-Chorus]
'Cause you let go
And now I'm holdin' on
I guess you don't know what you got
Until it's gone

Zegt genoeg denk ik.

 

[Chorus]
Sometimes, you gotta lose somebody
Just to find out you really love someone
Oh, and I do, and I do, and I do, yeah
Sometimes, you gotta lose somebody
Just to find out you really love someone
Oh, yeah
Sometimes, you gotta lose somebody

Liefde is in mijn ogen wel accuraat, maar dan in vriendschapsvorm.

 

 

Wake me up - Avicii
https://youtu.be/IcrbM1l_BoI

Ik ga de lyrics niet delen, want dan moet ik de hele lyrics kopiëren en nou ja, dat kan wel, maar er zijn geen specifieke stukjes die ik eruit wil pikken. Ik heb geen onderzoek gedaan wat nu de echte betekenis achter het nummer is, maar alles lijkt te kloppen voor mij. Voor mij gaat het over hoe het leven een zoektocht is en hoe wij daar allemaal een weg in proberen te vinden. Dat is soms moeilijk en soms zijn we ''lost''. Soms is het te moeilijk en willen we dat het moeilijke aan ons voorbij gaat.

(Oké stiekem toch wat lyrics.)

[Chorus]
So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older
All this time I was finding myself
And I didn't know I was lost

Nou ja, dat kwam dus ook voorbij en toen was ik iets minder sad, want jij gaat de volgende fase van je leven in en nu begint misschien de zoektocht pas écht. Nu heb ik wel wat dingetjes over jou gelezen in andermans topics, dus ik weet dat je zoektocht natuurlijk al lang is begonnen, maar idk. Ik vond het heel hoopvol en ik vind het een leuke melodie, dus win-win voor mij.

 

Verder kwamen er nog een paar nummers waar dan echt like 2 zinnen/regels uit springen die vaker worden herhaald die dan kwellend terugkwamen van rip Pin, je moet dit loslaten and you'll be fine enzo. Dus ja, emotioneel, maar daarna ging ik wat met vrienden chillen dus dat was fijn. Ook was ik positief ontroerd door alle reacties hier op dit topic en ik las het wel met een glimlach door de tranen. Ik ben btw ook een boom gaan knuffelen en dat ga ik nog vet vaak doen.

 

Je inspireert me heel erg, Kenshin. Je bent het perfecte voorbeeld waardoor het forum kan bestaan voor en door jongeren. Door jou wil ik meer plaatsen en weer actiever worden, maar door jou doe ik dat niet en doe ik het op mijn eigen tempo. Ook al spreek ik je straks niet meer, je blijft voor altijd op een speciaal plekje in mijn hart en in de mooie kunstwerken die over en weer zijn gestuurd.

 

Ik vind het leuk dat je me een amethist noemt, want ik heb veel amethisten thuis. Ik vind ze mooi. Ik heb ook heel lang dagelijks een amethist als ketting gedragen. Men zegt dat amethisten zorgen voor een rustig hoofd (''peacefull mind'') en daarom had ik 'm van m'n moeder gekregen. Momenteel is de amethist vervangen door een andere ketting - cadeau van een vriend - maar nu voelt de ketting wel extra speciaal als ik 'm weer eens draag.

 

Ik ga je missen Kenshin, but I feel like I'm able to let go now ( 😉 nieuwe interpretatie van de lyrics).

Ik kom je eind van de week nog wel uitzwaaien.

 

*buiging*

Gr. Pin

Hi Pin

 

Altijd prettig om jouw naam te zien verschijnen :slight_smile:

 

‘k Weet niet of je het in Blue zijn topic of hier al gelezen hebt, maar ik ben van plan om voor elke forummer die ik wat kende een boom uit te kiezen en die dan de naam van die forummer te geven. Mis ik dan één van jullie of heb ik gewoon wat vriendschap te bieden, kan ik die boom knuffelen. Degenen die dit wat lijkt kunnen hetzelfde doen :deciduous_tree:

 

Ik denk dat ik voor jou, Pin, een sterke eik ga uitkiezen (en nee; je bent geen eikel). Eiken staan voor moed, bescherming, en genezing. Want die dingen ben je voor me, en wens ik ook jou toe. Voor @M en Ms kies ik een naaldboom uit, zo eentje die zelfs door moeilijke tijden zoals winters heen zijn naalden, zijn kracht, moed en positiviteit, behoudt. Of wacht, kan je een naaldboom wel hartelijk knuffelen?

 

‘Door jou wil ik meer plaatsen en weer actiever worden, maar door jou doe ik dat niet en doe ik het op mijn eigen tempo.’

Mooi. Zo hoor ik het graag :slight_smile:  Ik zie je graag voorbij komen, maar het liefst zie ik je doen wat op dat moment oprecht het beste is voor je.

 

Al een tijdje zit ik heen en weer te ijsberen in mijn kamer, denkend aan wat ik op jouw lyrics zou kunnen antwoorden. Ik vind ze namelijk heel mooi en passend, maar kan niets zinnigs bedenken om te zeggen :sweat_smile:  Dan maar nog een liedje erin gooien. Het liedje beschrijft zeg maar wat ik jullie toewens. 

 

May It Be - Enya (alweer niet de officiële video, maar wel een mooie, vind ik)

 

May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness falls
Your heart will be true

… 

May it be your journey on
To light the day
When the night is overcome
You may rise to find the sun

 

Ik hoop dat ik je niet al te vaak meer aan het janken heb gebracht in deze reactie, en dat je niet in een depressieve bui zit. Daarnaast geef ik graag even mee dat ik wenste meer voor je betekend te kunnen hebben, maar ik denk dat dat mijn plaats niet is. Ik hoop dat je omringd bent met personen die je ondersteunen en helpen waar ze kunnen, zodat wij elkaars gedachten in kunnen gaan als een herinnering aan een mooie tijd samen :slight_smile:

 

*buiging*

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Leuk idee van die bomen!

-TheMightySlayer <3

Hey Kenshin, 

Zoals TheMightySlayer al zei, leuk idee! Dat ga ik zelf ook maar is doen. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi Kenshin, alvast gefeliciteerd met je verjaardag, ik ken je nog niet zo goed maar ik zie je bijna overal wel tegen komen! Mijn mond viel open toen ik dit topic zag Ik vind het echt HEEL jammer dat je weg moet want je gaf heel erg goed advies voor iedereen en je hebt heel veel mensen geholpen. Ik vind jou trouwens een heel mooi en wijs mens! geniet van je pensioen ; ) 

 

We gaan je missen.

 

groetjes, sad af.

En nog heel veel succes met alle reacties lezen zijn er behoorlijk veel namelijk ;)

 

groetjes, sad af.

Hey @sad af 

 

Bedankt voor je berichtje :slight_smile:  En thanks, ik zal van mijn verjaardag wat moois proberen maken. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +1

Hallo @RedHex 

 

Ik word wat verlegen van jouw complimentjes :blush:  En zoals al gezegd werd is dat de reden dat ik van het forum vertrek, dat ik negentien word. Het forum is voor jongeren tot en met achttien jaar. Ik zou trouwens niet willen dat er voor mij een uitzondering wordt gemaakt. De forumregels horen er voor iedereen te zijn. 

 

hahah, niet verlegen zijn. ik spreek de waarheid. en ik denk dat er meer mensen het met mij eens zijn dat je een geweldig persoon bent. door jou heb ik nu n account aangemaakt en nu (probeer) ik ook andere te helpen. je bent een geweldige motivatie voor iedereen hier. 

ik kan niet meer trotser zijn op een persoon zoals jij hoe je mensen helpt met problemem:smile:

och zondag komt steeds dichterbij:disappointed_relieved::disappointed:

 

en amai ga werken bij de kindertelefoon ja!!! goed idee van @TheMightySlayer :grinning:

 

en ik weet niet of je het wilt, maar een  virtuele knuffel van mij:smiley:

 

GrtZz

Hey @RedHex 

 

‘door jou heb ik nu n account aangemaakt en nu (probeer) ik ook andere te helpen’

Geweldig :slight_smile:

 

Virtuele knuffel goed ontvangen! Bedankt :slight_smile:  Jij ook een knuffel van me. 

 

Gr. Kenshin

Hi Kenshin,

en Pin,

 

‘k Weet niet of je het in Blue zijn topic of hier al gelezen hebt, maar ik ben van plan om voor elke forummer die ik wat kende een boom uit te kiezen en die dan de naam van die forummer te geven…….. 

Ik denk dat ik voor jou, Pin, een sterke eik ga uitkiezen ………... @M en Ms kies ik een naaldboom uit, zo eentje die zelfs door moeilijke tijden zoals winters heen zijn naalden, zijn kracht, moed en positiviteit, behoudt. Of wacht, kan je een naaldboom wel hartelijk knuffelen?

je kunt ook met een egeltje knuffelen als je maar weet hoe, ik denk dat het hetzelfde is met een naaldboom….

weet je wat, ik ga het even voor je opzoeken. Ik heb hieronder een quote gezet met wat info:

 

Hoe je het beste kunt boomknuffelen?

Maak een keuze, met welke boom zou je graag willen knuffelen ;)?

  • Teder: berkenboom
  • Mannelijk en ruw: eikenboom
  • Naaldbomen zijn sowieso geen goed idee, deze geven namelijk hars af 🙂

bron: https://amanprana.eu/Amanprana-blog/lifestyle/boomknuffelen-natuur-aarden/

 

of deze

 

Elke boom heeft een zeker apartheid.
Gezien naaldbomen hars afscheiden vermijd je deze best. Een knuffel met een spar kan namelijk wel een heel plakkerig uitdraaien. Bomen met uitstekende wortels vermijd je best ook. Want van zodra je één bent met de boom is er niets zo vervelends als struikelen over de voeten van je favoriete boom.

bron: https://plazilla.com/page/4295099605/de-magie-van-boomknuffelen

 

oh haha, dat we allerlei sappen afgeven mag toch geen verrassing zijn voor mensen die onze topics lezen...dus zeg het maar, wordt het een naaldboom of niet?

Ik vond die omschrijving die jij gaf wel heel mooi btw

 

Wat ik dus van M en Ms en later ook van jou (omdat jij dit veel met M en Ms bent gaan doen) heb geleerd, is om stukjes uit een tekst te pikken die wel op bepaalde situaties/personen slaan. Het helpt mij om teksten soms te herschrijven. Iets wat dan totaal niet meer lijkt op het nummer of iets wat ik een stuk verder uitbreid, maar dat maakt niet uit. Dat helpt me om het nummer me eigen te maken. Ik vind het heel mooi dat ik dit nu doe en kan, dus sowieso bedankt dat jullie mij dat hebben laten zien.

precies dat, je mag er best je eigen draai aan geven en idd het is zeldzaam dat de hele tekst van een nummer helemaal van toepassing is, dus dan nemen wij er een stukje uit of alleen de titel of whatever, het gaat er om dat jij er een fijn gevoel bij hebt

wat we ook proberen te doen is  een liedje ‘op te hangen’ aan positieve dingen ook al was de hele situatie dat niet, uhm beetje uitleggen wat ik bedoel: twin en ik dansen graag en doen dat het liefst ook op straat, maar ja, dan zijn er dus ook van die treiter gasten die ons dan belachelijk gaan maken en dan is het eigenlijk ipv een leuke dag een kut dag voor ons. Om deze situaties dan toch met een smile te kunnen herinneren denken we aan het liedje Sorry van Justin Bieber, maar dan in de uitvoering van TheRoyalStampede. Die gasten maken zichzelf belachelijk door hun dansen en zingen en ze hebben er schijt aan en daardoor vinden mensen op straat hen amusant en leuk en als we dan ook nog een paar leuke jongens in die videoclip hebben gezien is onze nare/vervelende herinnering omgedraaid in iets positiefs. Als wij dan terug denken aan die ene leuke jongen die op 2.53-2.54 minuut als enige uitbundig moet lachen dan is onze dag ineens weer goed. De herinnering aan die anderhalve seconde dat hij in beeld is, is genoeg om een kut situatie om te toveren naar iets leuks. Wij kunnen dat dan instant oproepen, klinkt lekker vaag, maar zo werkt het bij ons. Het relativeert de hele situatie.

 

JUSTIN BIEBER SORRY In Public

Ze zingen wel 'Sorry', maar eigenlijk hebben ze schijt aan wat mensen van hun zingen en dansen vinden. Het raakt ze niet, zoiets. We kunnen dat dan ook toepassen op andere situaties en die turnen we dan ook van negatief naar positief. Wij gaan (bijna) nooit van iets negatief naar een negatief liedje. Op zich zou je denken dat dat er goed bij past en ja, dat is misschien ook wel zo, maar dan zak je vaak nog verder weg, als je begrijpt wat ik bedoel.Het is wel eens lekker om dat wel te doen en er dan ook (heel) hard bij te gaan huilen, dat lucht ook wel op. Maar meestal draaien we het naar het positieve.

 

Misschien is dit een tip om toekomstige situaties de baas te kunnen…

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M’s

 

Bedankt voor je reactie :slight_smile:  Mooie uitleg rond boomknuffelen, die komt zeker van pas, en een waardevolle boodschap rond dat liedje ‘Sorry’. 

 

 

Aan iedereen:

 

Ik zag in dit topic (voor de grap) voorbijkomen dat ik ook gewoon een nieuw account zou kunnen aanmaken. Dat ga ik niet doen. Ik vind het niet fijn wanneer er gelogen wordt over dingen als leeftijd, dus ga ik dat zelf ook niet doen. Iedereen heeft zijn tijd van komen en gaan op het forum, en mijn tijd van gaan, is gekomen. 

 

Ook heb ik voorbij zien komen dat negentienjarigen pas rond november verwijderd zullen worden. Heel grondig heb ik het topic rond die aanpassing in leeftijden enzo niet doorgenomen, maar ik deel alvast even mee dat ik op 10 augustus daadwerkelijk het forum verlaat. En dat om volgende reden. 

 

Mijn fysieke gezondheid is niet zoals die hoort te zijn. Daar krijg ik over enkele dagen dan ook een behandeling voor. De kans zit erin dat ik door die behandeling voor een tijdje sowieso te zwak zou zijn om online te komen. Ben ik eenmaal goed hersteld van die behandeling begin ik aan mijn opleiding in de zorgsector, waar ik graag mijn volledige aandacht op richt. Heb ik mijn opleiding succesvol afgerond, kan ik weer aan de slag met het helpen van mensen, maar dat dan via mijn werk, op een professionele manier. Wel sluit ik niet uit dat ik me ooit als vrijwilliger aanmeld bij de Kindertelefoon, als chat- of belmedewerker ofzo :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hi lieve Kenshin,

 

respect voor je besluit en ook dapper dat je het zo hebt kunnen  verwoorden.

 

Jouw keus is het enige wat telt en jouw gezondheid.

Ik, wij , twin en ik, maar ook andere familieleden en vrienden hebben jou via mij en twin leren kennen en hebben je altijd  een bijzonder iemand gevonden.

Je hebt het forum bijna als een missie beschouwd en bent er 100% voor gegaan, ook al waren er voor ons niet zichtbaar, ook andere dingen die je bezig hielden.

Nu is de tijd aangebroken om voor jezelf te kiezen. Om je voor te kunnen bereiden op wat komen gaat irl.

Het is naar om te horen dat je fysieke gezondheid je op dit moment een beetje in de steek laat, maar ik  lees ook hoop in je berichtje. Na een herstelperiode ga je beginnen aan een nieuwe opleiding. Daarna wil je professioneel mensen gaan helpen.

 

We weten zeker dat je daar goed werk gaat doen.

 

Succes met alles.

 

ik ga je vast nog een berichtje sturen, zolang het nog kan en we zijn nog van plan je een aardigheidje te sturen via dit topic. Twin is er nu mee bezig, maar ik weet niet of hij/we dat voor elkaar krijgen voordat je account wordt opgeheven. Misschien wil je daarom later nog eens een keertje kijken op het forum?

Maar zorg eerst goed voor jezelf.

 

Dag lieve Kenshin

Een hug van ons allemaal, een groepshug en daarna knuffelen we wel via een boom met jou.

 

Groetjes,

M&M's, twin, Newt, Luca, Jur, onze andere broers en zus en papa en mama en de rest zoals neefjes, Laurent, Claude, Justin en Christian, oh ja en Boy die verpleger die ken je vast ook nog wel en ik ben er vast nog een paar vergeten...Mats had je vast ook het beste gewenst, hopelijk kunnen we hem over jou vertellen, maar dan moeten we hem wel eerst vinden….

We gaan je missen hier op het forum, maar in gedachten blijf je bij ons

 

Dit keer geen liedje als afscheid, want je bent er nog en dat liedje komt nog wel….

 

Hi M&M’s

 

Heel erg bedankt voor je lieve en begripvolle reactie :slight_smile:  Het doet me goed te horen dat jullie mijn beslissing begrijpen en respecteren. 

 

Jullie zijn bezig met iets dat jullie nog gaan posten. Ik ben benieuwd :blush:  En geen zorgen. Ook als ik niet meer kan reageren, blijf ik hier nog wel even rondzweven. 

 

Knuffel terug aan jullie allen :slight_smile:  Tenslotte wens ik jullie toe dat jullie Mats nog een keer tegen het lijf lopen. Dat lijkt me namelijk een heel mooi moment. 

 

Gr. Kenshin

Hey lieve Kenshin, 

 

Aller eerst , dapper dat je hebt verteld hoe het zit! Je hebt een dappere beslissing gemaakt.  Jouw beslissing respecteer ik. Ik wil je nogmaals bedanken voor alles!

 

Ik vind het niet prettig om te horen dat jou fysieke gezondheid niet hoort zoals het hoort te zijn!gelukkig krijg je dan een behandeling. Fijn dat je mensen zal blijven helpen, daar ben je namelijk er goed in! De zorg sector vind ik ook bij jou passen, je hebt een zacht ,warm , goede,lieve ,vertrouwelijk(betrouwbaar),aardige en zorgzame persoonlijkheid !

Ik wens je vast veel succes en sterkte bij je behandeling!  En succes bij je opleiding,  je gaat het goed naar je zin hebben daar denk ik.

Ik ben blij om te horen dat je niet uitsluit om je daar voor op te geven, als dat zo is, nogmaals bedankt!  Jij gaat veel mensen helpen. Misschien onder een andere naam of stem, jij kan dat! Ik heb er de volle vertrouwen in!

 Het doet me goed dat je nog eens rond zwerft in dit forum! Tot dan, ookal reageer je niet, ik weet dat je er bent.

Groetjes Gebruiker c 

 

*diepe buiging en een knuffel *

Ps. Je hebt een hele mooie boom gekregen !

Hey Gebruiker c

 

Bedankt voor je begrip :slight_smile:  Da’s fijn om te horen. En thanks :slight_smile:  Ik zal m’n best doen tijdens de opleiding, en daarna. Je lieve bericht hier doet me echt goed :blush:  Voor jou kies ik ook een mooie boom uit :deciduous_tree:

 

*buiging*

Gr. Kenshin

hey

 

wat mooi dat je de keuze maakt voor je zelf dat je een keer voor je zelf kiest.. dat heb je verdient 💙 

 

ik hoop echt met heel me hard dat dat herstel proces goed gaat werken. 

 

voor de rest heb ik niks te zeggen. 

nogmaals succes in de toekomst!

 

groetjes blue

Hey Blue

 

Dankje :slight_smile:  Ik ga naar een goed, universitair ziekenhuis waar ze veel ervaring hebben met deze behandeling, dus ik denk dat dat wel in orde komt. 

 

Jij ook succes in je toekomst :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Ik wens je dan veel succes met je behandeling. Je moet idd eerst voor je gezondheid kiezen en dan het forum.

-TheMightySlayer <3

Hey TheMightySlayer

 

Thanks :slight_smile:  Fijne dag nog! Groetjes aan Tyler en Thunder. 

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Jij ook een fijne dag. Ze wensen je allebei de groetjes terug (Thunder ging spinnen en Tyler ging mijn vinger likken).

-TheMightySlayer <3

Hey Kenshin,

Fijn dat je op deze manier duidelijkheid geeft aan een hoop forummers die onderdeel waren van die nieuwe regels discussie. Ik vind het knap dat je je hier zo kwetsbaar opstelt en toch iets deelt. Af en toe deelde je wel iets in topics van anderen, maar nooit had je een topic van jezelf. Nu je wel een topic van jezelf hebt, gaat het ook niet over aspecten van jou die we nog niet kenden. Bepaalde onderdelen van jou en je offline leven heb je waarschijnlijk niet voor niets voor je gehouden en dat is je goed recht. 

Ik vind het dan ook jammer om te horen dat je gezondheid niet echt lekker loopt. Graag had ik je daarmee geholpen waar dat had gekund, maar mijn middelen zijn uiteindelijk ook maar beperkt. Het doet me goed te lezen dat je in goede handen bent van experts. Aan motivatie ontbreekt het je in ieder geval niet. Het klinkt als een mooi plan wat je nu voor je hebt liggen en ik heb er alle vertrouwen in dat je later in je leven een hoop anderen gaat helpen. Is het niet via jouw beroep, dan weet ik zeker dat je op een andere manier ook je behulpzaamheid zal uiten.

Ik lees momenteel het boek '’The Starless Sea'’ van Erin Morgenstern. Ik ben nog niet heel ver, want lezen gaat moeizaam met de concentratie die ik bezit (helemaal geen rip). Toen ik vandaag ff een paar minuutjes kon lezen kwam ik opeens deze passage tegen en het was te mooi voor woorden:

 

'’She places a hand over her chest and gives the pirate a low graceful bow.
The pirate mirrors the gesture, the bowed head, the hand near his heart, the formal acknowledgment that their dance has ended.
He pauses before he lifts his head, holding on to the moment as long as he can.
When he raises his eyes the girl has already turned from him and walked silently to the opposite wall.
Her hand hovers above the key. She does not look over at the guard or back at the pirate. This is her decision and she needs no outside assistance in making it.'’

Dit is wat ik wil dat je je voorstelt als ik *buiging* schrijf. Je kan wel raden dat jij de '’girl'’ rol vervult (niet zeggende dat jij een ‘she’ of ‘girl’ bent of ik jou zo zie, jij bent gwn Kenshin voor mij, maar ik kan het geslacht nu eenmaal niet genderneutraal maken of wegtoveren, aangezien het een quote is...) Zelfs het einde klopt helemaal, zeker nu jij zo moedig deze beslissing neemt en hier hebt gepost.

Hier dus mijn buiging, mijn gebogen hoofd met mijn hand bij mijn hart, als een teken dat onze ‘dans’ is geëindigd. Hoewel ik betwijfel dat dit de laatste buiging zal zijn. 

*buiging*

Gr. Pin

Reageer