Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

Lieve @Kenshin,

wat een mooi bericht. Ook al ken ik je niet, ik ga je toch wel missen.
Onder elke topic die ik las zag ik jou wel verschijnen. Je hebt mij en andere forummers zo erg geholpen! Ik ben je daar erg dankbaar voor. 
Alvast een fijne verjaardag en geniet van je pensioen ha ha! 
Bedankt voor alles lieve Kenshin. We gaan je missen!

soyeonx ♡

Reputatie 3
Badge +1

Fijne verjaardag, en alle geluk.

Ik ga je missen!

 

Groetjes,

Stef

 

onnodige quote verwijderd

Hey soyeonx en Stef 

 

Bedankt voor jullie lieve berichten, en verjaardagswensen :slight_smile:  Ik wens jullie verder alle geluk toe :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Ik ga je missen, je bent hier al zo lang op het forum… Het zou wel wennen zijn om ineens jou niet meer te zien. Jij bent zo'n waardevolle forummer geweest op dit forum!

:heart::heart:

-TheMightySlayer <3

Hey Kensin

 

we ruilen de rollen eens om 🙃 ik wist niet dat dat ooit zal gebeuren. 
 

 

dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening

deze zin komt me bekend voor 🤔. Ik denk dat ik het weet! Het is mijn handtekening. Leuk dat je iets van me geleerd hebt. Volg je toch niet voor niks mijn gigantische topics 

 

Kenshin dit vraag ik me al een tijdje af. Eigenlijk sinds dat Pin, Ronald2001, MenMs en ik minder reageerde op topics hoe het forum zal blijven staan als jij weg gaat. En nu is het zo ver jij gaat over een paar dagen met pensioen. Dus mijn vraag is heb je een vervanger gevonden?

en ik heb nog een vraagje haha. Wat ga jij in al die vrijetijd die je hier besteed wat ga je nu doen met al die vrijetijd?

 

KT ik heb nog een vraagje voor jullie. Kunnen jullie Kenshins account laten bestaan? Want anders zie je zo veel reacties van Anonymous en dan kan je eigenlijk niet meer volgen wie tegen wie praat. En ik vind dat Kenshins naam in ere gehouden moet worden. Want Kenshin is echt goud voor dit forum (geweest). 
 

Kenhsin, ik heb zo veel geleerd van je. En ik heb zo veel bewondering voor jou als formur maar ook enorm als persoon. Ik ga je echt heel erg missen. 
 

groetjes blue 

 

Hey TheMightySlayer

 

Bedankt voor je vriendelijke reactie :slight_smile:  Ik geef je graag hetzelfde compliment terug: jij bent ook een heel waardevolle forummer :thumbsup:  Het ga je goed. 

 

 

Hey Blue

 

Yep inderdaad, dat stukje kwam uit jouw handtekening :blush:  Dat was even een knipoogje naar jou toe, zeg maar. 

 

Mijn vervanger? Ik zeg liever vervangers. Jullie allemaal, samen. Geen zorgen, de wereld draait gewoon door :wink:

 

Ik heb me voorgenomen om in mijn vrije tijd wat meer tijd te gaan besteden in de natuur. Dat doe ik namelijk nog te weinig, vind ik. 

 

Ik ga jou ook missen, Blue :worried:  Je humor bijvoorbeeld, die vond ik altijd erg leuk. En je tekentablet-skills, natuurlijk. Die aanschouwde ik altijd graag. Je creaties, zoals die beker van gisteren, zal ik in ieder geval grondig bewaren. 

 

Gr. Kenshin

Hi lieve Kenshin,

 

het heeft even geduurd, maar nu heb je toch nog, al is het op de valreep, een eigen topic aangemaakt :wink:

Liever had ik natuurlijk gelezen dat je hier voor altijd zou blijven, maar ja, ook al ben je hier strakjes niet meer lijfelijk aanwezig, jij zal hier voortleven in alle reacties die je hier gepost hebt. Je hebt met je posts veel mensen geholpen (niet in de laatste plaats ons) en ook in de toekomst zullen jouw reacties anderen hier nog helpen.

Vaak ging het (zeker voor ons gevoel) verder dan alleen de woorden die geschreven werden. Tussen de regels door gebeurde er nog meer.

Het zal wennen zijn als ik over een week hier op het forum kijk en dan niet 's morgens jouw naam als één van de eersten bij de nieuwe reacties zie staan…..maar het leven gaat door en dat is ook wel weer goed.

 

Twin en ik herinneren ons nog goed dat jij hier je eerste reactie in een topic van mij postte. Om ons dat te herinneren is op zich al redelijk uniek natuurlijk, maar dat geeft wel aan dat jij altijd al speciaal bent geweest voor ons.

Het was in een beetje een onstuimige tijd, want iemand had vanwege persoonlijke omstandigheden, heel kort daarvoor plotseling afscheid moeten nemen.

Hoe dat ongeveer ging kun je terug lezen via de link:

https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/stapelverliefd-op-jur-terwijl-ik-verkering-heb-met-luca-ik-wil-ze-het-liefst-allebei-maar-hoe-dan-34790?postid=277505#post277505

En toen was jij daar (een paar reacties na bovenstaande link). Bijna naadloos vulde jij de ontstane 'leegte’.

Het eerste half uur waren we nog in verwarring, maar toen wisten we het zeker, jij zou een waardige ‘opvolger’ zijn en dat is ook gebleken.

Het klinkt natuurlijk raar om te zeggen dat iemand zo makkelijk inwisselbaar zou zijn voor iemand anders. Maar zo voelde het niet en zo was het ook niet…..

 

Ooit had jij als handtekening:

New beginnings are often disguised as painful endings

Dat zinnetje maakte alles duidelijk en wij wisten dus dat het goed kwam.

 

Deze keer zal waarschijnlijk anders zijn.

Het is misschien een afscheid, maar afscheid nemen klinkt altijd zo zwaar, alsof iets voorbij is, dat het afgelopen is en nooit meer terug komt.

Zo is het nu ook weer niet volgens ons, je kunt ook afscheid nemen van iets om juist door te kunnen gaan met iets anders, iets nieuws. De wereld ligt aan je voeten. Maak er iets moois van.

 

from: https://www.quotemaster.org/endings+and+beginnings

 

Die tijd is nu (bijna)  aangebroken. Het zal wennen zijn. Voor jou en ook voor ons….

 

We zien je volgende week maandag al zitten achter je toetsenbord en je gaat ‘zeker en vast’ nog veel harten raken met wat je schrijft, wat je doet en vooral wie je bent:

 

 

We gaan ons er doorheen slaan.

 

Shouganai.

 

Het mag hier dan wel een afscheid zijn, maar weet dat sinds je  in ons hart zit en dat zal voor altijd zo zijn.

Eens team M&M's is voor altijd team M&M's.

 

Ik voel een liedje aankomen. Dat deden we ook vaker over en weer, dus waarom ook nu niet nog eentje, nu het nog kan:

Take That - Never Forget (Video)

oeps, nou dacht ik serieus dat twin en ik in onze blote kont en verderop dansend in die video zaten….:joy::rofl:

eigenlijk vind ik het volgende nummer mooier

Take That - Back for Good (Official Video)

want hierin zingen ze ‘I want you back for good’, maar ja, we have to 'Let it be’

 

The Beatles - Let It be lyrics

maar dan wel met aangepaste lyrics:

 

en

Nou ja, zo kan ie wel weer :yum:

 

Oh, misschien is het wel leuk (of heel vervelend, wat we niet hopen natuurlijk) om nog een kleine anekdote te vertellen.

Twin en ik wilden pas geleden een haiku voor jou schrijven.

Nou kunnen we nog niet eens een fatsoenlijk Sinterklaas gedicht in elkaar flansen, dus ja, vanuit het niets een haiku gaan schrijven was misschien wel wat hoog gegrepen, maar wij laten ons door niks tegen houden en gingen op onderzoek uit.

Waar moest het over gaan en wat moest er dan in staan. Twin zei zoiets als, Kenshin is altijd zo goed met woorden, zo doordacht en wijs, dus hij moest denken aan een uil. Alsof uilen praten, maar ja, hij kent alleen Meneer de Uil van de fabeltjeskrant, dus, het is hem vergeven. Niet dat we jou echt zien als een uil, maar toch, een uil is slim en wijs wordt er altijd gezegd.

Nu blijkt dat ook weer wat tegen te vallen, tenminste als je weet wat Maarten van Rossem (dacht ik) er over gezegd heeft een paar weken geleden in het programma 'De slimste mens’. Ik kan het fragment zo snel niet terug vinden, misschien dat ik later nog een linkje post.

Het kwam er op neer dat hij zei dat een uil heel goed kan zien en luisteren kortom waarnemen, dus wij (twin en ik) keken elkaar toen aan en dachten, we zitten goed, want dat past echt bij Kenshin.

Alleen de volgende opmerking deed ons twijfelen. Het hersengedeelte voor die zintuiglijke waarnemingen is bij de uil kennelijk zo groot dat er amper nog ruimte in het hoofd van de uil is voor andere hersendelen, met andere woorden, voor de rest zou een uil eigenlijk niet zo veel kunnen. Tsja, toen was het duidelijk voor ons, Kenshin is geen uil of is niet te vergelijken met alles wat een uil ook is.

Toen zijn we een andere weg in geslagen en zijn uitgekomen op deze haiku. We hadden 'm al eerder in een ander topic gepost, maar we vinden dat ie hier niet mag ontbreken:

 

Lief luisterend oor

Onopvallend aanwezig

Oorverdovend stil

 

Het ga je goed Kenshin :relaxed:

Ichi-go ichi-e

 

 

Liefs en hugs van

M&M's en twin en de rest :two_hearts:

 

Een diepe buiging! Met bijna 5700 reacties weet ik zeker dat je heel veel kinderen heb geholpen. Daar mag je echt trots op zijn. Voor ieder topic heb je de tijd genomen om een zo uitgebreid mogelijke reactie te schrijven. We komen je overal tegen.

En dat is straks voorbij... Wij zullen natuurlijk ons best doen om jouw rol over te nemen en zoveel mogelijk kinderen te helpen, maar ik weet zeker dat je gemist gaat worden.

 

Alvast een fijne verjaardag.

 

Groetjess,

Lisa😘

Lieve Kenshin,

Ik jank.

Ik ben nu niet in de gelegenheid om goed de tijd te nemen voor de reactie, zoals ik zou willen. Ik wil wel alvast wat schrijven, want ik ben bang dat ik de emotie die ik nu heb anders niet juist kan overbrengen. Wellicht volgt er nog meer. 

Ik heb de afgelopen tijd veel emotionele berichten gelezen. Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Jij hebt ze (natuurlijk) ook gelezen. 

Toen ik je leerde kennen op het forum was ik hier heel actief. Toen mij dat niet meer lukte door persoonlijke redenen, merkte ik dat jij postte waar ik dat altijd deed. En meer zelfs. Dat gaf me een gerust gevoel om zelf een stapje terug te doen en mijn eigen zuurstofmasker eerst op te zetten. 

Je bent mijn forumvriend geworden. Dat mag ik wel zo zeggen toch? 

Ik ga je missen. Ik ga je missen om de interacties met jou op het forum. Ik ga je missen als aanwinst op het forum. Ik ga je missen in de reacties. Ik ga je missen als aanvulling op mijn reacties. Ik ga het missen om jou aan te vullen of om simpelweg een klavertje vier te geven aan jouw complete en zorgvuldig opgebouwde reacties.

Maar waar afscheid is, is een nieuw begin. Ik gun je alle goeds en ik ben blij voor jou dat je nu een mooie volgende fase in je leven kan beginnen. 

Kenshin, je bent een echte zeldzame diamant, een forum-legende. Jouw forum paspoort staat in mijn hall of fame.

 

"How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard."

Eén van m'n favoriete quotes die vaak als een Pooh quote wordt aangehaald, maar dit niet is. Desondanks een prachtige quote. 

Als je de natuur in trekt, denk dan eens terug aan wat een forummer ooit van jou heeft geleerd:

"Het is altijd belangrijk om tijd vrij te maken voor de dingen die er toe doen. Dus maak tijd vrij om eventjes - al is het maar 10 seconde - een boom te knuffelen." -Pin

Ik zal het zeker doen en dan denk ik aan jou en alles wat je me (o.a. over bomen) hebt geleerd. 

Gr. Pin

Edit: Zie je, ik vergeet nu al iets belangrijks. Ik sluit niet af met groetjes, ik sluit af met een buiging. De diepste tot nu toe.

*buiging*

Doei Kenshin 🙂

Hey M en Ms, en iedereen om je heen

 

Bedankt voor je lieve reactie, de liedjes, en de anekdote :green_heart:

 

‘Dat zinnetje maakte alles duidelijk en wij wisten dus dat het goed kwam.’

En daar excuseer ik me nog graag even voor. Voor de verwarring, en voor het schrikken. Maar tjah, persoonlijke omstandigheden dwingen je soms tot dingen die je anders misschien op een minder impulsieve manier had kunnen aanpakken. Voor zo’n gevallen heb je kintsukuroi nog, om de brokken te lijmen. 

 

Laten we er nog een liedje ingooien. ‘t Gaat vooral om de eerste zin: How can you miss someone you’ve never met? Verder wil ik met het liedje, dat niet zo vrolijk is, er geen droevige boel van maken, maar ‘k vond die eerste zin zo mooi. ‘t Zal zo zijn dat ik jullie mis zonder jullie ontmoet (als in “in het echt”) te hebben.

 

Nog een liedje, met een algemene boodschap voor wie dit ook moge lezen:

Bless you with love for the road that you go

May you sail far to the far fields of fortune

May you find kindness in all that you meet

May there always be angels to watch over you

To guide you each step of the way

To guard you and keep you safe from all harm

May you bring love and may you bring happiness

Be loved in return to the end of your days

 

Gr. en knuffel, Kenshin

Hallo Kenshin :)

Ook nog de groeten van mijn 2 katjes Thunder & Tyler aan jou! Ik vindt het echt jammer dat je bijna 19 bent en het forum moet verlaten (Misschien kunnen we een uitzondering maken voor Kenshin :wink: )

-TheMightySlayer <3

Hey @xLisa 

 

Thanks voor je reactie :slight_smile:  Ik zie jou altijd graag voorbijkomen in een topic. Het beste gewenst :four_leaf_clover:

 

 

Hi @Pin 

 

‘Ik jank.’

Dan zijn we al minstens met twee.

 

‘Je bent mijn forumvriend geworden. Dat mag ik wel zo zeggen toch? ‘

Tuurlijk :green_heart:  Je zit voor altijd in m’n hart, Pin. Je bent een uniek, verstandig, krachtig, en dapper iemand, en ik zal je missen. Ik hoop dat jij het in de toekomst wat minder zwaar krijgt, want als ik het goed begrijp, heb je het niet gemakkelijk. En dat terwijl ik jou alle geluk van de wereld toe wens. 

 

Nogmaals; ik ga jou missen, Pin. Echt. Wat we hebben opgebouwd op dit forum vind ik erg uniek. Ik vond het grappig hoe onze reacties elkaar mooi aanvulden, hoe we in serieuze tijden plaats vonden voor humor, enzovoort. 

 

Als jij mij een diamant noemt, noem ik jou een amethist. Amethist staat onder andere voor oprechtheid, waarheid, bescherming en heling. Dat past mooi bij je, vind ik. Je bent volgens mij ook gewoon prachtig, net als een amethist. 

 

Bomen knuffelen kan ons verbinden. De knuffel die ik aan een boom geef, kan de boom doorgeven via de grond, recht naar de boom die jij knuffelt. Dan ontvang jij mijn knuffel via de boom. Ik roep dus iedereen massaal op om bomen te knuffelen, ok?

 

Oh trouwens, Pin, jouw diploma dat je laatst in elkaar knutselde staat ook al tussen de andere forum-kunstwerken die op mijn altaar (persoonlijk heilig plekje) komen :slight_smile:

 

*buiging*

 

Hallo @TheMightySlayer 

 

Oh hey, Thunder en Tyler :slight_smile:  Stellen jullie het goed bij TheMightySlayer? Ik ben overtuigd van wel. Geef TheMightySlayer maar een lieve knuffel in mijn naam, Thunder en Tyler. Dat doen jullie vast goed. 

 

Gr. Kenshin

Hey 

 

Pin en Kenshin jullie hoeven je geen zorgen te maken dat jullie de enigste zijn die huilen… ik huil met jullie mee... 

ik wist toen ik 18 werd dat we uit elkaar gehaald zouden worden. Maar ik had gehoopt dat ik de oudste was… want dan hadden we nog ietsjes langer. 
Kenshin jij hebt een heel mooi plekje in m’n hart. En niemand kan dag plekje ooit vervangen. 
 

ik ga morgen zeker een boom een knuffel geven. Dus als je in eens sterker energie voelt dan kan het zo maar zijn dat ik het ben. 
 

groetjes blue 

Beste Kenshin.

 

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ga je wel extreem missen. Je hebt echt geen flauw idee hoeveel ik aan je gehad hebt de laaste 2/3 jaar. Echt waar. Ik was elke keer super blij als ik een mail kreeg met jouw naam er in als je op mijn topics had gereageerd (geld ook voor wat andere users maar nu gaat het even over jou)

 

Bedankt voor alle weetjes over Japan, alle mooie quotes en alle goede adviezen. Er is zo veel dat ik nog zou kunnen zeggen. Maar lange posts zijn niet meer echt mijn ding.

 

Het is vast super cheesy maar ik ga je denk ik nooit echt vergeten.

 

~Asy

Omdat ik na 2 minuten alweer realiseer dat ik vergeten ben wat dingen te zeggen:

 

‘Ik jank.’

'Dan zijn we al minstens met twee.'

Maak er maar 3 van.

 

'Bomen knuffelen kan ons verbinden. De knuffel die ik aan een boom geef, kan de boom doorgeven via de grond, recht naar de boom die jij knuffelt. Dan ontvang jij mijn knuffel via de boom. Ik roep dus iedereen massaal op om bomen te knuffelen, ok?'

Oh jee. Dit was ik al weer helemaal vergeten. Zoveel mooie herineringen met jou @Pin en @M en Ms. ik kan me heel wat rare gesprekken herrineren met heen en weer verwijzingen naar onze andere topics (waar we overigens snel eens verbod op kregen) wat me wel heeft maken lachen en serieus een verschil heeft gemaakt.

 

*buiging*

Ah nog zo'n mooie herrinering. Vgm was het eerst *knuffel* of *hugh* maar omdat ik zo'n hekel had (en heb) aan mensen aanraken werd het buiging :) (of vergis ik me nu?)

 

*buiging*

(Vertaling: heel erg bedankt. En ik heb heel veel respect voor je Kenshin)

Hey @Blue 

 

Waar ik een plekje in jouw hart heb, heb jij er eentje in het mijne veroverd. Je vriendelijkheid, je doorzettingsvermogen, je humor, enzovoort. Allemaal hebben ze een plaatsje gekregen. Ik zal je nooit vergeten :slight_smile:

 

Hi @Asy 

 

Thanks voor de verjaardagswens :slight_smile:  Blij om te horen dat je graag van me hoorde. Ik hoorde ook graag van jou. En geen zorgen hoor, je komt lief over, helemaal niet ‘cheesy’ :slight_smile:

 

*buiging*

Kenshin

Hii Kenshin

 

Even een kort berichtje want ik ben hier slecht in😂

 

Bedankt voor al je hulp, snelle reacties en aandacht.

Niet alleen voor mij maar voor alle forum leden, je heb 5000+ reacties en dit is je enige topic. Ik vind dat speciaal,ik vind dat je daar erg veel liefde voor moet hebben om elke dag mensen te kunnen helpen

 

Nu is mijn topic redelijk dood en "spreken" wij elkaar niet zovaak, maar topics zoals die van blue en van de persoon met zijn ouders en juf, dat zijn topics die nogsteeds reacties nodig hebben en binnekort kan je dat niet meer.. wat voor deze personen zeer waarschijnlijk een gemis zal zijn.

 

Kenshin, veel plezier en succes in de toekomst ♥️

Ik vind het super hoe al m’n forumvrienden, als ik jullie zo mag noemen, hier een bericht plaatsen :slight_smile:  Heel erg bedankt allemaal :blush:

 

Hey @ronald2001 

 

Blij van jou te horen :slight_smile:  En graag gedaan, van de reacties enzo. We hebben elkaar inderdaad al even niet meer gesproken, maar ik houd sowieso goede herinneringen aan je over :slight_smile:  Jij ook alle geluk toegewenst, in het nu en in de toekomst :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Mijn katjes begonnen meteen te spinnen. <3

Ondanks dat je het forum zult verlaten zal ik je nog altijd herinneren, en misschien komen we elkaar ooit nog tegen!. 

-TheMightySlayer <3

Hi iedereen,

 

twin en ik hebben wat hapjes en drankjes gemaakt, want tijdens het ophalen van herinneringen is dat ook wel leuk, toch. Pak gerust er is genoeg voor iedereen…

 

 

sorry geen Belgische vlaggetjes….

​​​​

Ik ga later nog wel even reageren op van alles. Heb het ondertussen gezellig met elkaar. ik loop wel wat rond

 

Groetjes,

M&M's

Hey lieve Kenshin, 

 

Ik weet even niet wat ik moet zeggen.

Oke, allereerst,  Gefeliciteerd met je 19e verjaardag alvast! 

Ik wil je heel erg bedanken voor alles ! Je hebt mij en heel veel anderen heel goed geholpen ! Bedankt daarvoor! 

Je geeft altijd goed en steunende reacties , dat is wat ik ook heel erg ga missen, net al jouw persoonlijkheid en karakter.  (Gewoon jij) 

Ik moet toegeven dat het niet veel mensen is gelukt om mij emotioneel te maken, maar het is jou gelukt!  Toen ik dit las moest ik 1 traantje wegpinken.  😥😢Ik wil vast zeggen dat ik je echt heel erg ga missen! Ik gun je alles en jij kunt het! Ik geloof in jou en jij hebt veel in je mars! Daar mag je trots op zijn! 

Ookal ga je weg , jij hebt een plekje in mijn hart en gedachten. Ik hoop dat we elkaar ooit is zullen zien.

Ik zal je heel erg missen, ik zie altijd bij een topic jouw naam staan met weer een goede reactie,  dat zal ik nog even aan moeten wennen. 

En KT is het mogelijk wat Blue zei dat Kenshin account kan blijven bestaan. Of misschien dat jullie een soort van wall maken van een aantal forummers ? Dat zou erg fijn zijn. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Met een diepe buiging en 🍀

Heyy

We zullen je met z'n allen missen! 

We zullen een heel waardevol forumlid verliezen. Op (bijna)ieder topic een reactie van jou. Een lange, uitgebreide. Zelfs al kijk je niet naar de naam, als het een lange reactie is, is die 9/10 van jou. Jammer dat je ervan door gaat/moet. 

Mensen zoals jij zijn er niet veel. Je staat iedere dag klaar, voor mensen die je niet eens kent. Hopelijk help je in je verdere leven nog veel mensen, daar ben je namelijk echt goed in. 

Ik denk dat ik in naam van iedereen hier kan spreken als ik zeg dat je ons gerust hebt gesteld. Als iemand hier zich slecht voelde was je er altijd. Voor iedereen van ons. 

Het ga je goed vriend!

Oja, gelukkige verjaardag! Doe er nog veel bij zou ik zeggen! 🎂🎂

We zullen je missen!😥💔

Kaas123

Hey 

 

MenMs we hebben de rollen goed verdeelt. Jij zorgt voor de hapjes en ik zorg voor het afscheids cadeautje van onze vrienden groep. Nouja niet iedereen staat er op. Deze foto is gemaakt met toestemming van de gene die er op staan. Als iemand anders er ook nog op wilt. Moet je het even zeggen dan maken we gewoon een nieuwe op de zelfde plek met jou er bij 🙃

 

nou namens Pin, Mensens en Twin en mij natuurlijk hebben we een cadeautje voor je. 
we hadden geen inpakpapier. En de winkel had geen leuk inpakpapier. Dus je krijgt hem gewoon zo. Ik was van plan om hem morgen avond af te maken en hem dan via mijn topic te geven. Maar als we hier toch zijn met z’n alle kunnen we hem hier toch ook geven?

 

Vind je hem mooi? 
MenMs en twin hebben even een groeisbeurt gehad vandaar zijn ze langer…

ik hoop dat je je afscheids cadeau leuk vind! 

groetjes blue 

Was me een eer je te hebben mogen meemaken over de afgelopen jaren. Geniet van je pensioen. 

Hey @TheMightySlayer 

 

‘Mijn katjes begonnen meteen te spinnen. <3’

:blush:

 

En inderdaad, wie weet tot later nog een keer :slight_smile:

 

 

Hi @M en Ms 

 

Het is me nog wennen aan die nieuwe profielfoto van je, maar ik vind ‘m helemaal geweldig :slight_smile:  Bedankt voor de hapjes, trouwens. Die maken het nog een stuk knusser :cocktail:

 

 

Hallo @Gebruiker c 

 

Thanks voor de verjaardagswens (dat rijmt) :blush:  En ‘t is wederzijds, dat gemis; ik ga jou ook missen. De sterke jij, de doorzetter, de lieve reactie-plaatser. In ieder geval bedankt voor je reactie hier, het doet me enorm veel plezier (nog een rijmpje). 

 

*buiging* terug

 

 

@Kaas123 

Bedankt voor je lieve reactie, en voor de verjaardagswensen :slight_smile:  ‘t Wordt een heel dubbele verjaardag; aan de ene kant cool dat ik een jaartje ouder word, aan de andere kant lastig dat ik het forum moet verlaten. Maar ja, gelukkig zijn jullie er nog. Ik vertrek dan ook in alle gerustheid dat jullie hier nog wel een tijdje blijven :slight_smile:

 

 

@iedereen    

Jullie hebben allemaal een plekje in mijn hart veroverd. Een heel mooi plekje, omgeven door bomen, goede sfeer en de hapjes van M en Ms. Ik zal jullie nooit vergeten :green_heart:

 

Gr. Kenshin

Reageer