Ik ga met forumpensioen :)



Toon eerste bericht

323 reacties

Hey TheMightySlayer

 

Bedankt voor je vriendelijke reactie :slight_smile:  Ik geef je graag hetzelfde compliment terug: jij bent ook een heel waardevolle forummer :thumbsup:  Het ga je goed. 

 

 

Hey Blue

 

Yep inderdaad, dat stukje kwam uit jouw handtekening :blush:  Dat was even een knipoogje naar jou toe, zeg maar. 

 

Mijn vervanger? Ik zeg liever vervangers. Jullie allemaal, samen. Geen zorgen, de wereld draait gewoon door :wink:

 

Ik heb me voorgenomen om in mijn vrije tijd wat meer tijd te gaan besteden in de natuur. Dat doe ik namelijk nog te weinig, vind ik. 

 

Ik ga jou ook missen, Blue :worried:  Je humor bijvoorbeeld, die vond ik altijd erg leuk. En je tekentablet-skills, natuurlijk. Die aanschouwde ik altijd graag. Je creaties, zoals die beker van gisteren, zal ik in ieder geval grondig bewaren. 

 

Gr. Kenshin

Hier alvast wat stemmige muziek voor straks :slight_smile:  Of gewoon om knus naar te luisteren wanneer het je past. Het klinkt alsof je rond een kampvuur zit :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

hey

 

mag ik er ook bij zijn? 

klopt het dat dat rond 12 uur woord? 

want dan zorg ik dat ik online ben met 2 streepjes bereik. 

 

moet ik alleen de berg op lopen.

maar dat heb ik er voor over 💙

 

ik snap dat je die keuze bij vanvond laat.

ik ga na mijn vakantie een plan maken om af te bouwen. anders val ik diep in een gat...

 

groetjes blue

Ik weet niet wat er te vergaderen zou vallen, want Kenshins verzoek is duidelijk. Misschien alleen vergaderen of ze ons een waarschuwing gaan geven :joy:

‘t Is denk ik tijd dat mijn account verwijderd wordt, dus ik ga me vanaf nu stil houden :slight_smile:  Het ga jullie goed :four_leaf_clover:  Geniet nog van de cupcakes :birthday:

 

Gr. Kenshin

Oke, bedankt lieve Kenshin!   

Ik ga jou ook heel erg missen!🍀🍀 de cupcakes zijn heerlijk! 

 

Groetjes/liefs Gebruiker c

Met een diepe buiging

 

Edit. Geniet van je verjaardag en succes bij de behandelingen! 

Heyhoi,

 

@kenshin we hebben eindelijk jou afscheidscadeau klaar. Nu nog hopen dat je nog een keer komt buurten. Want anders zie je hem niet. hij had last van vertraging. 

 

nou @Pin, @M en Ms@twin, ​​@Gebruiker c en ik hebben er hard aan gewerkt. We hopen dat je het mooi vind. 
 

Maar we kunnen het hier natuurlijk niet bij laten. We hebben onze chauffeur en fotograaf, @ronald2001 gevraagd of hij ons in het busje van MenMs vader ons vanochtend vroeg langs kon brengen bij jou. Maar jij (de boom, kenshin) sliep nog. Dus we hebben ff een foto van ons allen gemaakt. Maar @ronald2001 kon er niet opstaan omdat iemand beide foto’s moest maken. En bij het spandoek wisten we nog niet dat hij het was. Want het pinsistuut had een vervanger geregeld die dat zou regelen. Dus Pin had aan ons (de rest) doorgeven dat het een onbekende zou zijn. 
 

nu nog maar die foto van vanochtend vroeg. 


Veel succes met alles!

 

groetjes Blue

 

Oh en precies op het moment dat ik de helpende hand badge verdiend heb. 
Hopelijk hielp het ook echt!

lieve Kenshin

 

ik heb geen energie meer om op te blijven.

 

ik zal alles wat je me geleerd hebt voor altijd mee nemen. ik heb het ook in een lijstje staan. 

en een lijstje wat ik nog tot me moet nemen. 

 

ik hoop dat ik om half 12 er nog ff te zijn. 

en anders heel veel succes

en heel veel plezier met je verjaardag 🥳💙

 

groetjes blue

Ik kan het niet laten .

Dit lied geeft denk ook een duidelijke boodschap. 

 

Liefs Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

twin en ik hebben wat hapjes en drankjes gemaakt, want tijdens het ophalen van herinneringen is dat ook wel leuk, toch. Pak gerust er is genoeg voor iedereen…

 

 

sorry geen Belgische vlaggetjes….

​​​​

Ik ga later nog wel even reageren op van alles. Heb het ondertussen gezellig met elkaar. ik loop wel wat rond

 

Groetjes,

M&M's

Hi Kenshin,

 

Twin en ik hebben nadat je afscheid van ons nam jouw muziek opgezet

 

 

Lord of the Rings Music & Ambience | The Shire, A Peaceful Night in Bag End - Relaxing Evening Rain

 

en we zijn er eens rustig voor gaan zitten en hebben alle reacties nog eens doorgelezen.  Heel veel lieve reacties, soms met een lach, soms met een traan….. allemaal  gaan we je missen …. maar we weten dat je genoeg plannen hebt voor de toekomst, een toekomst buiten dit forum ...daar zal je vast ook weer harten verwarmen en mensen helpen. Die toekomst gunnen we je van harte.

Het is gek om te weten dat over een paar uurtjes dit account wordt opgeheven. Dan wordt jouw naam verwijderd bij al jouw 5832 reacties of misschien post je nog iets en dan worden het er 5833 of nog iets meer….. en dan heet je ineens ANONYMOUS en niet langer Kenshin

 

Kenshin kenden we, alhoewel niemand van ons je ooit irl heeft gesproken en als dat wel zo was dan hebben ze vast niet geweten dat jij, óók Kenshin was, want op het forum van de kindertelefoon ben je anoniem en kun je vrij uit praten en helpen we elkaar.

Door dit bericht toe te voegen aan al die andere reacties in dit topic willen we er voor zorgen dat forumleden die hier nieuw komen jou ook leren kennen. Vaak was jij de eerste die ze welkom heette op het forum, dat moet vast een geruststellend gevoel gegeven hebben bij hen.

Het zal wennen zijn als er strakjes geen nieuwe reacties van Kenshin meer bij komen, maar het is ook goed, goed dat je nu je leven buiten dit forum verder vorm kan gaan geven.

 

Het is goed zo.

 

Ik wil graag wat screenshots posten, maar als je het niks vindt, zeg het tegen de Kindertelefoon zodat ze het verwijderen. Wij zouden niet willen dat hier dingen te zien zijn die jij niet wilt, dus voel je niet bezwaard om dat aan te geven. We respecteren dat. No worries, zoals we wel vaker gebruikten op het forum.

 

En toen was die daar, een mailtje  waarvan je hoopt dat die nooit zou komen:

Kenshin heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic Account verwijderen

 

 

Je gaat dan even checken wat de reactie inhoudt en leest dan  het volgende:

 

We wisten dat het er aan zat te komen, maar het is toch even slikken, want Kenshin was niet zo maar iemand. Het ging er bij Kenshin niet om hoeveel reacties een forumlid postte, iedere reactie was even waardevol. Zelf begon Kenshin elke keer met frisse moed en heeft op die manier ruim 5800 reacties gepost.

 

 

 

Hèt topic:

 

Lieve Kenshin,

 

we zouden het snappen dat je misschien nog even wakker ligt en dan terug denkt aan de laatste uren op het forum en misschien wil je nog even rond kijken hier. Dat mag natuurlijk. We hebben ons best gedaan om alles netjes achter te laten voor jou. De deur hebben we op een kiertje laten staan…. loop een rondje ….kijk nog een laatste keer goed rond ….je mag, als je dat wilt ook even tussen ons in komen zitten op de bank….

 

deze tweeling zijn (jammer genoeg) niet de echte M&M's, deze zijn afkomstig uit de corona campagne
bron

 

Zouden wij maar één keertje op anderhalve meter van jou kunnen zitten…..

 

Wil je als je weggaat de deur achter je dicht doen, dat we weten dat het echt over is.

Met een extra klavertje :four_leaf_clover: sluit je de deur voorgoed……

 

Liefs :relaxed: ,

 

M&M's en Twin

10 augustus 2020 05.54

 

Het wachten op het plaatsen van het laatste klavertje vier was begonnen en om 06.17 uur 10 08 2020

kwam die melding binnen:

Hieronder de desbetreffende reactie:

 

Het was nog wachten op het plaatsen van de allerlaatste reactie en die kwam om 10.35 uur 10 08 2020: 

Kenshin was er nog wel, maar op weg naar de uitgang. De verjaardag van Kenshin zou thuis gevierd worden met zelfgemaakte cupcakes. Hoe lang zou het nog duren voordat het afscheid definitief zou zijn.

In spanning werd er afgewacht. Een mailtje over de plaatsing van een nieuwe reactie door de Kindertelefoon kwam binnen. Zou dit mail zijn:

 

Dat was 'm. Hieronder de reactie van de Kindertelefoon om 10 08 2020 11.15 uur was het definitief voorbij:

 

Hiermee hebben we een mooie periode met Kenshin afgesloten. Nog even de stat's:

 

 

Groetjes,

M&M's en Twin

10 08 2020

13.00 uur

Hey Gebruiker c

 

Bedankt voor je heel erg lieve reactie :yellow_heart:  

 

Willen jullie nog wat van me weten? Ik draag een kettinkje met een boom. Dat kettinkje kan ik in m’n handpalm nemen, wanneer ik aan jullie denkt. 

 

Ik blijf dit topic trouwens volgen, ook na morgen. Ik zal dankbaar zijn voor elke reactie die voorbij komt, ook al kan ik dat dan niet meer laten merken. 

 

Gr. Kenshin

Ik ben ervandoor, jongens :slight_smile:  Het beste :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

 

Edit: leuke handtekening, M&M’s :yellow_heart: wat lief

Bedankt, Pin. Bedankt, iedereen. Bedankt, Kindertelefoon :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hi Kenshin,

en Pin,

 

‘k Weet niet of je het in Blue zijn topic of hier al gelezen hebt, maar ik ben van plan om voor elke forummer die ik wat kende een boom uit te kiezen en die dan de naam van die forummer te geven…….. 

Ik denk dat ik voor jou, Pin, een sterke eik ga uitkiezen ………... @M en Ms kies ik een naaldboom uit, zo eentje die zelfs door moeilijke tijden zoals winters heen zijn naalden, zijn kracht, moed en positiviteit, behoudt. Of wacht, kan je een naaldboom wel hartelijk knuffelen?

je kunt ook met een egeltje knuffelen als je maar weet hoe, ik denk dat het hetzelfde is met een naaldboom….

weet je wat, ik ga het even voor je opzoeken. Ik heb hieronder een quote gezet met wat info:

 

Hoe je het beste kunt boomknuffelen?

Maak een keuze, met welke boom zou je graag willen knuffelen ;)?

  • Teder: berkenboom
  • Mannelijk en ruw: eikenboom
  • Naaldbomen zijn sowieso geen goed idee, deze geven namelijk hars af 🙂

bron: https://amanprana.eu/Amanprana-blog/lifestyle/boomknuffelen-natuur-aarden/

 

of deze

 

Elke boom heeft een zeker apartheid.
Gezien naaldbomen hars afscheiden vermijd je deze best. Een knuffel met een spar kan namelijk wel een heel plakkerig uitdraaien. Bomen met uitstekende wortels vermijd je best ook. Want van zodra je één bent met de boom is er niets zo vervelends als struikelen over de voeten van je favoriete boom.

bron: https://plazilla.com/page/4295099605/de-magie-van-boomknuffelen

 

oh haha, dat we allerlei sappen afgeven mag toch geen verrassing zijn voor mensen die onze topics lezen...dus zeg het maar, wordt het een naaldboom of niet?

Ik vond die omschrijving die jij gaf wel heel mooi btw

 

Wat ik dus van M en Ms en later ook van jou (omdat jij dit veel met M en Ms bent gaan doen) heb geleerd, is om stukjes uit een tekst te pikken die wel op bepaalde situaties/personen slaan. Het helpt mij om teksten soms te herschrijven. Iets wat dan totaal niet meer lijkt op het nummer of iets wat ik een stuk verder uitbreid, maar dat maakt niet uit. Dat helpt me om het nummer me eigen te maken. Ik vind het heel mooi dat ik dit nu doe en kan, dus sowieso bedankt dat jullie mij dat hebben laten zien.

precies dat, je mag er best je eigen draai aan geven en idd het is zeldzaam dat de hele tekst van een nummer helemaal van toepassing is, dus dan nemen wij er een stukje uit of alleen de titel of whatever, het gaat er om dat jij er een fijn gevoel bij hebt

wat we ook proberen te doen is  een liedje ‘op te hangen’ aan positieve dingen ook al was de hele situatie dat niet, uhm beetje uitleggen wat ik bedoel: twin en ik dansen graag en doen dat het liefst ook op straat, maar ja, dan zijn er dus ook van die treiter gasten die ons dan belachelijk gaan maken en dan is het eigenlijk ipv een leuke dag een kut dag voor ons. Om deze situaties dan toch met een smile te kunnen herinneren denken we aan het liedje Sorry van Justin Bieber, maar dan in de uitvoering van TheRoyalStampede. Die gasten maken zichzelf belachelijk door hun dansen en zingen en ze hebben er schijt aan en daardoor vinden mensen op straat hen amusant en leuk en als we dan ook nog een paar leuke jongens in die videoclip hebben gezien is onze nare/vervelende herinnering omgedraaid in iets positiefs. Als wij dan terug denken aan die ene leuke jongen die op 2.53-2.54 minuut als enige uitbundig moet lachen dan is onze dag ineens weer goed. De herinnering aan die anderhalve seconde dat hij in beeld is, is genoeg om een kut situatie om te toveren naar iets leuks. Wij kunnen dat dan instant oproepen, klinkt lekker vaag, maar zo werkt het bij ons. Het relativeert de hele situatie.

 

JUSTIN BIEBER SORRY In Public

Ze zingen wel 'Sorry', maar eigenlijk hebben ze schijt aan wat mensen van hun zingen en dansen vinden. Het raakt ze niet, zoiets. We kunnen dat dan ook toepassen op andere situaties en die turnen we dan ook van negatief naar positief. Wij gaan (bijna) nooit van iets negatief naar een negatief liedje. Op zich zou je denken dat dat er goed bij past en ja, dat is misschien ook wel zo, maar dan zak je vaak nog verder weg, als je begrijpt wat ik bedoel.Het is wel eens lekker om dat wel te doen en er dan ook (heel) hard bij te gaan huilen, dat lucht ook wel op. Maar meestal draaien we het naar het positieve.

 

Misschien is dit een tip om toekomstige situaties de baas te kunnen…

 

Groetjes,

M&M's

Hi M&M’s

 

Heel erg bedankt voor je lieve en begripvolle reactie :slight_smile:  Het doet me goed te horen dat jullie mijn beslissing begrijpen en respecteren. 

 

Jullie zijn bezig met iets dat jullie nog gaan posten. Ik ben benieuwd :blush:  En geen zorgen. Ook als ik niet meer kan reageren, blijf ik hier nog wel even rondzweven. 

 

Knuffel terug aan jullie allen :slight_smile:  Tenslotte wens ik jullie toe dat jullie Mats nog een keer tegen het lijf lopen. Dat lijkt me namelijk een heel mooi moment. 

 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Jij ook een fijne dag. Ze wensen je allebei de groetjes terug (Thunder ging spinnen en Tyler ging mijn vinger likken).

-TheMightySlayer <3

Hey Kenshin,

Fijn dat je op deze manier duidelijkheid geeft aan een hoop forummers die onderdeel waren van die nieuwe regels discussie. Ik vind het knap dat je je hier zo kwetsbaar opstelt en toch iets deelt. Af en toe deelde je wel iets in topics van anderen, maar nooit had je een topic van jezelf. Nu je wel een topic van jezelf hebt, gaat het ook niet over aspecten van jou die we nog niet kenden. Bepaalde onderdelen van jou en je offline leven heb je waarschijnlijk niet voor niets voor je gehouden en dat is je goed recht. 

Ik vind het dan ook jammer om te horen dat je gezondheid niet echt lekker loopt. Graag had ik je daarmee geholpen waar dat had gekund, maar mijn middelen zijn uiteindelijk ook maar beperkt. Het doet me goed te lezen dat je in goede handen bent van experts. Aan motivatie ontbreekt het je in ieder geval niet. Het klinkt als een mooi plan wat je nu voor je hebt liggen en ik heb er alle vertrouwen in dat je later in je leven een hoop anderen gaat helpen. Is het niet via jouw beroep, dan weet ik zeker dat je op een andere manier ook je behulpzaamheid zal uiten.

Ik lees momenteel het boek '’The Starless Sea'’ van Erin Morgenstern. Ik ben nog niet heel ver, want lezen gaat moeizaam met de concentratie die ik bezit (helemaal geen rip). Toen ik vandaag ff een paar minuutjes kon lezen kwam ik opeens deze passage tegen en het was te mooi voor woorden:

 

'’She places a hand over her chest and gives the pirate a low graceful bow.
The pirate mirrors the gesture, the bowed head, the hand near his heart, the formal acknowledgment that their dance has ended.
He pauses before he lifts his head, holding on to the moment as long as he can.
When he raises his eyes the girl has already turned from him and walked silently to the opposite wall.
Her hand hovers above the key. She does not look over at the guard or back at the pirate. This is her decision and she needs no outside assistance in making it.'’

Dit is wat ik wil dat je je voorstelt als ik *buiging* schrijf. Je kan wel raden dat jij de '’girl'’ rol vervult (niet zeggende dat jij een ‘she’ of ‘girl’ bent of ik jou zo zie, jij bent gwn Kenshin voor mij, maar ik kan het geslacht nu eenmaal niet genderneutraal maken of wegtoveren, aangezien het een quote is...) Zelfs het einde klopt helemaal, zeker nu jij zo moedig deze beslissing neemt en hier hebt gepost.

Hier dus mijn buiging, mijn gebogen hoofd met mijn hand bij mijn hart, als een teken dat onze ‘dans’ is geëindigd. Hoewel ik betwijfel dat dit de laatste buiging zal zijn. 

*buiging*

Gr. Pin

Hey @Gebruiker c 

 

Da’s voor mij helemaal geen brutale vraag hoor, die je daar stelde :slight_smile:  Ik had al enkele dingen in gedachten, die ik kan doen voor na ik van het forum verdwijn. Zoals je al voorstelde: mediteren in de openlucht, en in de natuur rondhangen. Ook denk ik vaker cupcakes te gaan maken ofzo, zodat ik hopen tijd kan steken in het versieren daarvan. In september begin ik dan ook aan een nieuwe opleiding, dus zal ik mijn handen wel vol hebben. 

 

 

Hallo @RedHex 

 

Ik word wat verlegen van jouw complimentjes :blush:  En zoals al gezegd werd is dat de reden dat ik van het forum vertrek, dat ik negentien word. Het forum is voor jongeren tot en met achttien jaar. Ik zou trouwens niet willen dat er voor mij een uitzondering wordt gemaakt. De forumregels horen er voor iedereen te zijn. 

 

 

Hi @ikkongeennaamverzinnen 

 

Bedankt voor je lieve berichtje :slight_smile:

 

 

Hey @IdkAnameDealtwithIt 

 

Thanks voor je reactie, en het liedje :slight_smile:  Ik speel ‘m momenteel heel luid af in mijn kamer. 

 

 

 

Gr  Kenshin

Welterusten iedereen :)

 

Gr. Kenshin

Da’s een leuk idee, TheMightySlayer :slight_smile:  Ik zou dan bij de Kindertelefoon van België gaan werken, want ik woon in België. Sowieso draait de opleiding die ik ga volgen rond hulpverlening, dus personen helpen is sowieso iets dat ik nog zal doen in de toekomst. 

 

Gr. Kenshin

M en Ms schreef:

Kenshin heeft ons net welterusten gewenst, dus dat is een teken, denk ik

Misschien wel hè? Balen dat ik net die taart naar binnen heb gewerkt en nu klaarwakker ben :wink:

iedereen is bij ons in Frankrijk welkom en als we weer thuis zijn in NL

Het is misschien wel even zoeken zonder adres maar jullie zijn geen opgevers, dus ik zie jullie vanzelf wel komen en anders zie ik jullie her morgen wel weer als alle forumregels weer gelden

 

wij gaan nog even in de jacuzzi om Kenshins's verjaardag te vieren

 

Groetjes allemaal,

M&M's en Twin

Jullie hebben me zo veel moois leren kennen. Bedankt daarvoor 🤍

 

Gr. Kenshin

Ik word wakker en Kenshin is er nog wel 😊

Kunnen we al die screenshots weer opnieuw maken lol 😂😉

Hallo Kenshin :)

Ik was er vannacht niet aanwezig maar je account bestaat gelukkig nog. :)

Wat ga je vandaag doen tijdens je verjaardag en ga je het '’vieren'’ dat je account niet meer bestaat?

 

-TheMightySlayer <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Reageer