ik ga hier weg


  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi lieve forum gebruikers

ik ga van het forum af.
zo m'n topic is klaar 🤔 nee he? zo ben ik niet. ik moet altijd wat meer zeggen…

hier op forum heb ik hele bijzondere tijden mee mogen maken. veel steun mogen krijgen. en het ging hier echt met vallen en opstaan. en mede dankzij jullie ben ik elke x weer opgestaan.

dankzij dit forum heb ik toch hele mooie dingen geleerd. er zijn bvb altijd mensen die naar je willen luisteren als je het even moeilijk hebt, als offline en online.

ik wil zo veel zeggen, ik kan zo veel zeggen maar eigenlijk ben ik nu op het punt gekomen dat mijn topic (lastige situaties in mijn leven) rond is en afgesloten kan worden. waardoor ik het forum ga verlaten met veel moeite. ik ben het al een tijdje van plan en nu komt de tijd.

geen zorgen ik blijf hier nog 2 weekjes of zo dus doe rustig aan als je nog iets wilt zeggen. 

ik wil trouwens wel even iets aan iedereen mee geven voor de laatste x;
wees je zelf en wees niet bang voor ander mans mening. het doet er toe hoe jij je voelt en wat jij wilt. 
en nog 1 dingetje; om hulp vragen mag! het is niet laf, het is juist sterk. vergeet dat nooit!

 

groetjes blue 


426 reacties

ik hoop wel dat ik nog een aantal forum vrienden/gebruikers nog tegen ga komen.
@Gebruiker c@M en Ms@N_V , @Anoniem06@Pin , @Simply Me@Asy want jullie hebben toch echt een bijzonder plekje gekregen. ik ga jullie nooit vergeten. ik zal vast nog iemand vergeten 🙈

 

groetjes blue 

Hey Blue,

Ik ga je missen!

Ik ben al heel lang niet op het forum geweest, dus lang leven het je bent getagd mailtje.

Ik heb trouwens een whiteboard op mijn kamer met de usernames van alle gebruikers waar ik wat van geleerd heb en die ik nooit ga vergeten, en jouw username staat er ook bij :)

Veel succes met je leven verder.

~Asy

Hey Blue, 

 

Weet dat jij bij mij ook een speciaal plekje hebt, ik ga je in ieder geval niet vergeten.

Bedankt voor het taggen trouwens,  anders had ik er waarschijnlijk op het laatste moment pas achter gekomen! Ik wil je alvast (voor nu) bedanken voor alles en ik weet dat jij nu een nieuwe weg in gaat, een weg die je echt verdiend hebt. Jij kan dit Blue, ik heb er vertrouwen in🙂😉

Er staat je nog veel mooie dingen te gebeuren,  dat weet ik zeker. Ook weet ik dat jij meer in je mars hebt dan dat je denkt en dat jij nog veel gaat bereiken. 

Ik ga je missen!

 

Groetjes Gebruiker c 

Als naast Pin jij nu ook weg gaat wordt het misschien tijd voor mij om oom de handdoek in de ring te werpen.

Fijn dat je topic in ieder geval afgerond en afgesloten is.
Dan hebben we sowieso een persoon kunnen helpen.

Succes dan maar en hopelijk het je dit forum nooit meer nodig.
Dat zo eigenlijk voor iedereen moeten gelden, maar zoveel geluk hebben we niet.
 

Hallo Blue :)

Jammer dat je weg gaat… Nu ook nog jij naast Pin.

Ik wens je een mooie toekomst vol geluk. Ik hoop zoals dat MensPersoon zegt dat je dit forum niet meer nodig hebt (in de positieve zin). 

-TheMightySlayer <3

hey 

 

Ik ben al heel lang niet op het forum geweest, dus lang leven het je bent getagd mailtje.

alsjeblieft, het was het proberen waart en het heeft dus gewerkt haha. 

 

Ik heb trouwens een whiteboard op mijn kamer met de usernames van alle gebruikers waar ik wat van geleerd heb en die ik nooit ga vergeten, en jouw username staat er ook bij :)

ahhh super lief! 

ik heb ooit een kleurplaat van M en Ms gekregen en die hangt op m'n coolkast. en daar staan alle namen op die ik getagd heb + kenshin & Ronald2002 zodat jullie een mooi beschermd veilig plekje op m'n kamer hebben. 

 

Veel succes met je leven verder.

jij ook!

 

Weet dat jij bij mij ook een speciaal plekje hebt, ik ga je in ieder geval niet vergeten.

ik heb nog een tekstje voor je haha. heb ik voor een aantal die komen buurten. 

 

Ook weet ik dat jij meer in je mars hebt dan dat je denkt en dat jij nog veel gaat bereiken. 

ook dit hoor ik vaker, haha. 

 

dit is het tekstje 

we kennen elkaar nog niet zo lang eigenlijk al weer 8 bijna 9 maanden. kan je het nog herinneren wanneer je voor het eerst op mijn topic hebt gereageerd? ik wel namelijk, 29 juli 2020. jij bent in die tijd veel voor me gaan betekenen. eigenlijk in de eerste maanden al. ik wil je gewoon bedanken dat je die tijd steeds bij ons (Pin, af en toe M en Ms en mij) bent gebleven. ook al had jij het moeilijk. je bleeft toch je best doen. ik wil je nog 1 ding mee geven, dit;

 


ik hoop dat je het mooi vind. en er wat uit kan halen. 

ja sorry meer heb ik niet te zeggen haha.

 

Als naast Pin jij nu ook weg gaat wordt het misschien tijd voor mij om oom de handdoek in de ring te werpen.

ja dat moet je zelf beslissen 🤔 als je er klaar voor bent. en je het forum achter kan en wil laten moet je het doen. en anders lekker niet. ik doe het nu omdat ik binnenkort ga verhuizen. en meer begeleiding om me heen zal hebben en ik dus op hun moet terug gaan vallen en niet op het forum. en daarbij was ik al heel weinig online.

 

Dan hebben we sowieso een persoon kunnen helpen.

ja pin heeft het lang genoeg volgehouden 😅😂 tot dat m'n topic eindelijk afgerond kon worden haha.

 

Succes dan maar en hopelijk het je dit forum nooit meer nodig.

er zullen zeker momenten gaan komen dat ik terug wil naar het forum maar zo als ik al zij. als ik van het forum ga leer ik beter om hulp te vragen dan te denken. ik heb het forum nog en kan daar wel op terug vallen. 

 

Dat zo eigenlijk voor iedereen moeten gelden, maar zoveel geluk hebben we niet.

nee maar ik denk zelfs als je weg gaat van het forum omdat je te oud bent. dat je toch uiteindelijk 1 of meerdere stappen veder bent gekomen dan je eerst was. het forum is geen wonder platform waar alles opgelost kan worden. maar als je de goeie kant op geduwd bent. of ze zich wel een keer gehoord voelen. dan doen we ons "werk" toch al goed genoeg? 

 

Ik wens je een mooie toekomst vol geluk.

jij ook! 

 

Ik hoop zoals dat MensPersoon zegt dat je dit forum niet meer nodig hebt (in de positieve zin). 

nee ik krijg binnenkort hulptroepen achter me die me kunnen helpen zo waar nodig. oke geen hulp troepen maar klinkt wel leuk 🤔.

 

groetjes blue

Hey Blue!

Ik vind het sowieso heel erg knap van je dat je deze eerste stap hebt gezet. Ik begrijp dat het erg moeilijk van je is om afscheid te nemen, maar ik weet ook dat je dit kunt en dat alles goed gaat komen!

Ik wens je heel erg veel succes (sowieso nu, maar eigenlijk meer als je bent verhuisd). Ook wens ik je rust toe en hoop ik dat je de juiste hulp zult krijgen!

 

Groetjes,

Anoniempje

Reputatie 6
Badge +12

Dag Blue met je tekentalent veel succes in het leven

Reputatie 5
Badge +6

Doeidoei Blue, 

Ook jouw reacties en verhalen/problemen hebben mij enorm geholpen om mijn reacties en inzicht op problemen te verbeteren, eerst wist ik bevoorbeeld niet hoe ik op complexe verhalen/situaties moest reageren, maar na het lezen van meerdere reacties en situaties van jou kan ik het eindelijk beter doen… ik wens jou nog veel succes in de echte wereld, en nog veel geluk met verhuizen! Groetjes voor de laatste keer,

-flopflop14 

 

hey 

 

Ik vind het sowieso heel erg knap van je dat je deze eerste stap hebt gezet.

ja he vind ik ook 🤔 ik ben een half uur vanmiddag gezeten met me duim boven de verzend/plaats knop 😅 

 

 

maar ik weet ook dat je dit kunt en dat alles goed gaat komen!

het gaat ook zeker goed komen. ik heb ook begeleiding ingelicht dat ik het contact met een aantal mensen binnen kort kwijt raak met een leugentje. en dat konden ze begrijpen dat dat moeilijk is. 

 

 

Ook wens ik je rust toe en hoop ik dat je de juiste hulp zult krijgen!

ik heb vandaag gehoord dat er op de tijdelijke locatie al een plek vrij is. dus ja. dat kan snel gaan gebeuren. dus zodra ik er klaar voor ben... 

 

@Anoniem06 ik heb nog een mini tekstje voor jou. nou hier komt ie hoor. 

ik heb zo veel van jou geleerd. 
jij zal het waarschijnlijk niet door hebben gehad maar jij hebt heel vaak toen jij met je eigenlijk dingen aan het strugglen was toch een soort spiegel bij mij voor gehouden. en dat hielp mij dan weer achteraf. door het fijt dat ik jou hielp in jou topic hielp ik me zelf stiekem ook een beetje. 

jij bent in die tijd zonder het forum zo ver gekomen en je bent ook nog eens top als persoon. dus ik weet zeker dat het goed gaat komen.

 

Dag Blue met je tekentalent veel succes in het leven

doei TheShadowOfMortis. tekentalent? nee dat heb ik niet 🤣😅. die tekening voor gebruiker c heb ik wel zelf getekend (ja oké ik heb grooooot uit knipt) maar een talent nee dat ben ik niet. het is m'n hobby en later ook m'n werk dus misschien kom je ooit nog iets van mij tegen op internet 🤔 maar dit blijft tussen het de forum leden en mij. 

 

 

 

 

maar na het lezen van meerdere reacties en situaties van jou kan ik het eindelijk beter doen…

fijn dat dat geholpen heeft. soms kunnen de struggles van een persoon zo ingewikkeld zijn dat het inderdaad moeilijk is om te reageren. zo als mijn struikjes bvb. als je het niet goed hebt uitgelegd snapt niemand er meer wat van. 

 

 ik wens jou nog veel succes in de echte wereld,

dit is toch ook de echte wereld? ik leef toch al in de echte wereld? of als ik van het forum ga. woord ik wakker en dan leef ik in eens in een hele andere wereld. oké sorry ik snap wat je bedoelt. maar m'n gedachtes gingen er over fantaseren haha. 

 

en nog veel geluk met verhuizen!

ik zal het onthouden voor als ik daadwerkelijk ga verhuizen 🤔 maar dankje. 

 

Groetjes voor de laatste keer,

dit klinkt wel heel droevig vind je niet? het is niet voor de laatste x. je weet het niet. misschien ontmoet ik je ooit op een ander platforum of in het echt.

oké sorry dat ik er zo op reageer. ik heb vandaag heel veel frisdrank op voor m'n doen dus ik ben wat druk in m'n kop. 

 

groetjes blue 

 

Heey Blue,

Jammer dat je weggaat, maar goed dat je deze stap nu kunt nemen! In de korte tijd dat ik op het forum zit hebben we elkaar af en toe gesproken en je hebt zeker wel een plekje in mijn hart gekregen na deze tijd.

Ik ben blij dat ik je met  de paar reacties die ik heb gegeven, iets heb kunnen helpen. Ik heb je topic in ieder geval wel altijd meegelezen (niet vaak gereageerd)

Succes en sterkte op je nieuwe plek. Ik denk dat je een hele goede, dappere, grote stap hebt genomen en je mag trots zijn op jezelf!

Ik weet dat het in je zit. Het zit alleen soms een beetje verstopt of weggewerkt, maar je kunt het! Ik geloof in je en vele andere hier van het forum met mij.

Nog een quote speciaal voor jou:
"Het juiste moment, soms is dat nu"

Het ga je goed🍀

Groetjes,
Simply Me

Hey

 

Jammer dat je weggaat, maar goed dat je deze stap nu kunt nemen!

jep, het woord alleen geen makkelijke stap. Maar ik ga er voor 💪

 

Ik denk dat je een hele goede, dappere, grote stap hebt genomen en je mag trots zijn op jezelf!

het is zeker een grote stap voor mij. Want als ik ergens anders ga wonen gaat het betekenen dat ik nog harder aan me zelf ga werken. Maar dat is alleen maar goed. 
 

Het ga je goed🍀

jij ook! Nog heeeel veel succes in de toekomst... 

 

groetjes blue

Heyy,

 

Heel veel succes met alles. Stay motivated voor alles!

You got thisss!!

 

Stay safe, stay dangerous

 

x SD

 

Heey Blue,

Bedankt, ik kan wel wat succes gebruiken, ik zal het zeker nodig hebben.🙈

Het is inderdaad een grote stap en je gaat meer aan jezelf werken, maar dat zal je als het goed is uiteindelijk verder helpen. Daar ga je voor💪

Groetjes,
Simply Me

Badge

Heey Blue,

Je kent me vast en zeker niet meer. En dat hoop ik ook echt haha. Ik ben al heel lang niet meer op dit forum geweest, Ik ben al 3 jaar niet meer actief hier. Wauw dat de tijd zo snel kan gaan soms. Het is wel beetje veranderd allemaal maar oke boeien.

Ondanks dat ik geen acc had keek ik toch op het forum eens in de zoveel tijd. Eigenlijk alleen om te kijken hoe het ging met bepaalde forummers. Vorig jaar of begin dit jaar las ik ergens dat vanaf mei iedereen die 18 is verwijderd wordt. Dus ik dacht vandaag laat ik maar is kijken. En toen zag ik eerst jouw bericht daarna die van Pin. Dus daar ga ik zo ook maar is een berichtje achter laten. Btw is 100Divergent11 al heel lang weg? Zij was echt top! Heeft me ook heel erg veel geholpen.

Nou ja voor dat ik een heel levens verhaal erbij pak wil ik gewoon even zeggen: '’ Heel erg bedankt voor alles! Je hebt me toen die tijd zo ongelofelijk goed geholpen en met mede dankzij jou heb ik me leven weer op orde kunnen krijgen. Ik hoop dat je een fantastische toekomst gaat hebben! En dat je er het beste van gaat maken. Misschien komen we elkaar ooit nog tegen, alhoewel je dan wel naar London moet komen haha:sweat_smile:

^

Just S

Hi @Blue ,

 

 

:wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Hi @Just S. ,

 

twin and I remember you, ‘mister :wink: you can call me Just S…’ met je in ‘stoplichtkleurenveranderende profielfoto….’

Fijn om te horen dat je goed bent geland daar in London.

Maybe we will ttyl

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M’s en twin

Hi @Blue  en iedereen die mee leest,

 

bijna vergeten op te schrijven, nog iets om alvast over na te denken. Wij vinden het wel iets hebben.

 

‘...I close my eyes to see…’

 

klinkt wel apart toch. Je ogen dicht doen om te zien…..

Later meer uitleg.

 

Nu gaan we eerst nog ff slapen en dan werken van 10.00 tot 22.00 uur, dus tot later :wink:

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin

hey

 

gewooniemand12 

 

Heel veel succes met alles.

thx jij ook!

 

Stay motivated voor alles!

ik doe me best en dat is goed genoeg. 

 

Bedankt, ik kan wel wat succes gebruiken, ik zal het zeker nodig hebben.🙈

dat zeg ik ook altijd maar Simply Me we gaan gewoon knallen 💪. ik weet dat jij het kan. en nu moet jij er nog in geloven. 

 

hoi Just S.

 

Je kent me vast en zeker niet meer.

nee sorry 🙈 

 

Ik ben al heel lang niet meer op dit forum geweest, Ik ben al 3 jaar niet meer actief hier.

ik ben hier pas 2 jaar haha. en heb nooit topics terug gelezen of zo. ja die van Pin en M en Ms maar voor de rest niet. sorry 🙈. maar welkom terug? 

 

Btw is 100Divergent11 al heel lang weg?

ja al een tijdje maar nog geen jaar denk ik 🤔 ik heb niet echt een tijd besef dus idk. 

 

Zij was echt top! Heeft me ook heel erg veel geholpen.

ja dat zeker! maar iedereen hier is eigenlijk gewoon super 🙈

 

Heel erg bedankt voor alles! Je hebt me toen die tijd zo ongelofelijk goed geholpen en met mede dankzij jou heb ik me leven weer op orde kunnen krijgen.

ik weet niet of ik daar aan mee heb geholpen 🙈🤔 maar als ik dat wel heb gedaan, graag gedaan 😊

 

Ik hoop dat je een fantastische toekomst gaat hebben!

ik hoop het ook haha. ik hoop het ook voor jou! 

 

Misschien komen we elkaar ooit nog tegen, alhoewel je dan wel naar London moet komen haha:sweat_smile:

je weet het niet. misschien ben je bevriend met m'n nicht en ga ik je toch zien 🤔 ik zou namelijk dit jaar naar Londen gaan haha. alleen ja, corona. want ik wil mijn nicht weer zien en hoe ze werkt en zo.

 

twin en MenMs ik kom later terug op jullie want heb een tekstje voor jullie en 2 tekeningen haha. dus heb geduld. want ik ben nu onderweg naar werk van een examen. dus ik kan niet bij me ipad. + hij is 0% 😱

 

groetjes blue

Reputatie 5
Badge +5

blue, ik wil je alleen maar bedanken… het forum gaat je missen net zoals ik. het gaat je goed… en als het zo moet zijn, zullen we elkaar tegenkomen.

ja he vind ik ook 🤔 ik ben een half uur vanmiddag gezeten met me duim boven de verzend/plaats knop 😅 

 

Maar je hebt het gedaan!!

 

@Anoniem06 ik heb nog een mini tekstje voor jou. nou hier komt ie hoor. 

ik heb zo veel van jou geleerd. 
jij zal het waarschijnlijk niet door hebben gehad maar jij hebt heel vaak toen jij met je eigenlijk dingen aan het strugglen was toch een soort spiegel bij mij voor gehouden. en dat hielp mij dan weer achteraf. door het fijt dat ik jou hielp in jou topic hielp ik me zelf stiekem ook een beetje. 

jij bent in die tijd zonder het forum zo ver gekomen en je bent ook nog eens top als persoon. dus ik weet zeker dat het goed gaat komen. 

 

Ah, bedankt Blue! Voor mij geldt hetzelfde, ik heb zeker ook veel van jou geleerd!

 

Reputatie 6
Badge +12

 

hey 

 

Ik vind het sowieso heel erg knap van je dat je deze eerste stap hebt gezet.

ja he vind ik ook 🤔 ik ben een half uur vanmiddag gezeten met me duim boven de verzend/plaats knop 😅 

 

 

maar ik weet ook dat je dit kunt en dat alles goed gaat komen!

het gaat ook zeker goed komen. ik heb ook begeleiding ingelicht dat ik het contact met een aantal mensen binnen kort kwijt raak met een leugentje. en dat konden ze begrijpen dat dat moeilijk is. 

 

 

Ook wens ik je rust toe en hoop ik dat je de juiste hulp zult krijgen!

ik heb vandaag gehoord dat er op de tijdelijke locatie al een plek vrij is. dus ja. dat kan snel gaan gebeuren. dus zodra ik er klaar voor ben... 

 

@Anoniem06 ik heb nog een mini tekstje voor jou. nou hier komt ie hoor. 

ik heb zo veel van jou geleerd. 
jij zal het waarschijnlijk niet door hebben gehad maar jij hebt heel vaak toen jij met je eigenlijk dingen aan het strugglen was toch een soort spiegel bij mij voor gehouden. en dat hielp mij dan weer achteraf. door het fijt dat ik jou hielp in jou topic hielp ik me zelf stiekem ook een beetje. 

jij bent in die tijd zonder het forum zo ver gekomen en je bent ook nog eens top als persoon. dus ik weet zeker dat het goed gaat komen.

 

Dag Blue met je tekentalent veel succes in het leven

doei TheShadowOfMortis. tekentalent? nee dat heb ik niet 🤣😅. die tekening voor gebruiker c heb ik wel zelf getekend (ja oké ik heb grooooot uit knipt) maar een talent nee dat ben ik niet. het is m'n hobby en later ook m'n werk dus misschien kom je ooit nog iets van mij tegen op internet 🤔 maar dit blijft tussen het de forum leden en mij. 

 

 

 

 

maar na het lezen van meerdere reacties en situaties van jou kan ik het eindelijk beter doen…

fijn dat dat geholpen heeft. soms kunnen de struggles van een persoon zo ingewikkeld zijn dat het inderdaad moeilijk is om te reageren. zo als mijn struikjes bvb. als je het niet goed hebt uitgelegd snapt niemand er meer wat van. 

 

 ik wens jou nog veel succes in de echte wereld,

dit is toch ook de echte wereld? ik leef toch al in de echte wereld? of als ik van het forum ga. woord ik wakker en dan leef ik in eens in een hele andere wereld. oké sorry ik snap wat je bedoelt. maar m'n gedachtes gingen er over fantaseren haha. 

 

en nog veel geluk met verhuizen!

ik zal het onthouden voor als ik daadwerkelijk ga verhuizen 🤔 maar dankje. 

 

Groetjes voor de laatste keer,

dit klinkt wel heel droevig vind je niet? het is niet voor de laatste x. je weet het niet. misschien ontmoet ik je ooit op een ander platforum of in het echt.

oké sorry dat ik er zo op reageer. ik heb vandaag heel veel frisdrank op voor m'n doen dus ik ben wat druk in m'n kop. 

 

groetjes blue 

 

Het is erg mooi ik hoop dat ik  ooit nog iets van je tegenkom hoor want het is 🤩😍

Reputatie 6
Badge +12

Je tekeningen bedoel ik dan

Lieve Blue,

Wat ben ik ontzettend trots op jou! Ik weet niet eens hoe lang geleden ik je voor het eerst sprak op het forum. Moet zeker 2/3 jaar geleden zijn geweest? Je was enorm onzeker en dit was jouw aller eerste stap op je grote zoektocht naar beter. Naar beter voelen, beter eten, beter wonen, beter leren, beter leven. Een berichtje op het forum. 

Steeds meer mensen heb jij vanaf toen meegenomen met je zoektocht. Mensen in je echte leven en mensen op het forum. Je hebt een supportnetwerk opgebouwd én je hebt je leren navigeren in het leven waarin dat netwerk blijft veranderen. 

Je hebt geleerd om voor jezelf opgekomen. Zo heb je gezorgd in een betere thuissituatie te komen. Zo begon je zoektocht en zelfs toen je dacht dat al rond te hebben, kwam er weer een nieuwe hobbel op de weg en ook die ben je nu aan het overwinnen.

Blue, ik denk dat ik niemand anders ken die het zo gigantisch moeilijk is gemaakt om zichzelf te zijn. Iemand die alles tegen leek te hebben. Wat heb ik ontzettend veel respect voor hoe jij je hier doorheen slaat! 

Jij bent een voorbeeld voor mij, Blue. Ja, dat meen ik echt! Want wat heb ik ontzettend veel van jou geleerd! Hoe het is om in hele nare thuissituaties is. Hoe het is om voor jezelf te moeten zorgen wanneer je daar nog niet klaar voor bent. Hoe je door moet blijven vechten en waar je die kracht vandaan moet halen.

Jij bent zo ontzettend sterk, Blue. Ik hoop dat je nu eindelijk eens de juiste begeleiding krijgt, zowel voor je woonsituatie als voor je trauma's. Met dat extra zetje van die hulpverleners ga jij enorm ver komen. Daar heb ik alle vertrouwen in!

Het was een eer een onderdeel te mogen zijn van jouw verhaal. Ik zal je nooit vergeten, Blue. 

Gr. Pin

hey lieve iedereen 


hey BigBrother

 

blue, ik wil je alleen maar bedanken… 

dat hoeft niet 😊

 

het forum gaat je missen net zoals ik.

dat het forum mij gaat is alleen maar mooi want ik ga het forum ook missen. 
 

hey lieve Pin

 

Ik weet niet eens hoe lang geleden ik je voor het eerst sprak op het forum. Moet zeker 2/3 jaar geleden zijn geweest?

nou 2 jaar geleden haha. Nu wil ik het ook weten 🤔 1 julli 2018 voor zo ver ik het zie. 
 

Blue, ik denk dat ik niemand anders ken die het zo gigantisch moeilijk is gemaakt om zichzelf te zijn. Iemand die alles tegen leek te hebben. Wat heb ik ontzettend veel respect voor hoe jij je hier doorheen slaat! 

ik woord er een beetje stil van. Uit jou worden klinkt het als of ik een strijder ben. 

 

Jij bent een voorbeeld voor mij, Blue. Ja, dat meen ik echt!

samen... 

 

Het was een eer een onderdeel te mogen zijn van jouw verhaal. Ik zal je nooit vergeten, Blue. 

ik ben blij dat jij een onderdeel er van wouw zijn. En stiekem blijf je onderdeel. Je helpt mij nog steeds enorm. Ook als ik alleen ben help je soms nog.

 

oké ik wil nog iets zeggen, dit had ik al geschreven.

we hebben al "afscheid" genomen van elkaar in jou topic maar toch heb ik een persoonlijke berichtje.
ik heb zo veel geleerd van jou. het eerste als je vraagt wat ik van jou geleerd heb kan ik zeggen is het toch echt dat het oke is om je te voelen hoe je je voelt en te zijn wie je bent. Jij bent van af het begin dat ik op het forum ben zo'n grote steun geweest. en daar zal ik altijd dankbaar voor zijn. Je steunt me nu nog steeds heel erg. Ook vandaag, ik wouw “foute” dingen doen. En jij spookte weer in m’n hoofd. En hielp me daar weer mee. 
 

sorry M en Ms jou reactie komt later 😊 ik ga zo slapen

 

groetjes blue 

Reageer