Vraag

Ik ben gelukkig😊

  • 12 February 2019
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben een hele tijd niet online geweest en dat is erg positief😃. Ik heb geen last meer van zelfmoordgedachtes en ben een grootendeels positief persoon.
Ik zit nu in het tweede jaar van mijn opleiding en heb een hele leuke groep mensen die mij en elkaar heel goed steunen.
Tuurlijk heb ik nog dagen die moeilijk zijn maar kan hier nu met andere over praten. Ik haal goede cijfers en heb een leuk baantje.
Ik wil iedereen die nu in een nare periode zit meegeven dat het echt beter wordt en dat iedereen hier er voor je is❤
Liefs
IemandMens❤❤❤😘

4 reacties

Hoi iemandmens,

Wat fijn om te horen dat het beter met je gaat! Omdat het goed met je gaat, zit je minder op het forum. Toch ben je nog hierheen gekomen om ons dit fijne nieuwtje te brengen. Dat is echt leuk!

Ga zo door! Ik hoop dat je deze stijgende lijn voort kan zetten :)

Gr. Pin
Goed om te lezen dat het zo goed is.
Hopelijk was er geen link met je problemen en het forum, dat zou een beetje jammer zijn.
Badge +5
Zo fijn voor je!! *Kus*
Wat goed van je dat je een tijdje offline bent geweest op het internet/forum. Hier worden gevoelige verhalen vertelt en dat is voor niemand fijn. Super goed dat je zo'n stap hebt genomen en dat je weer verder kan met het leven!

Reageer