iemand ideetjes verjaardag bestie?

  • 14 January 2020
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Badge

Haii, deze keer geen sad topic maar ik zoek inspiratie! Het ligt best gevoelig dus ik dacht ik plaats het beter hier op dan ergens anders. 
 

Sinds dat ik me kan herinneren zijn (later we zeggen, flobbel) en ik vriendinnen. We hebben al heel veel samen mee gemaakt, en onze band is heeeel sterk. Ze steunt me altijd. helaas zitten we niet meer bij elkaar op school. Onze scholen horen wel soort van bij elkaar, we zien elkaar  ook soms op de gang, maar ja je snapt me.  Binnenkork mogen we misschien ook een dagje op elkaar scholen kijken (we hebben erg verschillende scholen) wat natuurlijk super leuk is. Toen we vanmiddag naar dansen fietsten, vertelde flobbel hoe erg ze me miste op school en dat ze daarom ook had gehuilt in de klas. Ik wist meteen wat ze bedoelde; ik had serieus gisteravond nog liggen huilen in bed omdat ik haar miste! Niet omdat we niet genoeg met elkaar doen, of we elkaar niet genoeg zien, maar omdat we elkaar gewoon missen in de klas. Op 2 feb. Is ze jarig en ik wil iets echt heel moois voor haar maken. Ik hou van tekenen en kan als ik goed mijn best doe wel een prima tekening halen, maar ik weet echt niet wat ik nou moet tekenen. Hebben jullie een idee? 
 

Groetjes leonie🥰


6 reacties

Misschien kun je voor wat inspiratie eens op de insta van creachick kijken zij maakt altijd super gezellig uitziende tekeningen. 

teken jullie 2 🥰🥰

Reputatie 2
Badge +1

Heeyyy

Fijn dat je zo'n lieve vriendin hebt zeg! Ik snap dat jullie elkaar missen. In ieder geval erg fijn dat jullie band zo goed blijft ookal zitten jullie nu op andere scholen! 

Misschien kan je allemaal kleine tekeningetjes in 1 grotere kan verwerken. Op die tekeningetjes kan je misschien leuke momenten die jullie hebben meegemaakt tekenen, of dingen waar jullie erg om moesten lachen, dingen die alleen jullie begrijpen, gewoon dat soort persoonlijke dingetjes.

Ik hoop dat je er wat aan hebt😜❤

 

Greetzzz Daniëlle 

Hallo Danielle :)

Volgens mij hoeft ze geen inspiratie meer want die verjaardag is al geweest…

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +1

@Dr8gon99 hahaha whooepss, soms kijk ik een beetje te laat naar de datum😂🤦‍♀️

Hey Leonie

 

Wat lief dat je je voorneemt om een tekening te maken :slight_smile:

 

Misschien zou je een “herinneringstekening” met jullie speciaalste herinneringen samen kunnen maken. Dat kunnen fijne momenten zijn, maar ook moeilijke momenten waar jullie elkaar door hebben gesleurd. 

 

Een bucketlist, maar dan getekend, zou ook leuk kunnen zijn. Je zou er zowel avontuurlijke als eenvoudige, gezellige dingen op kunnen zetten. 

 

Gr. Kenshin

Reageer