Vraag

iemand forum-vrienden?


Reputatie 5
Badge +1

Als dit topic tegen de regels zijn, verwijder/sluit het maar.

Ik zou graag forum-vrienden willen worden met iemand. Ik ben een meisje van 12 jaar, ik hou van tekenen en schrijven. Ik zit in de eerste klas. Ik zou het erg gezellig vinden, want in mijn vorige topic zie je dat ik een probleem heb met een “vriendin”. Ik hoop dat iemand vrienden wilt zijn!

liefs Emma <3


Dit topic is gesloten

15 reacties

Hey als je leuk meedoet in de topics en reacties plaatst ben je in elk geval al een forum vriend(in) 😃 iedereen die hier aardig is en lieve dingen plaatst is zo welkom dus jij bent nu al mijn vriendin hier !  Kus 

Sanny xxxxx

Reputatie 5
Badge +1

Hey als je leuk meedoet in de topics en reacties plaatst ben je in elk geval al een forum vriend(in) 😃 iedereen die hier aardig is en lieve dingen plaatst is zo welkom dus jij bent nu al mijn vriendin hier !  Kus 

Sanny xxxxx

🥰

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat Sanny zegt vind ik ook ! Leuk dat je er bent en welkom en ik ben ook vriend :) en je reacties zijn al leuk en positief dus heel fijn dat je mee doet !

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +5

Hey hey @e.wastakn <3 hehe, ik hou ook veel van tekenen en schrijven^^ ik teken meestal anime dingen en andre dingen in mijn stijl <3  ( mijn handschrift is super lelijk 💀)  maar je lijkt me wel een leuke bff/vriendin!  Wel je vrienden zijn?? Oop- ik ben ook 12 jaar en zit nog in groep 8, misschien heb je tips voor mij 😌

Reputatie 5
Badge +1

Hey hey @e.wastakn <3 hehe, ik hou ook veel van tekenen en schrijven^^ ik teken meestal anime dingen en andre dingen in mijn stijl <3  ( mijn handschrift is super lelijk 💀)  maar je lijkt me wel een leuke bff/vriendin!  Wel je vrienden zijn?? Oop- ik ben ook 12 jaar en zit nog in groep 8, misschien heb je tips voor mij 😌

Jaaa! Super gezellig, ik wil graag besties zijn! ❤️

Reputatie 7
Badge +2

Hi

Ben Emmalove !!!! Wil je vrienden zijn ??? Ik ben ook 12 jaar en ik zit in de eerste klas. Ik hou van dieren en ik hou ook van knutselen en skaten ..... nog veel meer. Je lijkt super aardig !!!  Ik vind Emma een mooier naam. Jou profielnaam is super leuk !!! Een tweede Emma !!! Cool !!!

 

Emmalove 

Je profielfoto trouwens ook !!! Zo cool !!!

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @e.wastakn

Ik zou heel graag vrienden met je willen zijn. Ik ben 15 jaar en zit in de derde. Super gezellig! 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 5
Badge +1

Hi

Ben Emmalove !!!! Wil je vrienden zijn ??? Ik ben ook 12 jaar en ik zit in de eerste klas. Ik hou van dieren en ik hou ook van knutselen en skaten ..... nog veel meer. Je lijkt super aardig !!!  Ik vind Emma een mooier naam. Jou profielnaam is super leuk !!! Een tweede Emma !!! Cool !!!

 

Emmalove 

Je profielfoto trouwens ook !!! Zo cool !!!

 zeker wil ik vrienden zijn! Ik zie je reacties ook steeds en je lijkt me super aardig!! Ik hou ook van dieren en knutselen :)) jij bent ook cool <3

Reputatie 5
Badge +1

Heyy @e.wastakn

Ik zou heel graag vrienden met je willen zijn. Ik ben 15 jaar en zit in de derde. Super gezellig! 
 

xx Eenmeisje004 

Yaayyy :D je lijkt me erg aardig! ❤️
 

bedankt allemaal voor de reacties, ik ben er blij mee! 

Reputatie 7
Badge +19

Ik ik! Kan ik er nog bij? Ik hou van schrijven en tekenen bak ik niks van. Ik ben 12 jaar meisje en zit in groep 8.

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Ik ik! Kan ik er nog bij? Ik hou van schrijven en tekenen bak ik niks van. Ik ben 12 jaar meisje en zit in groep 8.

Wilhelmavemela.

Jaaahh <3 

Reputatie 7
Badge +19

Jeej gezellig!

Wilhelmavemela.

hoii,

Jouw reacties zijn altijd zo positief en behulpzaam! Tuurlijk willen we vrienden zijn!

 

Reputatie 5
Badge +1

Ja ik!!!! Ik ben een transjongen, ben net een paar dagen 13 en zit in de eerste. Ik hou ook heel erg van tekenen en schrijven. Je lijkt me suuuper lief en aardig! Dus please, mag ik ook?!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi, 

We zien dat topics over dit onderwerp teveel uitnodigen tot chatten. Dit topic wordt gesloten, nieuwe topics over dit onderwerp zijn niet meer toegestaan. Zie forumregel7: chatten op het forum is niet toegestaan.

Vragen hierover kun je stellen in ‘Over De Kindertelefoon ’.

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon)