idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

  • 11 March 2022
  • 81 reacties
  • 1491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

Dit topic is om een compliment te geven aan iemand anders -hier op het forum of daar buiten- of aan de Kindertelefoon.

De afgelopen dagen is/was er soms wat ophef op het forum en dat heeft mij ook persoonlijk geraakt. Maar ik dacht als we nou voor elk punt kritiek elkaar ook een compliment geven? Dat maakt het forum en de wereld zoveel leuker en mooier.

Ook als je een compliment wil geven wat daar niet mee te maken heeft kan dat, het mag over alles gaan.

Hopelijk werkt dit een beetje :)

WaaromIsEen:banana: Krom


81 reacties

Hey @Bazo  dankjewel ! En ik vond mezelf eigenlijk best streng in je topic haha.  Misschien wordt ik later wel docent 😉Jij krijgt mijn compliment voor je herstart en dat je mee wil doen hier !

Sanny xxxx

@Sanny Geeft niet, haha! Je bent gewoon heel aardig. :)

Reputatie 7
Badge +2

Ik geef een compliment aan @Een hulpvol meisje omdat ze aardig is en ik ben superblij dat ze mijn naam in haar handtekening gezet heeft . Ik vind haar ook lief

Ik geef een compliment aan @annoniem_meisje . Eerst omdat haar naam super leuk is en dat zij super behulpzaam en lief is . Ik vind ook dat zij super goed gedichten kan schrijven.  Ze heeft er talent voor . Bedankt voor de lieve compliment 

Ik geef een compliment aan mijn Forumcrush (@Sankonijn) dat hij super wijs is en dat hij ook heel veel mensen had geholpen . Ik wil hem wel ontmoeten op De Forum, maar alleen weet ik zeker dat hij niet verliefd op mij wordt 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +9

Even compliment aan @MickeyMouse , hele uitgebreide en goede reacties! Je bent echt een aanwinst voor ons Forum :) Ga zo door en bedankt!

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ga een paar mensen noemen mag wel een keertje 🙂 ik ben het met @Sano07  eens ! Top reacties idd. En ook aan  @Paardebloem83  voor o.a. de uitgebreide geïllustreerde reactie bij het turn topic.  @xLisa  voor haar zeer goed onderbouwde reacties algemeen en nog @Eenmeisje004  voor alles en de topics (o.a.kleding) die ze bedacbt !  En natuurlijk @wilhelmavemela  voor hoe ze iedereen wil helpen en mee leeft !

Groetjes liefs Julian X

Ps Sano07 kreeg er terecht ook al 1 van mij ;)

En aan iedereen die goed mee doet en anderen helpt !

Sanny xxxxx

Een compliment voor @Julian12 , ik vind het heel leuk hoe jij meedoet op dit forum! Je reageert op veel topics en hebt altijd wel leuke dingen te vertellen. Ook een compliment voor @wilhelmavemela , ik vind dat jij goed je best doet en dat je leuke reacties plaatst. Ook nog eentje voor @Sanny , ik vind het goed dat je vaak zo lief reageert op allerlei topics! Je helpt heel goed.

Hey ik bedank @Boaz12  voor het lieve complinent en geef hem er 1 terug voor hoe hij zich opstelt en meedoet en mensen helpt ! Echt stoer en goed. En inderdaad vandaag ook mijn extra pluim naar @Julian12 . Hoe jij altijd leuke dingen vertelt en zo open  en soms kwetsbaar en ook  juist stoer en lieve verhalen hoe je mensen helpt geweldig. En je kledingkeus is echt leuk. Ik vind je een bijzondere krachtige jongen. (Zonder crush bedoelingen maar dat snapt iedereen wel :)  ) 

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +14

Ik geef een compliment aan @DaVinci, want diegene helpt iedereen super goed met zijn gedichten en kritische reacties. Ook omdat ik heel erg veel respect heb voor zijn openheid in zijn laatste topic. Dat diegene alles durft te vertellen wat hij de afgelopen 9 jaar meegemaakt heeft. Wat best heftig is. 

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik dank zeer verlegen voor de complimentjes. Maakt me blij heel lief. Bloos 😊😘 ik voeg bij de mijne @DaVinci  toe voor de  heldere goed verwoorde levensloop-topic.

Grtjs liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Oh man ik word zo verlegen van die complimenten van jullie ik durf bijna niet meer te reageren. Ik heb zoveel mensen een compliment te geven dat ik ze niet allemaal kan opnoemen dus noem ik het aan:

@Allemaal wat dien jullie goed mee en zijn geweldig iedereen op en buiten het forum telt mee. Jullie zijn helden en samen staan we sterk.

 

We gaan allemaal een mooie toekomst tegemoet.

Wij in een hele lange stoet.

Wilhelmavemela.

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik wil n compliment geven aan:

@Een hulpvol meisje

Ze is heel lief en hulpvol en helpt veel kinderen. 

 

@Eenmeisje004

Ze helpt veel kinderen en is super aardig.

 

@wilhelmavemela

Is heel goed in helpen en is schattig met @Julian12 :)

 

 

@Julian12

Het goede voorbeeld  voor nieuwkomers!

 

 

@annoniem_meisje  een  lief meisje en helpt veel!:)

 

 

@Zelle  is een bestie vriendin!!

 

 

@e.wastakn  Is een mooie meid<3

 

 

@Emmalove04 Een beste vriendin zoals Emma kan je niet wensen <3

P.s iedereen is lief!

P.p.s iedereen is hulpvol en aardig!

P..p.p.s waar is @Emmalove04 ?

P.p.p.p.s iedereen is mooie en perfect<3

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat lief en hartelijk dank @Een hulpvol meisje  je bent zelf ook een grote waarde hier! Altijd behulpzaam en vriendelijk 🙂 Top ! volgens mij kan jij ook mooi dichten toch ? Dus ook het compliment verdiend !

En @wilhelmavemela  je kwaliteiten in het verslag van je dag kloppen wel :)  en wat ik toe voeg heb ik in de complimenten gezet ! :D  Sanny zei het ook zo mooi laatst. 😉 mijn 10 heb je al binnen !

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Sano07 ,

 

Even compliment aan @MickeyMouse , hele uitgebreide en goede reacties! Je bent echt een aanwinst voor ons Forum 🙂 Ga zo door en bedankt!

sorry dat ik zo laat pas reageer, maar ik had het druk met o.a. school en een skate ongelukje en ik had dit topic open staan om te beantwoorden, maar toen was mijn computer gecrashed en zag ik het natuurlijk niet meer staan en was ik heb bijna vergeten, maar hoe kan ik jou nou vergeten? Iemand die zulke lieve berichtjes post.

Dus, bij deze: hartstikke bedacht hiervoor. 

Btw, ik doe volgens mij niks anders dan dat jullie allemaal doen, alleen worden mijn reacties vaak langer dan dat ik ze eerst bedacht had omdat ik tijdens het schrijven 'bang’ ben dat ik iets vergeet op te schrijven 😂

 

Verder wil ik zeggen dat iedereen die hier op het forum iets post een compliment verdient. Ook al heb je nog maar 1 reactie gepost, ook die kan het verschil maken voor diegene aan wie je 'm schreef. Het zit 'm in de kwaliteit en niet alleen in de kwantiteit, maar als je veel goede reacties post kun je natuurlijk ook meer mensen helpen.

Ga zo door allemaal 👍👍🏽👍🏿

Dan dacht ik net dat ik klaar was, maar dan denk ik toch weer na toen ik dat eerste duimpje geplaatst had, beter nog eentje in een andere kleur erbij, want ik wil iedereen bedanken, dus van welke afkomst jullie ook zijn en dan bedoel ik natuurlijk niet alleen 'kleur’, oh jee, hoe leg ik dat nou weer uit? Nou ja, dan begrijpen jullie misschien ook dat de reacties vanzelf langer worden PUNT

 

haha (sorry kon het niet laten om nog iets te typen)

 

Fijn weekend 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

PS @Sano07 , jij bent een topper en ik zet je even extra in het 🌞 (kon ik dat zonnetje toch eerst niet vinden. Moet mij weer overkomen, maar eerlijk, wie zet nou een zonnetje bij de dieren emoticons 😁)

Oh Houston we have a problem. Ik krijg net een melding dat mijn accu zo goed als leeg is, de laptop gaat ook piepen en ik denk gelijk 'hou op met piepen, dat kost extra stroom’. Dus ik ben net het halve huis doorgerend 🏃🏽 om mijn lader op te halen. Onderweg dacht ik nog dat ik beter de laptop gelijk mee had kunnen nemen en rekende tijdens het rennen uit hoeveel tijdwinst het me zou opleveren als ik toch nog even terug zou lopen om dat te doen. Dan moet je ook rekening houden met snelheidsverlies (los loop ik harder dan met laptop en met gips een laptop mee nemen werkt ook niet echt lekker, dus ik had besloten om door te lopen, maar heb wel naar mijn broer geroepen dat hij me tegemoet moest komen lopen 🚶🏼, nee rennen 🏃🏼 met mijn laptop 😂. Dat scheelde tijd en daarom kan ik deze reactie nu posten en hoef ik 'm niet helemaal opnieuw te typen. Hopelijk crasht mijn computer niet voor die tijd 🙄 Oh weer stress…. nee hoor, want

ik heb ondertussen wel ff CTRL-A en CTRL-C geklikt om deze reactie op mijn klembord te zetten. Das misschien wel een handige tip voor iedereen. Als er dan iets mis gaat, dan heb je je reactie nog op je klembord staan, tenzij je computer crasht 😡 Ok hier komt ie, hoop ik. Tot later 🖐️

Nou weten jullie een beetje hoe het de hele dag gaat bij mij thuis. Never a dull moment 😄

Oh ja, ik geef iedereen een klavertje, maar die moet je er zelf maar even bij denken, want als ik ze overal zelf neer moet zetten kom ik in tijdnood. k Heb nog meer te doen vandaag

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi hier durf ik dit te plaatsen anders was het off topic hihi. 

Reactie op de brieven: 

@Maiskolfje wat lief en inlevend!  Top hoe jij schrijft! Haha ik had niet door dat mijn 'avonturen'  dat los zouden maken bij sommigen. Dankjewel! Ik deal er wel mee hoor 😉 ik voel me sterker dan ooit! :) 

@MickeyMouse  ik ben het helemaal met je eens!  Weer eens helemaal raak in een mooie lieve tekst. Dank dat je het zo mooi verwoord, you're so sweet!  En

@Banaantjeeee Dankjewel voor je super lieve woorden! Wat een geweldige brief! Raakt me echt, lifts me up! Jij bent echt  een verrijking voor dit forum😘

Grappig elke keer als ik me in mijn scouts  polo en korte broek sta te hijsen schieten me dit soort woorden te binnen haha.  maar ik moest het even kwijt. 

Groetjes liefs Tartan X 

Ps ik wil niemand te kort doen maar dit was echt even verdient 🤭

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Tartan13 krijgt van mij een compliment omdat hij zo open is en zo leuk schrijft ! Omdat hij zo behulpzaam is en zijn gevoel uit.  Omdat hij beleefd is en zo aan anderen denkt. En omdat hij dingen durft en ondezoekt, omdat hij verantwoordelijk is en zijn straf neemt. Niet naar anderen wijst. En omdat hij mensen helpt. Omdat hij rokjes draagt en kniesokken (coole combi!😍) en gewoon omdat hij helemaal zichzelf is. Ik spiegel mij aan hem !  En @Banaantjeeee krijgt mijn complimenten omdat ze geweldig schrijft en mensen zo opbeurt. En omdat ze ook zo eerlijk is en iedereen een lief woord geeft. Een schat van een meis !Ik vind het elke keer weer super als zij wat heeft gepost!  En iedereen die gedichten maakt, zoals @OnlyMe  en @OnbekendeAnnoniem  die heel mooi kunnen schrijven. En @MickeyMouse  ja voor jou heb ik een woord: liefde! dat ben jij. En alles wat ik verder over jullie wou zeggen staat al in de brieventopic :D

Groetjes Maiskolfje

Reputatie 5
Badge +1

Hey,

Ik wil een compliment geven aan iedereen!

Maar vooral aan... 

@Jojo2007 !

Een paar maanden geleden ging het niet zo goed met je! Maar je bent doorgegaan, bent blijven proberen! En nu gaat het beter, ik ben trots op je!!

xxxLittleMe

Hey,

Kort maar krachtig: Een compliment aan iedereen, zowel de forummers, als de mods!

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +8

Heej, iedereen krijgt van mij natuurlijk een groot lief compliment ! En ik wil niemand passeren. Maar @Askygirl  geef ik een compliment voor haar gedicht aan mij in de gedichten topic. Recht in mijn zieltje was die ❤️‍🩹🥹 dankjewel nog eens! 

Knuf en liefs Tover 

Reputatie 7
Badge +11

Een compliment voor @OnlyMe,

Omdat zij/hij iedereen probeert te helpen en erg aardig is.

En een compliment voor iedereen die een reactie heeft geplaatst! Ik krijg een warm gevoel als ik alle complimenten lees! 

Ik zit zelf pas net op het forum, dus ik ken niet veel mensen die worden genoemd, maar ik weet zeker dat ze het verdienen!

En een compliment voor iedereen die elkaar probeert te helpen en durft te delen waar ze mee zitten!

Respect!

 

Zet zo door! 

M.

Reputatie 7
Badge +11

Hey, dit gaat een lange reactie worden,

Ik geef complimenten aan:

@OnlyMe omdat zij een boek aan het schrijven is en heel goed kan schrijven (dat kan ik niet hoor!) en ze mij aardig lijkt en veel mensen helpt

@Tartan13 omdat hij zichzelf is, hij draagt rokjes, en helpt veel mensen en lijkt mij ook aardig

@Jesse_6567, @Natureflower , @Caiya, @Lamp.ie , @Tover01, @Maiskolfje, @Askygirl omdat zij ook veel mensen helpen! (Jullie zijn vast ook aardig hoor)

@Banaantjeeee omdat zij mij erg aardig lijkt en veel mensen helpt.

@tim16 en @MickeyMouse (als je het leest want ik heb je lang niet meer gezien) jullie zijn echt toppers op het forum qua hulp, jullie helpen veel mensen

En @iedereen die ik ben vergeten jullie doen het ook goed hoor! 

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +11

@Monkeyboy69 

Bedankt voor het compliment 😊

Jij bent ook een topper!

Reputatie 7
Badge +2

Naast wat ik eerder al zei en @iedereen een compliment! Toch even eentje voor @Tover01 . Hoe jij jezelf hebt herpakt en hoe eerlijk jij over je gevoelens bent. Je worstelt met hoe je daarvoor was( hoeft echt niet hoor!)maar bent nu een topper, en hoe je jezelf na je straf weer 'opbouwde', ik vind het echt bijzonder! 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +2

@Monkeyboy69  dankjewel lieverd, insgelijks, jij bent een verrijking hier! 😘

Hoi @Monkeyboy69 ,

Dankjewel!

Ik vind jou ook een topper! + alle mensen die je noemt😊

Reageer