idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

  • 11 March 2022
  • 81 reacties
  • 1491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

Dit topic is om een compliment te geven aan iemand anders -hier op het forum of daar buiten- of aan de Kindertelefoon.

De afgelopen dagen is/was er soms wat ophef op het forum en dat heeft mij ook persoonlijk geraakt. Maar ik dacht als we nou voor elk punt kritiek elkaar ook een compliment geven? Dat maakt het forum en de wereld zoveel leuker en mooier.

Ook als je een compliment wil geven wat daar niet mee te maken heeft kan dat, het mag over alles gaan.

Hopelijk werkt dit een beetje :)

WaaromIsEen:banana: Krom


81 reacties

Een compliment aan iedereen 

Jullie zijn helden

Wat goed dat je nu begint met mensen helpen !!!

Love you !!!!

 

Een compliment aan mijn forumvrienden 

Jullie zijn mijn grootste steun

Bedankt

Jullie zijn toppers 

Love you !!!

Jullie zijn gewoon fantastisch!!!

 

Zelle

Ik geef de volgende mensen een compliment:
@Zelle. Ze is heel erg lief. En ze wilt zelfs haar account voor MCES opheffen. Wat ik niet wil!
Alle stakers. Voor hun solidariteit.
@MCES omdat hij onterecht is gestraft. 
@Wereld voor zijn mooie initiatief en zijn betrokkenheid bij de verbetering van het forum.
@Ellen en @sankonijn die jammer genoeg het forum hebben verlaten… :(

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +3

De mensen die ik echt wil bedanken:

@Zelle

Zij is zo aardig, en komt voor heel veel mensen op!

 

@TheMightySlayer

Een echte forumheld! Hij strijdt ook tegen de strenge moderatie!

 

@MCES

Het kan echt niet dat deze persoon geband is…

 

@Eenmeisje004

Heel erg behulpzaam in lastige situaties.

 

@wilhelmavemela

De nieuwe forumheld!

 

@Ellen en @Sankonijn

Zij hebben hun account opgegeven als protest tegen de strenge mordernatie.…

 

Er zijn 2 moderatoren die ik (nog) goed respecteer: @Marieke en @Mariska H, zij vonden onze meningen volgensmij niet eens zo heel erg.

 

En natuurlijk iedereen die elkaar helpt!

 

Wereld

 

 

Ik vind zelf @Laura _  heel aardig

Zij hoort bij de kindertelefoon 

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +17

Iedereen die zich voor een ander inzet. Forumdeelnemers of vrijwilligers en wie dan ook ! :)

@wilhelmavemela  voor haar krachtige inzet voor iedereen.

En zonder verdere uitzonderingen alle lieve vrienden hier, ook als je net nieuw bent ! :)

En inderdaad @Ellen en @Sankonijn. Ik mis ze allebei.  Ik hoop stiekem dat ze terug komen.

Groetjes en liefs Julian X

 

Reputatie 3
Badge

Iedereen die aan dit forum meewerkt: wat een goed idee en ook goed uitgewerkt! Volgens mij hebben echt veel forumleden echt wat aan de hulp gehad en hebben nog steeds van andere leeftijdsgenoten. 

Alle forumleden: mooi dat we elkaar echt kunnen helpen! Dat je hier ook komt terwijl je andere dingen kan doen om adviezen te geven aan anderen die met iets zitten. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil een compliment geven aan @Zelle.

Omdat zij een nieuw account heeft aangemaakt.

Aan Ellen.

Omdat ze zo sterk is.

Aan @MCES Omdat hij met ons contact zoekt.

@Sankonijn.

Omdat hij goeie kritische reacties kon sturen.

Aan @Eenmeisje004 Omdat zij ons doorgeeft over E@MCES En dus ook aan @Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

Aan @Julian12 Omdat hij zo goed voor me zorgt en het doorgeven van Ellen haar verhaal.

Aan @Wereld .

Omdat hij zo een goede forumheld is.

Aan @TheMightySlayer Omdat hij zo goed voor ons op komt en voor ons vecht.

Aan @WaaromIsEenBanaanKrom

Omdat hij voor ons de andere kant belicht en aardig blijft ookal doen wij dat minder.

Aan alle dichters.

Voor de prachtige gedichten ik zit al op 23 bladzijdes.

Aan de moderators omdat ze altijd beleeft zijn en aardig proberen te blijven.

Dankjewel @wilhelmavemela ben alleen een zij -een meisje😊

Reputatie 7
Badge +19

Dankjewel @wilhelmavemela ben alleen een zij -een meisje😊

Wat is een zij-een meisje? En graag gedaan want je bent gewoon hartstikke lief en hebt goede bedoelingen al komt dat niet altijd goed over en je bent een hele lieve meid mag je trots op zijn hoor

Jij zei:
“Omdat HIJ voor ons..” en verder.
Maar ik ben een ZIJ. Ik ben een meisje. Dat bedoelde ik

Reputatie 7
Badge +19

Oh sorry sorry ik schaam me echt kapot maar kan ook wel om lachen echt sorry:)

Reputatie 7
Badge +7

Aan de kindertelefoon, mijn school en ouders weten van het probleem af waarvoor ik de kindertelefoon had moeten chatten, en lossen het nu voor mij op. Fijn dat ik de KT mijn eerste stap kan noemen

@wilhelmavemela Geeft niet hoor, ik kan er zelf ook wel om lachen:)

Laten we weer on-topic verder gaan

Reputatie 5
Badge +1

Ik bedank hierbij @Rianne_xx omdat ze een goede start heeft gemaakt met haar eerste topic en omdat ze durft te delen wat haar is overkomen 

Eens met iedereen ! En ik wil @Julian12 een keer een pluimpje geven omdat hij de moed er in hield over @wilhelmavemela  en zei dat ze terug zou komen en omdat hij altijd lieve wijze berichtjes stuurt. En ik vind het vet dat hij zo zichzelf durft te zijn ook irl met rokjes dragen en mensen helpen dat soort dingen en sterk maar ook kwetsbaar durft te zijn. En @Sano07  idem.  Een heel aardige slimme jongen die heel goeie adviezen geeft en met je mee denkt. En open is over zichzelf Twee jongens die ik een x in de spotlights wil zetten serieus gemeend ! 

Sanny xxxx

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sanny  oh daar wordt ik even verlegen en stil van :) bloos bloos, dankjewel hoor!  Ik vind mezelf helemaal niet bijzonder maar wat lief !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

@Sanny super bedankt voor het compliment :) , maakt me erg blij! Het forum is gewoon super fijn, iedereen kan hunzelf zijn en over alles vragen, en eigenlijk voel ik me net als @Julian12 gewoon normaal! :)

Nogmaals, super bedankt!
Groetjes, Sano07

 

Reputatie 4
Badge +1

Een bedankje voor iedereen  die een bedankje in de reactie zet! 

Bedankt dat jullie anderen complimenteren dn stuk voor stuk hun dag beter maken 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil graag de kindertelefoon bedanken. 
het helpt mij echt heel erg om even mijn gedachten uit te zetten en gewoon ‘iemand anders’ te zijn op het forum. Dus dankjewel. En ook dankjewel naar alle forumleden want zonder jullie zou het forum natuurlijk ook niet bestaan:)

Reputatie 2
Badge

Ik bedank hierbij @Rianne_xx omdat ze een goede start heeft gemaakt met haar eerste topic en omdat ze durft te delen wat haar is overkomen 

Echt zooo lief dat u mij hierin noemt! Heel erg bedankt!😘

Reputatie 7
Badge +17

Ik geef vandaag een compliment aan @Sano07  omdat hij heel goeie reacties geeft en een mooie vragenlijst en aan @Eenmeisje004  omdat ze altijd inlevend reageert en leuke muziektips geeft ! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Ik geef vandaag een compliment aan @Sano07  omdat hij heel goeie reacties geeft en een mooie vragenlijst en aan @Eenmeisje004  omdat ze altijd inlevend reageert en leuke muziektips geeft ! 

Groetjes liefs Julian X

Ahww wat lief van je! Ik wil @Julian12 een compliment geven omdat hij ook hele goede muziek tips geeft 😉,  iedereen op het forum altijd super goed helpt en de 1000 reacties en gouden gids  heeft behaald. :) 

xx Eenmeisje004 

Ik geef een compliment aan: @Emmalove04 ,

Zij staat altijd voor iedereen klaar:) en als het echt niet goed met mij gaat reageert zij altijd als 1ste!:D ik kan me geen forum voorstellen zonder haar:) 

- Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +19

Ik geef mijn compliment aan @Julian12 Omdat hij altijd voor me klaar staat hij is geweldig lief zichzelf en zo kan ik nog wel even doorgaan.

@Sanny Heel aardig en heeft goed advies! Lijkt me in het echt ook heel leuk.

Reageer