Vraag

hoe vang je een vlieg met eetstokjes?

  • 19 May 2023
  • 10 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 7

hoi ik heb dus 3 uur geleden geleerd om met eetstokjes te eten en mijn vader zei als je een vlieg vangt met die stokjes krijg je 100 euro. dus hoe tf vag ik een vlieg met die dingen? de vlieg moet levend zijn en uit de lucht gevangen, net als de karate kid


10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb werkelijk geen idee, ik zou ergens iets wat vliegen aantrekt neerzetten, een soort geur ofzo, en dan proberen die vlieg te vangen.

-OnlyMe.

Reputatie 7

goed idee! ik ga het proberen

Reputatie 7
Badge +12

Ik hoop dat het je lukt, laat je het weten?

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +9

Maak em dood, pak hem op met stokkies en zeg dat je hem hebt gevangen? Het moeilijkste hier is om een vlieg te vinden

Reputatie 7

@benebird  dat kan niet hij moet nog levend zijn

Reputatie 6
Badge +12

-onnodige quotes verwijderd-

Druk hem plat, en doe hem daarna tussen je stokjes, dan kun je zeggen dat je hem hebt doodgemept tussen je stokjes..

Reputatie 7

@xShqdow dat had ik gister gedaan maar dat telt schijnbaar niet

Als ik vliegen levend wil vangen, om ze te bekijken enzo, dan maak ik me kamer donker, zet ik 1 klein lampje aan en vliegen ze daar naartoe. Dan kan je misschien die eerst in een pot vangen en daarna met stokjes proberen te pakken.

Succes!

Reputatie 1
Badge +1

Hallooo, ik heb eens een keer een vlieg gevangen (niet meet stokjes, maar hij was nog wel levend).

oke ik ga een prachtig stappenplan maken. 

  1. Zoek een vlieg
  2. Pak een kom of beker en besluip de vlieg en zorg ervoor dat hij in de kom of beker komt (gewoon vangen, eronder dus)
  3. probeer hem nu te pakken bij zijn vleugeltje ofzo (je kan hem ook '’gehandicapt'’ maken, dan leeft ie nog wel, is wel beetje sneu) en je kan hem ook in iets groters doen zodat je hem makkelijker kan pakken
  4. nu doe je hem gewoon tussen de stokjes
  5. voila je hebt een vlieg '’gevangen'’

groetjes -J

Reputatie 5
Badge +2

Is het al gelukt?:)

Reageer