het gaat goed!

  • 3 March 2023
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Nooit verwacht dat ik hieruit zou komen. Maar er is veel om te melden. Ben destijds, (6 maanden terug) geplaats op een jeugdzorg groep door de problemen thuis. In die 2 maanden is er veel veranderd want ze weten nu hoe het is zonder mij. (Ze=moeder,oma). Ben sinds 2023 niet meer begonnen met zelfbeschadeging, en ben meer dan 2 weken gestopt met blowen. Werd namelijk in deze maanden verslaafd aan blowen. Waar ik nu eindelijk van af ben! Depressie gaat beter, ik heb meer goede dagen dan slechte, maar de slechte zijn er nog steeds. Ik weet nu wat voor seksualiteit ik ben en ik ben gewoon heteroo!! Ik zit op een nieuwe school ver van mijn omgeving waar het behoorlijk goed gaat. Ik word soms nog lastig gevallen maar ben zo erg gegroeid als persoon dat het mij niet eens meer boeit wat andere doen of zeggen ! 
Ik had nooit gedacht om 2023 te halen en al zeker niet met zoveel goede dingen die op mijn pad zijn gekomen. Dus voor mijn lieve mensen die struggelen met suïcidale gedachtes, depressie of zelfbeschadeging, je komt er door heen. Ookal voelt het als een eeuwigheid. Als er nog wat is of gaat gebeuren meld ik dat wel hier. Aangezien ik toch geniet van het typen over m’n saaie leventje waar ik hartstikke dankbaar voor ben 🤣 Fijne vakantie yall love u ❤️


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat! ik heb hetzelfde, voelt goed toch?

Reputatie 2
Badge +2

Super dat het goed gaat! :)

Reputatie 7
Badge +15

Altijd fijn om dit soort dingen te horen! Ik be blij dat het beter gaat! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer