Vraag

goede dingen doen

  • 11 November 2020
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een jonge van 15 en ik heb net in de bijbel gelezen  als goede dingen doet in de wereld  en dat liet me denken wat voor goeds ik kan doen alleen ik weet het niet wat voor goeds  als een 15 jarige heeft iemand nog ideeën ? 

(Sorry mijn Nederlands is niet zo goed) 


4 reacties

Hey Daniel090,

Wat mooi dat je goede dingen wilt doen. Het zit hem vaak in de kleine dingen die je voor iemand doet of waarin je iets kan betekenen. Zoals een kaartje sturen of iemand even aandacht geven of ergens mee helpen. Ik weet zelf niet echt specifieke voorbeelden voor een 15-jarige. Ik heb even op internet gekeken en daar kwam ik deze site tegen,  https://cip.nl/45713-zeven-dingen-die-iedere-christen-iedere-dag-zou-moeten-doen, geen idee of je er wat aan hebt. Anders zou je misschien zelf even op internet kunnen kijken of in je omgeving vragen of je nog iets goeds kan doen.

Staat er in de Bijbel waaruit je las dat je dat moet doen, is dat ook met een reden of zomaar omdat dat er in staat?

Groetjes,

Simply Me

Badge +4

Hey ik ben een jonge van 15 en ik heb net in de bijbel gelezen  als goede dingen doet in de wereld  en dat liet me denken wat voor goeds ik kan doen alleen ik weet het niet wat voor goeds  als een 15 jarige heeft iemand nog ideeën ? 

(Sorry mijn Nederlands is niet zo goed) 

Misschien kan je op 2 meter afstand spellen spelen met oudere mensen met een bingo helpen bij bejaarden flessen op halen of iets doen voor het goede doel daar maak je mensen heel blij mee

Heyy

Echt goed van je, dat je goede dingen wilt doen!

Je kunt voor mensen in de straat boodschappen doen, of hen gewoon gezelschap houden als ze dat willen, vooral voor oudere mensen dan. Je kunt ook met mensen hun hond gaan wandelen als ze daar zelf geen tijd voor zouden hebben. Je kunt proberen voor vrijwilligerswerk, al weet ik niet of je dat kunt onder de 18.

Groetjs

Reputatie 3
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd-

Hey Daniel090,

 

Je kan beginnen met jouw buren helpen of jouw grootouders meer gezelschap geven. Die zullen dat zeer waarderen. 

Reageer