Vraag

Geluk

  • 3 July 2019
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Badge
Mijn leven gaat top. Ik ben super. Git gud

6 reacties

Oké, fijn voor je.

Je mag wel wat meer vertellen als je wil, bijvoorbeeld over hoe je een vriendin hebt gekregen, hoe je omging toen je vriend gemeen deed of wat je deed toen iemand zelfmoord wilde plegen.

Als je dit allemaal niet vertelt, hebben wij helemaal niets aan dit topic, behalve dat we 'jaloers' kunnen zijn.
Badge
Mijn vriend doet nooit gemeen, ik heb geen vriendin gekregen en er wilde niemand zelfmoord plegen dus ik kan daar moeilijk over vertellen, maaaaar als jij jaloers wilt zijn mag dat altijd ;~). Heeft alleen weinig nut jongeman
Hoi

Fijn om te horen dat je leven goed loopt. Ik hoop dat je geluk mag blijven duren, dat je dat geluk kan delen met anderen, en dat je hier in alle bescheidenheid van zal kunnen genieten.

Zijn er onlangs dingen gebeurd, die je zo'n goed gevoel hebben bezorgd? Wie weet kunnen andere gebruikers leren van jouw vinden van geluk-methoden 🙂

Groetjes
Kenshin
Je hoeft op zich niet meer te vertellen hoor. Als dit alles is wat je wil delen, is dat prima.

Super fijn dat dingen zo goed gaan!

Gr. Pin
Uitstekend om te zien dat het ook goed gaat met mensen op dit platform.
Voel je dan vooral ook welkom om wat meer te vertellen.
Maarja, ik denk wel dat je uit zult vogelen wat je met dit topic wilt doen.
Hey,

Ik excuseer me.

Je was wel eens eerder verbannen. Dus dacht ik dat je vaker dolde en dit forum niet serieus nam. Ik had vriendelijker moeten vragen of je wat meer wilde vertellen.

Zoals anderen zeggen is het wel fijner als je je ervaringen deelt, omdat wij daar van leren.

In ieder geval is de sleutel om gelukkig te zijn niet om je niet aan de regels te houden op dit forum. Ik dacht dat ik las dat je geen nieuw account mag maken als je verbannen bent.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer