gedicht, jullie mening?

  • 1 January 2021
  • 11 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb zelf gedichten maar ik weet niet of het ze leuk zijn 

Plss geef me wat meningen 


11 reacties

Ik kan geen mening geven als ik die gedichten niet heb gezien...

Reputatie 3
Badge +1

Boeken.

Papieren kennis.

Wijsheid en plezier.

Emoties op een vel papier.

Boeken.

 

PS: dit is het eerste gedicht dat ik heb gemaakt 

 

 

Hey Anonimiteit,

Wat leuk dat je zelf gedichten schrijft! En mooi gedicht heb je, je eerste gedicht. Ik houd zelf heel erg van lezen, dus daarom spreekt het me wel aan.

Of ze leuk zijn zal voor iedereen verschillend zijn. Iedereen heeft een andere mening, andere smaak. Je mag de mening van een ander vragen, maar laat je erdoor niet beïnvloeden. Als jij het mooi, fijn, prettig of wat dan ook vind moet je het gewoon doen.

Wees lekker jezelf hierin, maar ook in andere dingen. Veel plezier en succes nog met het schrijven van je gedichten!

Groetjes,
Simply Me

Hey,

Ik vind dat gedichten niet goed of slecht kunnen zijn. De mooiste gedichten vind ik als ze oprecht zijn en ze je direct aanspreken als je ze leest.

J8j8

Boeken.

Papieren kennis.

Wijsheid en plezier.

Emoties op een vel papier.

Boeken.

Dit is best wel goed voor een eerste gedicht! Ik zou nu met dit gedicht verder door gaan door bijvoorbeeld meer verzen toe te voegen. Dan door gaan over boeken, en methaforen gebruiken. Je kan  een vers meer ingaan op de papieren kennis, de volgende dan over wijsheid en plezier en de laatse over hoe het emoties op een vel papier zijn.

Excuses dat dit misschien een beetje raar klinkt, ik heb namenlijk alle woordenschat over gedichten in het engelsh geleert dus ik heb er geen goede woorden voor in het nederlands.

Veel succes nog!

Reputatie 7
Badge +19

Boeken.

Papieren kennis.

Wijsheid en plezier.

Emoties op een vel papier.

Boeken.

 

PS: dit is het eerste gedicht dat ik heb gemaakt 

 

 

Niceee

 

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Hoi, 

Ik vind het een heel mooi gedicht, doordat je aan het begin en aan het eind “boeken” zegt, is het duidelijk waar het gedicht is afgelopen. Heb je nog meer mooie gedichten? Ik ben benieuwd!

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind het echt een heel mooi gedicht! Knap dat je dat kan, als ik jouw was zou ik er zeker mee door gaan!

Ais iemand die zelf gedichten (of verhalen, liedjes, hoe je het wilt noemen) schrijft kan ik je alleen maar vertellen dat ze iets persoonlijks voor jou moeten betekenen: als jij iets voelt bij wat je hebt opgeschreven, dan kan het nooit 'slecht' zijn.

Dat je je misschien af en toe schaamt of dat je twijfelt over de kwaliteit van wat je hebt geschreven is niet meer dan normaal: als je iets schrijft stel je jezelf kwetsbaar op, het is een stukje van jou. En juist dat kan het zo mooi maken. Ga dus vooral door, als je je er blij of opgelucht door voelt. 

Reputatie 2
Badge +2

heyy,

ik vind je gedichten super!
zelf vind ik dat je er heel erg trots op mag zijn!

kuzz

Reputatie 3
Badge +4

Ik vind het gedicht super leuk je moet echt blijven gedichten schrijven. 

 

Reageer