Vraag

Forumleden Geband

  • 27 March 2022
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

@wilhelmavemela 

@Wereld 

@MCES 

@TheMightySlayer 

@DatMens 

@Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

(Ik hoop dat ik niemand vergeet )

Zijn allemaal geband . Ik wil dat jullie nog een keer naar hun waarschuwingen kijken en sommige een kans geven . Want nu is De Forum een rommel geworden . Ellen Sankonijn Zelle is weg .allemaal helden en toppers

Bij @Wereld @Wereld 2.0 is er een onterecht waarschuwing gegeven 

Kijk maar 

Geef hun een kans A.U.B.

 

Emma


Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey Emma 

Het is een lief initiatief en begrijpelijk dat je gelijk antwoord wilt, maar vergeet niet dat het zondag is en de KT ws onderbezet.
Rommel opruimen is soms ook het laten gaan van gebeurtenissen en in dit geval is dat het enige wat wij als forumleden kunnen doen omdat over bans niet gepraat wordt in het openbaar door mods.

We moeten steeds meer mensen missen en dat in al een van de meest onzekere tijden, maar je kunt er vanuit gaan dat ook de forumleden die weg zijn hun plekje vinden. Wie een ander kan helpen is in staat zichzelf te helpen, ze zullen hun plek vinden en misschien komen ze zelfs terug.

Groetjes DaVinci

Reputatie 7
Badge +17

In  alle beleefdheid wil ik er ook iets over zeggen. Als sommigen al meer dan 800 reacties hadden geplaatst dan is er ook meer kans dat diegene een fout maakt. En alstublieft dat mee mag wegen dat sommigen hun overtreding echt niet met boze opzet maakten. Geeft u ze een kans :) en dan bijv met beperkte rechten ofzo of tijdelijke straf. Ik maak mijn opmerking hier met alle respect en snap ook hoe belangrijk het is om de regels te handhaven daar let ik erg op. Toch vraag ik in alle achting nog eens te heroverwegen.  Ik zal hier in dit topic verder niets plaatsen en geen gesprek aangaan.  Alleen deze reactie. 

Groetjes liefs Julian.

Moderatie??? 

@Julian12 heeft helemaal gelijk 

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

Het forum is een plek waar jongeren anoniem ervaringen kunnen uitwisselen met leeftijdsgenoten, door informatie, advies of ondersteuning te vragen op een veilige plek. Deze veilige plek kunnen wij alleen bieden door het forum te modereren. Gebruikers ontvangen een waarschuwing wanneer zij de regels van het forum, die zijn opgesteld om deze veiligheid te waarborgen, overtreden. Bij de derde waarschuwing worden gebruikers geblokkeerd.  Hier kunnen gebruikers zelf bezwaar tegen maken door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl.

Om het forum overzichtelijk te houden en te gebruiken waarvoor het bedoeld is, hebben we dit topic gesloten. Wanneer we een bezwaar ontvangen, zullen we de geblokkeerde gebruiker een reactie geven via de mail.

Groetjes,

Carolien