Even mijn blijheid kwijt.

  • 19 November 2018
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Misschien niet het meest allervrolijkste verhaal, maar ik wil het toch even kwijt. Het heeft een goed einde, het is een soort Disney-concept of zo.

Zondag heb ik mij voor het eerst gesneden. Ik heb een (vriendschappelijke) vriend en hij voelt echt als een soort vertrouwenspersoon voor mij. Hij is best wel irritant, maar dat ben ik ook en is toch wel super aardig 🙂 . Ik moest mijn verhaal kwijt aan iemand, daarom heb ik het aan hem verteld. Hij heeft enkel tegen mij gezegd, Alpha toch en sloot het gesprek toen af met het berichtje: "Sorry alvast voor zo ❤️". Hij is naar degene geweest waarbij ik kan aankloppen voor mijn (mental) issues. Zij heeft mij een goedaardige preek gegeven en mij laten inzien dat ik dit niet moet doen. Na me behoorlijk dom en stom gevoeld te hebben zag ik in dat mensen me niet kunnen missen.
En nu ben ik bang dat ik ontmaskerd word maar dat maakt me helemaal niets uit. Hij mag best weten dat ik niet weet wat ik zonder hem moet beginnen. En dat heb ik hem al goed gezegd.

En natuurlijk ook liefde naar al jullie mede-forumposters!

x Alpha

4 reacties

Hey Alpha!

Super leuk dat je je verhaal met ons deelt! Altijd fijn om weer wat positiviteit in het forum te pompen! :)

het is een soort Disney-concept of zo.Haha, leuk bedacht!

Wat fijn dat je vrienden en diegene die je helpt met je mental issues zo goed voor je klaar staan! Kun je het goed vinden met dat persoon dat je helpt?

Ik hoop dat je dit gevoel blijft vasthouden en dat je je snel weer helemaal oké voelt!

Gr. Pin
Kun je het goed vinden met dat persoon dat je helpt?

Zonder hen had ik nu veel meer mental issues, en ik kan het echt goed met hen vinden. Ook al zijn ze beide een jaar of 6/8 ouder. Maar dat maakt voor mij niet uit. 🙂
kei leuk om eens een keer iets posetiefs te lezen😊
leuk om iets postiefs te lezen

Reageer