Eerste keer bellen met de kindertelefoon

  • 4 February 2020
  • 7 reacties
  • 410 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Vandaag heb ik voor het eerst gebeld met de kindertelefoon. Bij de eerste poging barstte ik helaas al in tranen uit nadat de medewerker zei dat ze er voor me was en ik alles in mn eigen tempo mocht vertellen. In paniek heb ik opgehangen, daarna mezelf gelukkig rustig gekregen en opnieuw gebeld.

En wauw, wat was dat fijn!! Ik kon alles kwijt, zonder dat iemand oordeelde. Kindertelefoon, ontzettend bedankt dat jullie er ZIJN! ALTIJD!

En voor iedereen die twijfelt om te bellen/chatten ja of nee; gewoon doen want wat heb je te verliezen?


7 reacties

Hey,

Super tof dat je inderdaad hier laat weten dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Dit kan anderen net dat duwtje geven om toch te bellen.

Het is echt super fijn dat de KT er is. Dikke pluim voor hen!

Ik hoop dat het verder goed met je gaat. Onthoud dat je altijd terug mag bellen!

Gr. Pin

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Sharon,

Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt met De Kindertelefoon! Bedankt dat je het hier laat weten.


Groetjes,

 

Hester
De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Je kan ook chatten

Ik vind bellen op een of andede manier een beetje eng. Chatten doe ik soms wel.

@Annoniemm 

Het is niet raar ofzo, chatten is namelijk indirect, je kan langer nadenken over wat je wilt zeggen en je krijgt ook de tijd om het antwoord te lezen

Met bellen kan je het gevoel krijgen dat iemand je hoort, of dat je zo snel mogelijk moet antwoorden.

Iedereen vind iets anders fijn😊

Ik hoop voor jou dat chatten je erg kan helpen 

Wat fijn dat het je geholpen heeft ❤

Reputatie 2
Badge +1

Heeyy

Wat fijn zeg, dat je er zo positief over bent!! Ik ook hoor, ookal heb ik zelf niet gechat of gebeld. Ik vind het goed dat er iets gedaan wordt tegen al het verdriet en de ellende in deze wereld, en dat iedereen van 13 tot 18 jaar hier terecht kan!

Greetzzz Daniëlle 

Reageer