een stap vooruit

  • 1 March 2020
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, noem mij maar gewoon “blue”,

 

ik ben sinds halverwege vorig schooljaar begonnen met rather heftige “maatregelen” genomen,

ik zat/zit al even niet lekker in mijn vel want werd gepest en alles (ben nu 14 btw en bijna 15) was gewoon kut enzo, en in het einde van het jaar begon ik er daadwerkelijk aan: automutilatie, ofterwel zelfbeschadiging maar dat woord haat ik😂,  ik snij mijzelf op mijn pols onder mijn horloge, niet dat dit belangrijk is, maar ik ben gepushed door een vriendin om naar de coördinator te gaan (in de tussentijd by the way van school geswitched vanwege resultaten die slecht waren door de situatie waar niemand buiten school iets van weet) en di heeft mij doorverwezen naar de maatschappelijk werker heeft doorverwezen, dinsdag 3 maart heb ik een gesprek met hem (tijd van schrijven: 01-03-2020

 

m.v.g blue


3 reacties

Dankjewel @Kenshin 

 

ik heb dinsdag 3 maart mijn gesprek gehad, ik heb alles aangegeven en niks achtergehouden gezien dat die vriendin hier ervaring mee heeft en wel dingen achterhield

hey

 

wat fijn dat het gesprek goed gegaan is! 

voel je je een beetje vertrouwd bij hem? 

 

groetjes blue 

Hoi

 

Wat dapper dat je de stap naar zorg gezet hebt :slight_smile:  Wees daar maar trots op. Hopelijk zal je je geholpen voelen bij die maatschappelijk werker. Veel succes :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Reageer