Een nieuwe kat :)

  • 14 December 2019
  • 13 reacties
  • 146 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik krijg vandaag een nieuwe kat! Het is nog maar een kitten en hij is zoo schattig :)

-Dr8gon99


13 reacties

hey 

 

veel pleizer met je nieuwe kat! 

hoe heet hij/zij? 

 

succes met opvoeden 😜 zal vast aan het begin veel rotzooi veroorzaken maar wel leuk. 

 

mijn moeder heeft ooit een kat gehad die zo gehecht was aan haar dat ze mee naar de supermarkt liep en bij de ingang wachte tot ze klaar was. en mijn vader had een kat die iedereen aan viel behalve mij en me vader 😂 dus je kan super lieve en sluwe katten krijgen. 

 

groetjes blue 

Hoi

Aww, kittens zijn altijd zo schattig! Ik heb al heel lang geen kat meer gehad, heb nu wel een hele lieve hond bij mij thuis!

Heyo,

 

Yay een nieuwe kat!! Heel veel plezier ermee

Hoe ziet hij eruit?(no pictutes please).

 

See ya!

Spookyzx. 

Badge

Aww, wat lief, ik vind kittens altijd zo schattig en lief en speels. Ik heb er ook 3.

Hoii

Super leuk! Ik heb ook een kat, is echt super gezellig.

Geniet ervan en ga er lekker mee spelen!

Liefs❤

De kat heet Tyler en hij is grijs en heeft een zwart neusje. :)

@Dr8gon99 awww, zo schattig! Doe de groeten aan Tyler voor mij haha :)

Leukk, ik had vroeger ook katten. Echt leuke dieren, eentje was zelfs 18 jaar geworden.

Veel plezier met je kat🐈

Zou ik doen @Knight17  :)

Hey Dr8gon99

 

Wat leuk dat je de zorg over een katje op je genomen hebt :slight_smile:  Hoe gaat het inmiddels met Tyler?

 

Gr. Kenshin

Het gaat inmiddels goed met Tyler, het enige nadeel is wel dat hij al 2 draden kapot heeft gebeten, maar verder is hij heel lief en schattig hoor :)

-Dr8gon99

Wat leuk om te horen :slight_smile:  Hopelijk heeft Tyler inmiddels wat anders gevonden om op te knabbelen dan draden. Het moet zo leuk zijn; een jong katje in huis. 

 

Gr. Kenshin

Ja, Tyler komt heel vaak bij ons zitten op schoot, best wel grappig want Tyler vindt mijn vingers erg fascinerend en gaat ook met mijn vingers spelen dan :joy: We hebben de draden op tafel gelegd want Tyler kan nog niet op tafel komen maar die tijd gaat komen dus dan moeten we wat anders verzinnen.

-Dr8gon99

Reageer