Doen jullie ook wel eens iets waarvan je denkt dat je er mee weg komt šŸ˜‚ Een blooper of leuk verhaaltje?

• 6 February 2023
  • 11 reacties
  • 193 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10

hoi iedereen,

Ā 

ik doe soms dingen waarvan ikĀ eigenlijk wel weet dat ze niet mogen of niet slim zijn. Ik denk dan dat ik me er welĀ ā€˜uit lul’ en mee wegkom, maar in de praktijk blijkt datĀ dan toch niet zoĀ te zijnĀ šŸ˜…

Ik noem ze mijn bloopers 😁

Ik zal er eentje vertellen en ik ben natuurlijk ook benieuw naar jullie bloopers.

Ā 

Here we go….

Vandaag zat ik 'ziek’ thuis, nou ja, echt ziek was ik niet, ik had een verzwikte enkel. Gisteren was ik met mijn fiets gevallen. Eerst met mijn voet tussen de spaken van een vriend van mij en toen over de kop, dus dat.

Naar de Huisartsenpost geweest en het ziekenhuis voor foto's. Niks gebroken gelukkig, maar dus wel een verzwikte enkel, dus op de fiets naar school was een no go.Ā 

Ik zat dus thuis en begon me voor de middagĀ al te vervelen. Ik dacht, ik moet hier weg, maar hoe en wat ga ik dan doen?

Ik denk ik ga gwn toch naar school en ik leen ff de elektrische step van mijn pĆ©pe’ (dat is mijn ā€˜pleeg’papa). Dan hoef ik niet te trappen. Dus ik die ruim 15 km op die step en in no time was ik er, NOT, maar ik was er wel.

Beetje lol trappen in de pauze en nog wat lessen gevolgd en toen weer naar huis… Ik was lekkerĀ aan het rijden en je raadt het nooit (oh wel, jullie mogen noooit meer raden), ik viel stil en dan ook nog in de middle of nowhere. Dat kan in de buurt waar ik woon. Wat een 'kl*te’ step...en nu?

No problemo voor deze boy dacht ik, ik app pĆ©pe’(mijn ā€˜pleeg’papa) wel ff

Ā 

Ik: hey, hoi, die step van jou is ermee gestopt

PƩpƩ: das ook wat, lege accu of wat

Ik: ja, ik denk dat je vergeten bent om ā€˜m op te laden

PƩpƩ: ach ja, wat vervelend, maar we vergeten allemaal wel eens wat

Ik: idk, wat bedoel je

PƩpƩ: nou, jij bent volgens mij vergeten te vragen of je mijn step mocht gebruiken

Ik: uhmm, maar kom je me nu ophalen of niet

PƩpƩ: wat denk je zelf

Ik: ik rij net een tunnel in en heb een slechte verbinding, ik app wel iemand anders

Ā 

Dus ik denk ik app gwn een vriend van mijn broers. Hij heeft een auto, dus…

Ā 

Ik: hey, hoi, ik sta hier met die kl*te step van pĆ©pĆ© en die doet ’t niet meer

Vriend: oh balen, net nu je met die enkel zit

Ik: ja zeker, ik zei ook al tegen hem ā€˜je bent vast vergeten om ā€˜m op te laden’

Vriend: oh haha

Ik: ja, lachen, maar hoe laat kom je me ophalen

Vriend: had ik gezegd dat ik dat ging doen

Ik: nou, jij bent gwn zo, iedereen altijd helpen 😘, dus hoe lang nog?

Vriend: ok, ik kom wel ff, maar ik wil wel dat je iets voor me doet dan

Ik: ok, voor jou altijd

Vriend: m’n auto een keertje wassen

Ik: no problemo mattie, tot zo

Ā 

Zo das geregeld, nu pƩpƩ nog ff appen

Ik: hey, hoi, je hoeft me niet meer op te komen halen hoor, (naam van die vriend) komt me al ophalen

PƩpƩ: oh, wat aardig

Ik: ja, hij is gwn zo, je weet wel

PƩpƩ: dat ie dat zomaar doet

Ik: nou ik ga wel zijn auto wassen, vond ie leuk

PƩpƩ: zal ik mijn auto dan ook alvast buiten zetten?

Ik: doe geen moeite

PĆ©pĆ©: ik ga het toch doen en dan zie ik je zo. Dan staan we weer gelijkĀ šŸ˜‰

Ik: ok pƩpƩ, had ik al gezegd dat ik van je hou

PƩpƩ: ja, maar ik kan het niet vaak genoeg horen lieve (mijn naam), ik hou ook van jou

Ik: tot zo pĆ©pĆ© šŸ’•

Ā 

Ik dacht me er uit te lullen, maar nee en toch ben ik blij met de uitkomst.

Ā 

Hebben jullie ook een blooper of een grappig verhaaltje te vertellen, doe datĀ dan hieronder.

Ā 

Ā 

Alvast bedankt

Ā 

Gr. MickeyMouse

Ā 

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10

hoi iedereen,

Ā 

wie heeft er een leuke blooper of grappig verhaal?

Ā 

Ik ben benieuwdĀ šŸ˜‰

Ā 

Gr. MickeyMouse

Ā 

Reputatie 7
Badge +15

haha ja, een van mijn eerste weken op de middelbare zat ik bij frans, we moesten een tekstenĀ van het nederlsnds naar het engels vertalen en ik moest als eerst…. heb ik de hele tekst (hardop in de klas) naar het Frans vertaald….. schaamde me kapotĀ šŸ˜‚

Ā 

leuk topic btw

Ā 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 4
Badge +2

het eerste stuk is saai en het tweede grappig:]

ik en mijn broertje zitten op wedstrijdzwemmen,

ik moest een keer de tas van mijn broertje inpakken en (ik dacht dat) ik mn broertjes zwembroek in zijn tas had gestopt. bleek in de training dat ik mijn badpak erin had gestopt, en nee ik had niet mijn broertjes zwembroek ik had gewoon een ander badpak mee. toen heefft mijn broertje gewoon in een badpak zwemtraining gedaan🤣daarna was ie wel heel boosšŸ˜ŽšŸ˜

Reputatie 4
Badge +2

@Mij_niet_gezienĀ oeiiiiiii net als dat verhaal in brugklas van meike zeker,

WAAROM OOK IN HET ENGELS IK KAN GEEN ENGELS IK KAN NOG BETER FRANS

Ā 

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben net zoals jij wel eens van m’n fiets gevallen. Was een beetje aan het stunten en zo en ging toen lekker met m’n knie over het asfalt (had een korte broek aan natuurlijk). Bloeden als een gek en het moest dus ook gehecht worden. Heb er wel een mooi litteken aan overgehouden. šŸ˜„

Ā 

Het meest awkward wat ik heb meegemaakt was eigenlijk wel toen ik door m’n broer ā€˜betrapt’ werd terwijl ik zat te rukken.šŸ™ˆĀ  Ik was lekker bezig zeg maar, met oortjes dus ik hoorde hem niet binnenkomen. Hij direct een rode kop natuurlijk. Heb nog niet zo snel iemand zien wegrennen. Ik schaamde me echt kapot en heb iets van 2 dagen niks tegen hem gezegd. Nu kunnen we er wel om lachen gelukkig maar ik doe wel altijd m’n deur op slot.

Reputatie 7
Badge +10

hoi,

Ā 

@Mij_niet_gezienĀ ,

c'Ʃtait une belle introduction, 
tu ne l'oublieras pas de sitƓt

dat was een mooie binnenkomer, die ga je niet snel vergeten

Ā 

@anoniempjehoi123Ā .

ik vind het wel stoer dat je broertje dat deed

hij leek vast op Borat in zijn mankini (google er maar eens op)

Ā 

@tim16Ā ,

die val met bloed die voelde ik hier bijna zelf ….dus ze hebben alles weer een beetje dichtgenaaid, auch

betrapt worden is op het moment zelf vaak heel awkward, ongemakkelijke stiltes en niet weten waar je moet kijken. Gelukkig dat jullie er nu om kunnen lachen

Ā 

Gr. MickeyMouse

Ā 

Ā 

Reputatie 4
Badge +2

@MickeyMouse mn broertje leek daar gelukkig nog niet op🤣

kende het al, mn moeder wou dat ooit voor mn vader bestellen

Badge

went to the hospital and the Huisartsenpost to take pictures. Luckily, nothing was broken; nevertheless, cycling to school was out due to a sprained ankle.

Reputatie 7
Badge +5

Ja ja ja. Ik had ook wel een "blooper"Ā 

Ā 

Ik was een keer gaan fietsen, ik zag zo'n paadje in het bos. Ik dacht. Ja leuk eff kijken.

Oppeens keeg ik wind mee. Fucking leuk natuurlijk, extra hard over een grind pad crossen. Uit eindelijk was er zeg maar zon heuveltje af. Ik kon niet zien dat er eenĀ 90 GRADEN BOCHTĀ onder aan het heuveltje was.

Ā 

naja, je kan je voorstellen dat wanneer je met 25 kilometer per uur. Ja ik heb zon tellertje. Oppeens op je bakkes gaat dat dat ni zo fijn is. Maar oké. Voet tussen de spaken op de een of andere manier en schuur lekker mn ellboog. Hele arm open gehaald en afgewerkt met kleine steentjes erin.

Ā 

Ik heb het ni gehechtšŸ¤¦ā€ā™‚ļø ik had er verband om heen gedaan dat voor brand wonden was, oftewel dat verband was er in gaan groeien😭 (nu een litteken maar dat scheelt niet, is gwn cool. Zeg ik dan maar)

Ik heb het eruit gerukt onder de douche. Het zag er ni uit jonge, fucking klote streek die ik nooit meer ga uitvoeren.

Tja dat kan denk ik wel bij deze blooper lijstšŸ˜‚

Reputatie 2
Badge +1

Ik wou dus iets vragen aan de juf (zit nog op de basisschool) en liep naar haar bureau en toen ik het dus had gevraagd liepen we samen naar mijn tafeltje en toen wou ik gaan zitten alleen ik flikkerde naast mijn stoel en toen moest de hele klas lachen. En ik schaamde mij kapot

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb wel een keer iets doms gedaan, waar ik me net aan heb uit weten te praten. Ik kan me altijd overal wel uitpraten, ik zit niet voor niks op toneel😜. Alles wordt ook altijd van me aangenomen omdat ik vaak de waarheid spreek, maar zo braaf ben ik niet. Dit was een paar jaar geleden op de BSO gebeurd.

Ā 

Ik kon niet skeeleren, dus ik ging natuurlijk skeeleren, de Bso had krukken gekregen, voor de kinderen op de BSO, dus ik dacht nou, dan kan ik daar wel mee skeeleren. Ik ging van een heuveltje af, en onderaan dat heuveltje, zat een klein geultje, waar ik de krukken in zette, maar de krukken bleven haken, en ik viel op mijn snuffert, ik heb me half op kunnen vangen met mijn handen, maar net niet helemaal, waardoor mijn duimen bij de knokkels helemaal open lagen, ik natuurlijk schreeuwen en huilen, want later bleek dat ik mijn linkerduim had gekneusd, ik had tegen de leiding gezegd dat ik met een wieltje van mijn skeeler was blijven haken, en dat die krukken daar al lagen, maar ik was eigenlijk gewoon super dom geweest, en ik heb er wel een litteken in de vorm van een hartje aan over gehouden op mijn linkerduimā¤šŸ˜‚šŸ˜‚

-OnlyMe

Reageer